Pokaż wyniki od 1 do 10 z 58

Wątek: Rozkalibowujące się body z powodu szkieł nie Canonowych?

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar stratus
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Warszawa/Ochota czasem Hajnówka:)))
    Wiek
    53
    Posty
    398

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    Moim zdaniem powinieneś zwrócić się z tym do wytwórcy matówki i on powinien to naprawić. Sprzedał ci bubel, wziął za to pieniądze a ty winą za to obarczasz serwis canona. Dziwi mnie trochę takie podejście.
    W zasadzie arturs odpowiedział ale i ja dorzucę że nie obarczam serwisu winą wadliwej matówki ale obwiniam o umywanie rączek od spraw trudniejszych niż obsługa softu i dlatego powstają takie teksty jak rozkalibrowana puszka z winy nie Canonowskiego szkła.

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    Dziwi mnie trochę takie podejście.
    ...a mnie dziwi takie podejście serwisu

    Może warto zacząć spisywać złote myśli serwisantów
    Ostatnio edytowane przez stratus ; 14-08-2008 o 17:35

  2. #2
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    214

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stratus Zobacz posta
    W zasadzie arturs odpowiedział ale i ja dorzucę że nie obarczam serwisu winą wadliwej matówki ale obwiniam o umywanie rączek od spraw trudniejszych niż obsługa softu i dlatego powstają takie teksty jak rozkalibrowana puszka z winy nie Canonowskiego szkła.



    ...a mnie dziwi takie podejście serwisu

    Może warto zacząć spisywać złote myśli serwisantów
    Może warto również spisywać genialne pomysły forumowiczów. Masz nieuzasadnione pretensje do serwisu. Pomyśl. Masz Mercedesa i idziesz do serwisu z rumuńskim łożyskiem do koła od Dacii z prośbią żeby i go dopasowali. Umiesz przewidzieć ci Ci mechanik odpowie?
    Tylko Canon. Po 30 latach uzbierało się tego sporo

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 1jac Zobacz posta
    Może warto również spisywać genialne pomysły forumowiczów. Masz nieuzasadnione pretensje do serwisu. Pomyśl. Masz Mercedesa i idziesz do serwisu z rumuńskim łożyskiem do koła od Dacii z prośbią żeby i go dopasowali. Umiesz przewidzieć ci Ci mechanik odpowie?
    Mechanik powinien najpierw sprawdzić czy pasuje, potem podrapać się w głowę i powiedzieć że da się ale.. i tu nastąpi litania co jeszcze trzeba ale się da bo jest klient to trzeba go skasować..
    poza tym przykład niezbyt dokładny.. matówka jest dopasowana na wielkość tylko w różnych egzemplarzach 350tki żeby było dobrze (czyli żeby ostrzyć w punkt) trzeba podłożyć (lub nie) podkładkę o grubości do 1mm (u mnie jest 0.5mm) z reguły ta podkładka jest przy matówce ale trzeba ją dobrze założyć.. podejrzewam że w orginalnych kanonach w fabryce następuje automatyczna kalibracja na linii produkcyjnej żeby af pracował dobrze.. wyjęcie matówki w 350d jest bardzo upierdliwe dla laika i kogoś kto tego nie robi często i nie ma wprawy może być bardzo stresujące. Do tego matówkę łatwo ubrudzić.. sam też w 350d nie ruszałem matówki mimo że w zenicie np. umiałem ją wyjąć.. o 40d czy 5d nie mówiąc...
    Stratusowi chodzi o to że serwis nawet nie spróbował/chciał zapytać o co chodzi tylko od razu go olał.. żaden mechanik samochodowy by tak nie zrobiół - mechanik "ostrzygłby" klienta - zwłaszcza że sam się prosi przyworząc łożysko od Dacii do mercedesa - używając twojego porównania..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    mnie andy nic nie zrobił
    nie mam powodu go atakować i tego nie robię.

    Jeżeli płacę komuś za coś i okazuje się że dana rzecz/usługa została wykonana źle, to pretensje mam do tej osoby która to wykonała. Moim zdaniem w przypadku jaki opisał stratus trudno mieć uzasadnione pretensje do serwisu.
    Gdyby stratus poprosił serwis o wymianę wadliwej matówki (matówka andyego) na matówkę dobrą - oryginalną, odpowiedź serwisu byłaby inna.
    Stratus chce żeby serwis naprawiał część niewiadomego pochodzenia.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    mnie andy nic nie zrobił
    nie mam powodu go atakować i tego nie robię.

    Jeżeli płacę komuś za coś i okazuje się że dana rzecz/usługa została wykonana źle, to pretensje mam do tej osoby która to wykonała. Moim zdaniem w przypadku jaki opisał stratus trudno mieć uzasadnione pretensje do serwisu.
    Gdyby stratus poprosił serwis o wymianę wadliwej matówki (matówka andyego) na matówkę dobrą - oryginalną, odpowiedź serwisu byłaby inna.
    Stratus chce żeby serwis naprawiał część niewiadomego pochodzenia.
    no bo od tego jest serwisem.. poza tym nie naprawiał tylko założył.. skoro stratus chciał za to zapłacić to dlaczego serwis od aparatów fotograficznych miałby tego nie zrobić??
    Jakby był z krakowa to podszedłby na czapskich i tam na pewno by mu nie odmówili..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  6. #6
    Początki nałogu Awatar stratus
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Warszawa/Ochota czasem Hajnówka:)))
    Wiek
    53
    Posty
    398

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta

    Gdyby stratus poprosił serwis o wymianę wadliwej matówki (matówka andyego) na matówkę dobrą - oryginalną, odpowiedź serwisu byłaby inna.
    Stratus chce żeby serwis naprawiał część niewiadomego pochodzenia.
    Ciągle nie rozumiesz subtelnej różnicy. Nie chcę naprawiać matówki tylko pewniej ją umocować, a oryginalnej takiej matówki jaką teraz posiadam niestety Canon nie ma. Koło sie zamyka, a ja mając serwis pod bokiem trudno żebym nie próbował z niego skorzystać.
    Rozumiem Twoje stawanie okoniem, jesteś jednym z wielu zadowolonych klientów i to że wymienili Ci matówkę w niespełna dwa tygodnie (łącznie z przesyłką) na gwarancji to faktycznie powód do dumy z takiego serwisu
    Uściślijmy więc o co mi chodzi - nie twierdzę że serwis jest totalnym nieporozumieniem bo to co Bóg im nakazał to zrobią ale schody zaczynają się kiedy coś wychodzi po za ich przyjęte ramy usług.
    Sprawa pewnie zakończyła by sie mocniejszym odgięciem wąsów w blaszce podtrzymującej matówkę ale przecież to takie trudne dla serwisu dysponującego odpowiednim osprzętem. Gdybym sie domagał cudu to zgłosiłbym sie do innych służb


    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    Jeżeli zamontują podzespół niewiadomego pochodzenia, który nie wiadomo jak wpłynie na działanie całości sprzętu to nie mogą brać odpowiedzialności za dokonaną naprawę. Ale to jest tylko moje zdanie.
    Teraz to gadasz jak serwis Tylko nie mów że mi szkła rozkalibruje

    Kończmy już tą niepoważną rozmowę - jeśli Cię to uspokoi to nie zamierzam już z tym iść do serwisu, przyzwyczaiłem sie do tej ruchomej matówki i zalecam trochę luźniejszego podejścia do swojej puszki bo to narzędzie a nie kryształ
    Ostatnio edytowane przez stratus ; 20-08-2008 o 09:56

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stratus Zobacz posta
    Rozumiem Twoje stawanie okoniem, jesteś jednym z wielu zadowolonych klientów i to że wymienili Ci matówkę w niespełna dwa tygodnie (łącznie z przesyłką) na gwarancji to faktycznie powód do dumy z takiego serwisu
    nie matówki a migawki

    Nie staję okoniem tylko moje zdanie jak już pisałem jest takie że obwiniasz serwis za to, że ktoś ci sprzedał bubla. Gdybyś kupił matówkę która pasuje do aparatu nie byłoby problemu.
    Mnie nie dziwi że serwis nie chce brać odpowiedzialności za montowanie części niewiadomego pochodzenia.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  8. #8
    Początki nałogu Awatar stratus
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Warszawa/Ochota czasem Hajnówka:)))
    Wiek
    53
    Posty
    398

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta

    muszę pochwalić serwis na żytniej

    Wysłany im został aparacik 40D na gwarancyjną wymianę matówki. Poprosiłem ich telefonicznie żeby postarali się zrobić szybciej niż w 14 dni czyli tak żebym miał aparacik 14 sierpnia.
    13 sierpnia aparacik już był

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    nie matówki a migawki

    Nie staję okoniem tylko moje zdanie jak już pisałem jest takie że obwiniasz serwis za to, że ktoś ci sprzedał bubla. Gdybyś kupił matówkę która pasuje do aparatu nie byłoby problemu.
    Mnie nie dziwi że serwis nie chce brać odpowiedzialności za montowanie części niewiadomego pochodzenia.
    Dalej się upierasz i nie dasz sobie wytłumaczyć że ja obwiniam serwis za podejście do zagadnienia, a nie za bubla. Ale ja odpuszczam - masz zupełna rację, tak jak z migawką Upewnij sie co Ci wymienili - potem będziesz chwalił

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •