Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 58

Wątek: Rozkalibowujące się body z powodu szkieł nie Canonowych?

  1. #21
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    214

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stratus Zobacz posta
    W zasadzie arturs odpowiedział ale i ja dorzucę że nie obarczam serwisu winą wadliwej matówki ale obwiniam o umywanie rączek od spraw trudniejszych niż obsługa softu i dlatego powstają takie teksty jak rozkalibrowana puszka z winy nie Canonowskiego szkła.



    ...a mnie dziwi takie podejście serwisu

    Może warto zacząć spisywać złote myśli serwisantów
    Może warto również spisywać genialne pomysły forumowiczów. Masz nieuzasadnione pretensje do serwisu. Pomyśl. Masz Mercedesa i idziesz do serwisu z rumuńskim łożyskiem do koła od Dacii z prośbią żeby i go dopasowali. Umiesz przewidzieć ci Ci mechanik odpowie?
    Tylko Canon. Po 30 latach uzbierało się tego sporo

  2. #22
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 1jac Zobacz posta
    Może warto również spisywać genialne pomysły forumowiczów. Masz nieuzasadnione pretensje do serwisu. Pomyśl. Masz Mercedesa i idziesz do serwisu z rumuńskim łożyskiem do koła od Dacii z prośbią żeby i go dopasowali. Umiesz przewidzieć ci Ci mechanik odpowie?
    Mechanik powinien najpierw sprawdzić czy pasuje, potem podrapać się w głowę i powiedzieć że da się ale.. i tu nastąpi litania co jeszcze trzeba ale się da bo jest klient to trzeba go skasować..
    poza tym przykład niezbyt dokładny.. matówka jest dopasowana na wielkość tylko w różnych egzemplarzach 350tki żeby było dobrze (czyli żeby ostrzyć w punkt) trzeba podłożyć (lub nie) podkładkę o grubości do 1mm (u mnie jest 0.5mm) z reguły ta podkładka jest przy matówce ale trzeba ją dobrze założyć.. podejrzewam że w orginalnych kanonach w fabryce następuje automatyczna kalibracja na linii produkcyjnej żeby af pracował dobrze.. wyjęcie matówki w 350d jest bardzo upierdliwe dla laika i kogoś kto tego nie robi często i nie ma wprawy może być bardzo stresujące. Do tego matówkę łatwo ubrudzić.. sam też w 350d nie ruszałem matówki mimo że w zenicie np. umiałem ją wyjąć.. o 40d czy 5d nie mówiąc...
    Stratusowi chodzi o to że serwis nawet nie spróbował/chciał zapytać o co chodzi tylko od razu go olał.. żaden mechanik samochodowy by tak nie zrobiół - mechanik "ostrzygłby" klienta - zwłaszcza że sam się prosi przyworząc łożysko od Dacii do mercedesa - używając twojego porównania..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  3. #23
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    214

    Domyślnie

    Nie p[isałem o "każdym mechaniku" a o "serwisie" mercedesa. W tym przypadku analogia jest (uśmieszek)
    Tylko Canon. Po 30 latach uzbierało się tego sporo

  4. #24
    Początki nałogu Awatar stratus
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Warszawa/Ochota czasem Hajnówka:)))
    Wiek
    53
    Posty
    398

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 1jac Zobacz posta
    Nie p[isałem o "każdym mechaniku" a o "serwisie" mercedesa. W tym przypadku analogia jest (uśmieszek)
    Powiadasz że szukasz analogii do serwisu, a który serwis odesłał Cię z kwitkiem i powiedział Panie tu sie nie da nic zrobić. Serwis Canona jest monopolistą, a Mercedesa niestety nie więc gdzie tu analogia skoro nie mam wyboru? Chętnie przystanę na propozycje serwisu Canona że wstawią mi oryginalną taka jakiej potrzebuję ale niestety takowej nie są w stanie mi zaproponować.

    ... aha, ta matówka nie była od Nikona,a tym bardziej od 1D MK III - kolejny brak analogii

    Genialne pomysły forumowiczów - bardzo chętnie dołączę ale nie będziemy w stanie przebić serwisu

    Przypomnę, serwis jest dla nas , a nie my dla serwisu

  5. #25
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stratus Zobacz posta
    Przypomnę, serwis jest dla nas , a nie my dla serwisu
    A ja mam w głowie pewien pomysł, który wykonam gdy będę miał jakąś poważniejszą rzecz do serwisu (oby nidgy ; do tej pory najpoważniejsza była naprawa spustu w gripie - poradzili sobie z tym).
    Pójdę tam do nich na Żytnią, pokażę sprzęt, opiszę w czym problem i zabiorę ze słowami "ale niestety tak wiele negatywnych opinii o Państwa serwisie czytałem że zaraz pakuję ten sprzęt i wysyłam do Berlina. Do widzenia." .
    Może gdyby w przeciągu kilku miesięcy kilkanaście-kilkadziesiąt osób by tak zrobiło to by sie odrobinkę zastanowili .

  6. #26
    Pełne uzależnienie Awatar axk
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    SK
    Posty
    2 027

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Pójdę tam do nich na Żytnią, pokażę sprzęt, opiszę w czym problem i zabiorę ze słowami "ale niestety tak wiele negatywnych opinii o Państwa serwisie czytałem że zaraz pakuję ten sprzęt i wysyłam do Berlina. Do widzenia." .Może gdyby w przeciągu kilku miesięcy kilkanaście-kilkadziesiąt osób by tak zrobiło to by sie odrobinkę zastanowili .
    Moim zdaniem jest im to absolutnie obojętne. Jako iż są jedynym autoryzowanym serwisem w naszym kraju klientów mają i zapewne mieć będą. Dodatkowo serwis Canon-a na ul. Żytniej jest także autoryzowanym serwisem innych firm (np. Sony), co zapewnia dodatkowe "źródło klientów".
    Ostatnio edytowane przez axk ; 18-08-2008 o 13:36 Powód: Automerged Doublepost
    EOS + Speedlite

  7. #27
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    Dopisze sie że arogancja z jaką w serwisie na Zytniej można mieć do czynienia jest "pierwszoklaśna".

    w skrócie... zdjęcia tragiedia... AF raz trafiał raz nie... człowiek bierze sprzęcik i pstryka po czym... "...nu tu mi ręka zadrżała...".. " tu chyba żle wycelowałem..." itd.. jak mówie, że nei działa prawidłowo to gości do mnie że sprawdzimy na naszej serwisowej optyce... podpinamy "serisowe" wzorce i dalej du..a.... na co wkońcu "wyskoczył" ktoś z tekstem że to szkło (serwisowe) jest złe... wtedy jedyne co mogłem zrobić to roześmiać się :-)... mam wrażenie że za dużo amatorów tam jest.

    Nie urażając nikomu - są tam i ludzie znający sie na rzeczy ale i ludzie któzy nie powinni mieć dostępu do obiektywów i aparatów a napewno nie pokazywać sie klientom na oczy, bo ich pewność siebie przeraża..(błędna pewność siebie) :-)

    i jak dotąd Zytnia ma u mnie kreche wielką. Jedną... ale to nie gra "do 3 razy sztuka" jeszcze jeden raz i jade do Berlina :-) ładne miasto do focenia wieczorem przy okazji.

    a wogóle to Szanowne Koleżanki i Szanowni Koledzy.... może by tak wkońcu zacząć pisać maila do Canona - wyższej - instancji? :-) jest Canon Europe Canon World Canon JP... jeden e-mail nie pomoże ale np. 50? (500 maili to nie problem uważam).

    A jedyne co można powiedzieć po polskim serwisie, że można sie zniechęcić do Canona od pierwszej wizyty u nich jak z kalibracją.
    Jak Pan zapłaci do 1-3 dni a jak na gwarancji to do 14dni ( no przepraszam bardzo - za darmo tego na gwarancjinie robią - Canon im tez płaci); może Canon.jp nie wie że w tej pięknej krainie naszej takie przekręty sie odstawia?.
    Bo wychodzi na to że jak Pan "posmaruje" to potrafimy. A oni pewnie wezmą kaskę od Nas (bo chcemy jak najszybcjiej i zgłosza sie do Canona po kasę za regulację.
    Ostatnio edytowane przez mgtan ; 18-08-2008 o 16:56
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

  8. #28
    Pełne uzależnienie Awatar axk
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    SK
    Posty
    2 027

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mgtan Zobacz posta
    ... a wogóle to Szanowne Koleżanki i Szanowni Koledzy.... może by tak wkońcu zacząć pisać maila do Canona - wyższej - instancji? :-) jest Canon Europe Canon World Canon JP... jeden e-mail nie pomoże ale np. 50? (500 maili to nie problem uważam).
    Jeżeli myślisz iż takie działania czymś zaowocują to jesteś w błędzie. Canon Europe ma w "głębokim poważaniu" Polski oddział. W przeciwnym przypadku "obsługa serwisowa" na Żytniej miała by taki sam standard jak w Berlinie, a jaki ma większość z nas wie. Dla Canon-a (i nie tylko) najważniejsza jest sprzedaż ponieważ z tej działalności są wymierne korzyści, serwis jest niestety tylko dodatkiem.
    Ostatnio edytowane przez axk ; 18-08-2008 o 18:11
    EOS + Speedlite

  9. #29
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez axk Zobacz posta
    Jeżeli myślisz iż takie działania czymś zaowocują to jesteś w błędzie. Canon Europe ma w "głębokim poważaniu" Polski oddział. W przeciwnym przypadku "obsługa serwisowa" na Żytniej miała by taki sam standard jak w Berlinie, a jaki ma większość z nas wie. Dla Canon-a (i nie tylko) najważniejsza jest sprzedaż ponieważ z tej działalności są wymierne korzyści, serwis jest niestety tylko dodatkiem.
    I własnie przez takie podejście mamy to co mamy - "najlepiej siedzieć cicho bo i tak nic nie da" a potem marudzić że jest źle. Jak z wyborami w Polsce, każdy marudzi że jest źle a na wybory chodzi co 5 polak...

    Uważam że to co mówisz jest błędne - jesli tylko ja wyśle e-maila do Canona to spłynie on ze spamem ale jesli już wyśle 1000 osób z tematem "Poland Service" to im sie lampka zapali i ktoś przeczyta maila jednego, dziesiątego itd.
    Ostatnio edytowane przez mgtan ; 18-08-2008 o 23:11
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

  10. #30
    Pełne uzależnienie Awatar axk
    Dołączył
    Apr 2008
    Miasto
    SK
    Posty
    2 027

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mgtan Zobacz posta
    I własnie przez takie podejście mamy to co mamy - "najlepiej siedzieć cicho bo i tak nic nie da" a potem marudzić że jest źle.
    Ależ absolutnie nie twierdzę iż "najlepiej siedzieć cicho ...". Zapewne wiele osób (nie koniecznie "forumowiczów") kontaktowało i kontaktuje się nadal z władzami firmy Canon w sprawie jakości usług jej jedynego autoryzowanego serwisu i jak do tej pory niestety nie przynosi to żadnego efektu.

    Cytat Zamieszczone przez mgtan Zobacz posta
    Uważam że to co mówisz jest błędne - jesli tylko ja wyśle e-maila do Canona to spłynie on ze spamem ale jesli już wyśle 1000 osób z tematem "Poland Service" to im sie lampka zapali i ktoś przeczyta maila jednego, dziesiątego itd.
    Oczywiście spróbować zawsze warto, choć wydaje mi się iż wynik jest z góry przesądzony (i absolutnie nie chodzi tutaj o moje "pesymistyczne nastawienie"). Jeżeli do tej pory, po mimo skarg i zażaleń, sprawa naszego serwisu była dla firmy Canon "niewidoczna", to dlaczego nagle miało by się coś zmienić?
    Ostatnio edytowane przez axk ; 19-08-2008 o 08:00
    EOS + Speedlite

Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •