Strona 74 z 315 PierwszyPierwszy ... 2464727374757684124174 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 731 do 740 z 3144

Wątek: Canon EOS 5D Mark II - gdybania

  1. #731
    Pełne uzależnienie Awatar Kubaman
    Dołączył
    Jul 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    48
    Posty
    4 709

    Domyślnie

    akustyk, jeszcze jeden obrót jest zagwarantowany - jak dojdą opinie o AF. I być może kolejny kiedy się pokaże, że małpią zręcznością daje się go obejść a zdjęcia są miodzio. Piruety jak z Wiedźmina, może więc i killer będzie


    Cytat Zamieszczone przez Jacek_Z Zobacz posta
    Pozapisywałem te zdjęcia z dprev z ISO 100 i nie są to te same ostre piksele co w 5D, a kontrast też często za duży, pliki na granicy przepału. "Miękkość piksela" - może to już limit dyfrakcyjny? Często przysłona była w okolicach 8. Na tylu MP to już blisko granicy rozdzielczosci.
    a widziałeś sampla Juzy z Ds3? Co prawda F9 ale z 24-105, który mistrzem ostrości nie jest (choć nie jest również słaby).
    Snow był zawiedziony (małym) przyrostem szczegółu w 1dsmk3.
    o ile dobrze pamiętam to głównie w kontekście sprzedawania Ds2 i wchodzenia w Ds3 za 8 koła zielonych.
    Gdzie są jeszcze sample na niskich ISO, może studio? Ktoś coś wygrzebał?
    na razie nie ma. Juza pisze o samplach z Dpreview bardzo źle.
    Ostatnio edytowane przez Kubaman ; 22-09-2008 o 00:19 Powód: Automerged Doublepost
    Pasja---------------------> www.jakubszyma.pl

    Przedsięwzięcie-------------> www.szyma.com

  2. #732
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Wars i Sawa
    Wiek
    52
    Posty
    364

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez christ Zobacz posta
    Nowa piątka ma szanse "przejąć" cześć rynku filmowego, gdzie jest możliwość stosowania statywu a motyw rejestrowany jest w miarę statyczny... - filmy dokumentalne, produkcje "artystyczne" i inne, które mają mały budżet i mogą ustawić plan filmowy "pod piątkę"

    Szkoda, że fachowcy z Canona nie pomysleli. Mogli by przejąć też część rynku nawigacji, odtwarzaczy mp3/4, GPS, telefon komórkowy mogli dać i koniecznie kalkulator z funkcją przeliczani walut oraz stoper... ;-)

    A ja myślałem, że tu się o zdjęciach rozmawia...

  3. #733
    Pełne uzależnienie Awatar trampek
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    Rzeszow, Poland
    Wiek
    43
    Posty
    1 546

    Domyślnie

    kurcze jeden dzien nie czytania i czlowiek za burta z brakiem szans na dogonienie watku...
    juz tu nie zagladam czelajac na testy i sample.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    No to świetnie, ale mnie interesują funkcje aparatu fotograficznego bo tego będę używać a nie jakiś ficzerów.
    Zresztą chcę zobaczyć co można zmieniać w trakcie filmowania (ustawienie ostrości, śledzenie obiektów, bitrate, korekcja ekspozycji, czas, przysłona itp.) bo jak znam Canona to filmy kręcić można ale pełna kontrola będzie za dwie następne puszki w przyszłości :-)
    Wlasnie.

    Bo jak bedzie przymykal wszytsko do f11 to o d**e rozbuic taki film.
    Ostatnio edytowane przez trampek ; 22-09-2008 o 01:46 Powód: Automerged Doublepost
    R5, R6,RF10-20, RF1535, RF2870, RF50L, RF85L, RF70200 2.8, M1 Max

  4. #734
    Pełne uzależnienie Awatar pan.kolega
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    2 817

    Domyślnie

    Nie bardzo rozumiem atrakcyjnosc filmikow, kiedy przeciez mozna zrobic prawie rownie dobre filmiki ale o wiele szybciej, wygodniej, profesjonalniej ogolnie dostepnym wyspecjalizowanym sprzetem bez ograniczen przyslony, niezawodnie i ergonomicznie itd.: Kto powazny bawilby sie taka zabawka jak MarkII?

    http://catalog2.panasonic.com/webapp...odel=AK-HC3500

    Oslona przeciwsloneczna wliczona w cene.

    http://www.bhphotovideo.com/c/produc..._EFP_Lens.html
    Ostatnio edytowane przez pan.kolega ; 22-09-2008 o 06:42

  5. #735

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
    Nie bardzo rozumiem atrakcyjnosc filmikow, kiedy przeciez mozna zrobic prawie rownie dobre filmiki ale o wiele szybciej, wygodniej, profesjonalniej ogolnie dostepnym wyspecjalizowanym sprzetem bez ograniczen przyslony, niezawodnie i ergonomicznie itd.: Kto powazny bawilby sie taka zabawka jak MarkII?

    http://catalog2.panasonic.com/webapp...odel=AK-HC3500

    Oslona przeciwsloneczna wliczona w cene.

    http://www.bhphotovideo.com/c/produc..._EFP_Lens.html

    WYMIENNNA OPTYKA


    w tym cały bajer.
    dla mnie by wystarczyła możliwość ustawienia ekspozycji,
    AF nie potrzebuję w funkcji kamery - wolę kręcić manualnie.
    Robiąc panoramę, czy coś ala travelling AF mozna sobie darować.
    Zresztą w ogóle go można sobie darować w funkcji VIDEO.

    Wyobraźcie sobie ujęcie - 85 mm 1.8: ostrość na pierwszym planie na twarzy jednej osoby, w tle są drzwi rozmyte pięknym bokehem, puk puk, ktoś wchodzi i przechodzimy ostrością na drzwi... :-)
    hehehe

  6. #736
    Uzależniony Awatar Wats0n
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Posen Bloody Posen
    Wiek
    43
    Posty
    996

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Michu (Pentax) Zobacz posta
    Był jeszcze Brian de Palma ze swym Snake Eyes (Oczy węża - wybitnie nietrafione tłumaczenie) z Nicolasem Cage. Pierwsza, otwierająca scena trwała 13 minut i pomimo tego, że film sam w sobie był dosć... przeciętny, o tyle scena ta zapiera dech w piersiach logistyką czy też zgraniem. Ale to jedynie potwierdza tezę, że dłuższe sceny w filmie po prostu trzeba umieć zagrać, wyreżyserować.
    Dla osób, które chcąsiadomie wykorzystywać GO w filmie, nowa piątka oferuje całkowicie wystarczającą długosć nagrania. Zresztą D90 również...

    Nie zapominajmy o scenach w knajpach w Reservoir Dogs czy też w Death Proof.
    Albo o Hard Boiled - tu co prawda tylko 3,5 minuty, ale za to totalnej rozpierduchy, gdzie co chwilę można było coś skopać http://www.youtube.com/watch?v=4OPyoJgV_YY.

    A wracając do tematu - znajomy filmowiec widział sample, dokonał małych obliczeń, i rozważa nabycie nowej piątki w celu filmowym jedynie (z tego co było widać na samplach, oferuje lepszą jakość niż jego dotychczasowa kamera HD, a cena - nawet z Lkami - wydaje się bardzo atrakcyjna). Ciekawe jak zareaguje na wiadomość o ograniczeniach ustawień podczas filmowania.

    A co do miękkości zdjęć - niestety, kurna, prawa optyki dobierają się naszym aparatom do ich multimegapikselowej rzyci. Tzn matrycy. Dalszy rozwój (uzasadniony, z przyrostem jakości, a nie tylko parametrów marketingowych) możliwy będzie chyba tylko po zrobieniu czegoś na kształt foveona (który radzi sobie z wysokim ISO, czyli pewnie nieprędko).
    Tako rzecze Watson.
    There are no stupid questions, just stupid people.
    Wątek galeryjny na CB/Portrety@CB/Meksyk@CB/Sport@CB //Galeria przejściowa

  7. #737
    Pełne uzależnienie Awatar aptur
    Dołączył
    Oct 2005
    Posty
    3 837

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quadrifoglio Zobacz posta
    Szkoda, że fachowcy z Canona nie pomysleli. Mogli by przejąć też część rynku nawigacji, odtwarzaczy mp3/4, GPS, telefon komórkowy mogli dać i koniecznie kalkulator z funkcją przeliczani walut oraz stoper... ;-)
    .
    Poczekaj na następną puszkę

    Mnie osobiście interesuje robienie zdjęć. Gdybym chciał kręcić filmy to bym sobie kupił kamerę.
    Mam wrażenie, że ta piątka napakowana ficzerami jest niejako aparatem dla mas (tych z kasą) natomiat D700 kierowany jest do bardziej świadomego fotografa.
    Poczekajmy jednak na sensowne testy. Może się okazać, że obrazowanie jest wciąż na wysokim poziomie.

  8. #738
    Skopar
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez michal_sokolowski Zobacz posta

    WYMIENNNA OPTYKA


    w tym cały bajer.
    Zanim sie zbytnio rozpędzicie w ochach i achach, śmiem przypomnieć że prawdziwe kamery mają wymienne obiektywy i duże sensory. Od bardzo, bardzo dawna. Na tle Arriflexów w formacie Super35 2880x2160 w 12bit RAWie i optyki do nich (od Zeissa po Angenieux) typu 1.3/14 do 1.3/150mm, 5d wypada tak jak powinien - jako aparat fotograficzny z możliwością kręcenia filmików. Nie zagrozi on również typowym powszechnie używanym reporterskim kamerom typu Canona XL1H# z trzema CCD 1/3" *3x1.7 Mpx i wymienna optyką chociażby z tgo powodu, że kamera to tylko początek - do niej doczepione są dopiero zewnętrzne elementy toru, ze standardowymi złączami. I owszem, do XL1 są firmowe adaptery do podpinania optyki EF Canona..

    Tak więc przełom to nie jest - chyba że dla ślubnych "reżyserów".

  9. #739
    gajowy Awatar akustyk
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    holandia
    Wiek
    47
    Posty
    12 207

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Skopar Zobacz posta
    Zanim sie zbytnio rozpędzicie w ochach i achach, śmiem przypomnieć że prawdziwe kamery mają wymienne obiektywy i duże sensory. Od bardzo, bardzo dawna. Na tle Arriflexów w formacie Super35 2880x2160 w 12bit RAWie i optyki do nich (od Zeissa po Angenieux) typu 1.3/14 do 1.3/150mm, 5d wypada tak jak powinien - jako aparat fotograficzny z możliwością kręcenia filmików. Nie zagrozi on również typowym powszechnie używanym reporterskim kamerom typu Canona XL1H# z trzema CCD 1/3" *3x1.7 Mpx i wymienna optyką
    (...)
    dobra, ale ile kosztuja te zabawki? i czy to jest cena do zaplacenia przez Kowalskiego, ktory po prostu chce sobie nakrecic swojego 3-letniego berbecia biegajacego po plazy?

    5D to jest sprzet na polke semi-pro. jako aparat, bo funkcje krecenia trzeba rozpatrywac jako wartosc dodana. myslmy o tym jako o narzedziu dla Kowalskiego, wzglednie pomocy dla fotografa slubnego. profesjonalnej kamery filmowej to sie w tym nie doszukujmy
    www albo tez flickr

  10. #740
    Skopar
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez akustyk Zobacz posta
    dobra, ale ile kosztuja te zabawki? i czy to jest cena do zaplacenia przez Kowalskiego, ktory po prostu chce sobie nakrecic swojego 3-letniego berbecia biegajacego po plazy?

    5D to jest sprzet na polke semi-pro. jako aparat, bo funkcje krecenia trzeba rozpatrywac jako wartosc dodana. myslmy o tym jako o narzedziu dla Kowalskiego, wzglednie pomocy dla fotografa slubnego. profesjonalnej kamery filmowej to sie w tym nie doszukujmy
    No przeca piszę że to dla amatorów jest OK TYle że w branży filmowej to nie jest przełom (a takie głosy się pojawiały w wątku..)

    Fajnie że coś takiego jest, być może nawet razem z d90 wpłynie na wykształcenie nowych młodych filmowców (a dobrze by było, bo ostatnio nawet Bollywood kręci głębsze i lepsze artystycznie filmy niż ich amerykański odpowiednik, a o polskiej szkole filmowej to nawet gadać hadko). A do 5d2 na razie podchodzę negatywnie - nie ze względu na Świętą Wojnę (jestem z boku, matrycę mam nieco większą zwykle ale ze względu na to, że nowy 5d2 to tylko ewolucja. Nie podoba mi się mydło na małych czułościach, nie podoba mi się problematyczny prawdopodobnie AF (tak, korzystałem dośc długo ze starego 5d i przy pracy z jasnymi szkłami bocznymi czujnikami w ciemniejszych miejscach było marnie ), ale na razie czekam na RAWy. Kupić nie kupię, ale może przynajmniej sobie ponarzekam jeszcze tu i na prf/prfc

Strona 74 z 315 PierwszyPierwszy ... 2464727374757684124174 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •