coraz więcej stron podaje że tylko centralny punkt jest krzyżowy....niestety....a już prawie nigdzie nie ma info o 9 cross type ;/ .........
i don' leave my home without my Canon
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
No to świetnie, ale mnie interesują funkcje aparatu fotograficznego bo tego będę używać a nie jakiś ficzerów.
Zresztą chcę zobaczyć co można zmieniać w trakcie filmowania (ustawienie ostrości, śledzenie obiektów, bitrate, korekcja ekspozycji, czas, przysłona itp.) bo jak znam Canona to filmy kręcić można ale pełna kontrola będzie za dwie następne puszki w przyszłości :-)
Ostatnio edytowane przez MMM ; 21-09-2008 o 23:03
Był jeszcze Brian de Palma ze swym Snake Eyes (Oczy węża - wybitnie nietrafione tłumaczenie) z Nicolasem Cage. Pierwsza, otwierająca scena trwała 13 minut i pomimo tego, że film sam w sobie był dosć... przeciętny, o tyle scena ta zapiera dech w piersiach logistyką czy też zgraniem. Ale to jedynie potwierdza tezę, że dłuższe sceny w filmie po prostu trzeba umieć zagrać, wyreżyserować.
Dla osób, które chcąsiadomie wykorzystywać GO w filmie, nowa piątka oferuje całkowicie wystarczającą długosć nagrania. Zresztą D90 również...
Z poważaniem - Michu, Licencjonowany Pogromca Vampirów :)=
A to ciekawe - nie widziałem dotąd tego. Na ogół zawsze nagrywali dźwięk z kamery (ew. z dołączonego do niej mikrofonu). Ja co prawda raz na prośbę kolegi (filmowiec) na jego ślubie nagrywałem mu dźwięk ale nie wiedziłem, że to zaczyna być powszechne. Na wszystkich ślubach na jakich ostatnio byłem (a było tego niemało) nic takiego nie widziałem - stąd zdziwienie. Zwłaszacza że jest później dużo roboty z synchronizacją.[/QUOTE]
Masz rację ...od cholery roboty z synchronizacją i jeszcze na dodatek trafiają się kamerzyści którzy podłączają się pod mikser orkiestry, później synchronizują i powstaje według mnie kupa , bo brak dźwięków z sali ...jakoś tracą ten klimat - ja wolę gorszą jakość dźwięku ale z tym czymś .
uff. Nie mogłem dogonić końca watku. Dopiero teraz się udało. Ponad 70 stron o AF, tylko kilka stron o plikach! a teraz sporo o filmowaniu. Może wróćcie do obrazowania?
Pozapisywałem te zdjęcia z dprev z ISO 100 i nie są to te same ostre piksele co w 5D, a kontrast też często za duży, pliki na granicy przepału. "Miękkość piksela" - może to już limit dyfrakcyjny? Często przysłona była w okolicach 8. Na tylu MP to już blisko granicy rozdzielczosci. Snow był zawiedziony (małym) przyrostem szczegółu w 1dsmk3. Gdzie są jeszcze sample na niskich ISO, może studio? Ktoś coś wygrzebał?
Nikon, Leica, Hasselblad, Mamiya, FKD i jeszcze kilka innych ...
Filmu nie widziałem, ale w streszczeniu jest coś o kasynie, czyli tutaj to Snake Eyes to będą dwie 1 w grze w kości. Tylko jak to ładnie ująć? Jest na to jakiś polski odpowiednik kasynowy?
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
na razie chyba nie ma. są ze studia ale od iso 800 wzwyż.
ponadto średnio trafione z AF. na 16 plików tak 2 są trafione.
http://www.canon-board.info/showpost...&postcount=752
Może poczekajmy też jeszcze na raw-y.
W Ds-ie był przyrost szczegółu dokładnie/* taki jaki wynikał z powiększenia ilości pikseli (porównywałem u siebie raw-y z Ds-a II, III i 5D) i nic innego mi nie wychodziło. I zgadzam się, że nie było widać jakiejś przepaści. Tak jak zresztą nie ma przepaści matematycznie.
/* - dla czepialskich nie liczyłem![]()
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 22-09-2008 o 00:06
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner