zdjęcia: http://www.podniesinski.pl/ultra/
kulisy: http://www.youtube.com/watch?v=Tym_eUBKwN8
reportaż: http://www.podniesinski.pl/portal/?p=3197
zdjęcia: http://www.podniesinski.pl/ultra/
kulisy: http://www.youtube.com/watch?v=Tym_eUBKwN8
reportaż: http://www.podniesinski.pl/portal/?p=3197
Arek
www.podniesinski.pl
nie jestem pewien, czy mi odpowiada ten sposób świecenia, żeby przebić światło zastane
Wyglada mi na probe nasladowania wyprawy joey lawrence'a
Moim zdaniem błyskanie trochę nieporadne.
Ale kadrowo i sytuacyjnie jest super - dobrze się ogląda mimo płaskości fot.
Gratuluję wyprawy i materiału - jakbyś potrzebował kiedyś kierowcy zmiennika to daj znać![]()
tyle tylko że to było celowe zamierzenie aby wyróżnić i odciąć pierwszy plan czyli modela (poprawnie oświetlonego) od tła, które celowo rozmyłem i przyciemniłem (ok. 2 działki) aby nadać trochę klimatu tajemniczości. Przy okazji wydobyłem niebo i chmury, które normalnie byłyby białe, wypalone i niewidoczne. Wtedy naprawdę byłoby płasko i zwyczajnie. Ale może to kwestia gustu.
Arek
www.podniesinski.pl
zdajesz sobie sprawę, że modela od tła odcina się w trochę inny sposób niż Ty to zrobiłeś - lampą zabiłeś naprawdę dobre ujęcia. Niebo i chmury wyciągnąłbyś sobie bez problemu z RAWa. Często używam w plenerze lampy, ale staram się robić to z głową i zazwyczaj przy silnym słońcu by wyrównać trochę kontrasty nie tracąc jednocześnie plastyki.
Odnoszę podobne wrażenie jak przedmówcy. Do samego sposobu świecenia i ujęć nic nie mam, a nawet zazdroszczę, ale razi ta widoczna różnica temp światła... Zdjęcia Joey L nie mają tego mankamentu przez co dużo lepiej się prezentują...
20D+BG-E2 | 28-105/3.5-4.5 | 70-200/2.8 | 50/1.4 | 580EXII | EF-430 | Naneu | 600R