Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 58

Wątek: Rozkalibowujące się body z powodu szkieł nie Canonowych?

  1. #31
    Pełne uzależnienie Awatar mgtan
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1 084

    Domyślnie

    Słuchajcie bo problem w tym że najczęściej kontakt ogranicza sie do Canona Polska - a niestety nie dalej.
    Canon 40D + BG-E2N => 5D MkII
    24-105 f/4 IS USM L + 50 f/1.4
    Speedlite 580EX II,SanDisk Extreme 8GB, Benro A-500EX + KB-1A...

  2. #32
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    mnie andy nic nie zrobił
    nie mam powodu go atakować i tego nie robię.

    Jeżeli płacę komuś za coś i okazuje się że dana rzecz/usługa została wykonana źle, to pretensje mam do tej osoby która to wykonała. Moim zdaniem w przypadku jaki opisał stratus trudno mieć uzasadnione pretensje do serwisu.
    Gdyby stratus poprosił serwis o wymianę wadliwej matówki (matówka andyego) na matówkę dobrą - oryginalną, odpowiedź serwisu byłaby inna.
    Stratus chce żeby serwis naprawiał część niewiadomego pochodzenia.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  3. #33
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    mnie andy nic nie zrobił
    nie mam powodu go atakować i tego nie robię.

    Jeżeli płacę komuś za coś i okazuje się że dana rzecz/usługa została wykonana źle, to pretensje mam do tej osoby która to wykonała. Moim zdaniem w przypadku jaki opisał stratus trudno mieć uzasadnione pretensje do serwisu.
    Gdyby stratus poprosił serwis o wymianę wadliwej matówki (matówka andyego) na matówkę dobrą - oryginalną, odpowiedź serwisu byłaby inna.
    Stratus chce żeby serwis naprawiał część niewiadomego pochodzenia.
    no bo od tego jest serwisem.. poza tym nie naprawiał tylko założył.. skoro stratus chciał za to zapłacić to dlaczego serwis od aparatów fotograficznych miałby tego nie zrobić??
    Jakby był z krakowa to podszedłby na czapskich i tam na pewno by mu nie odmówili..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    bo moim zdaniem serwis jest po to by dokonywać napraw określonej marki w oparciu o określone podzespoły. Do tego mają odpowiedni sprzęt i za grzebanie w sprzęcie biorą odpowiedzialność. Jeżeli zamontują podzespół niewiadomego pochodzenia, który nie wiadomo jak wpłynie na działanie całości sprzętu to nie mogą brać odpowiedzialności za dokonaną naprawę. Ale to jest tylko moje zdanie. podobnie jak to co podtrzymuję że jeżeli andy sprzedał matówkę która nie pasuje do aparatu to powinien albo wymienić na dobrą i pasującą albo pomóc w jej odpowiednim umocowaniu bo za to wziął pieniądze. A żaden serwis ani żaden warsztat nie jest zobowiązany do naprawiania czegoś co ktoś inny specjalnie zepsuł nawet jak ten ktoś mu za to chce zapłacić.
    A gdyby serwis na czapskich był serwisem nikona to też by mu odmówili. Mimo iż chciałby za to zapłacić (takie moje przypuszczenie)
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  5. #35
    Początki nałogu Awatar stratus
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Warszawa/Ochota czasem Hajnówka:)))
    Wiek
    53
    Posty
    398

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta

    Gdyby stratus poprosił serwis o wymianę wadliwej matówki (matówka andyego) na matówkę dobrą - oryginalną, odpowiedź serwisu byłaby inna.
    Stratus chce żeby serwis naprawiał część niewiadomego pochodzenia.
    Ciągle nie rozumiesz subtelnej różnicy. Nie chcę naprawiać matówki tylko pewniej ją umocować, a oryginalnej takiej matówki jaką teraz posiadam niestety Canon nie ma. Koło sie zamyka, a ja mając serwis pod bokiem trudno żebym nie próbował z niego skorzystać.
    Rozumiem Twoje stawanie okoniem, jesteś jednym z wielu zadowolonych klientów i to że wymienili Ci matówkę w niespełna dwa tygodnie (łącznie z przesyłką) na gwarancji to faktycznie powód do dumy z takiego serwisu
    Uściślijmy więc o co mi chodzi - nie twierdzę że serwis jest totalnym nieporozumieniem bo to co Bóg im nakazał to zrobią ale schody zaczynają się kiedy coś wychodzi po za ich przyjęte ramy usług.
    Sprawa pewnie zakończyła by sie mocniejszym odgięciem wąsów w blaszce podtrzymującej matówkę ale przecież to takie trudne dla serwisu dysponującego odpowiednim osprzętem. Gdybym sie domagał cudu to zgłosiłbym sie do innych służb


    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    Jeżeli zamontują podzespół niewiadomego pochodzenia, który nie wiadomo jak wpłynie na działanie całości sprzętu to nie mogą brać odpowiedzialności za dokonaną naprawę. Ale to jest tylko moje zdanie.
    Teraz to gadasz jak serwis Tylko nie mów że mi szkła rozkalibruje

    Kończmy już tą niepoważną rozmowę - jeśli Cię to uspokoi to nie zamierzam już z tym iść do serwisu, przyzwyczaiłem sie do tej ruchomej matówki i zalecam trochę luźniejszego podejścia do swojej puszki bo to narzędzie a nie kryształ
    Ostatnio edytowane przez stratus ; 20-08-2008 o 09:56

  6. #36
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stratus Zobacz posta
    Rozumiem Twoje stawanie okoniem, jesteś jednym z wielu zadowolonych klientów i to że wymienili Ci matówkę w niespełna dwa tygodnie (łącznie z przesyłką) na gwarancji to faktycznie powód do dumy z takiego serwisu
    nie matówki a migawki

    Nie staję okoniem tylko moje zdanie jak już pisałem jest takie że obwiniasz serwis za to, że ktoś ci sprzedał bubla. Gdybyś kupił matówkę która pasuje do aparatu nie byłoby problemu.
    Mnie nie dziwi że serwis nie chce brać odpowiedzialności za montowanie części niewiadomego pochodzenia.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  7. #37
    Początki nałogu Awatar stratus
    Dołączył
    Feb 2006
    Miasto
    Warszawa/Ochota czasem Hajnówka:)))
    Wiek
    53
    Posty
    398

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta

    muszę pochwalić serwis na żytniej

    Wysłany im został aparacik 40D na gwarancyjną wymianę matówki. Poprosiłem ich telefonicznie żeby postarali się zrobić szybciej niż w 14 dni czyli tak żebym miał aparacik 14 sierpnia.
    13 sierpnia aparacik już był

    Cytat Zamieszczone przez bebesky Zobacz posta
    nie matówki a migawki

    Nie staję okoniem tylko moje zdanie jak już pisałem jest takie że obwiniasz serwis za to, że ktoś ci sprzedał bubla. Gdybyś kupił matówkę która pasuje do aparatu nie byłoby problemu.
    Mnie nie dziwi że serwis nie chce brać odpowiedzialności za montowanie części niewiadomego pochodzenia.
    Dalej się upierasz i nie dasz sobie wytłumaczyć że ja obwiniam serwis za podejście do zagadnienia, a nie za bubla. Ale ja odpuszczam - masz zupełna rację, tak jak z migawką Upewnij sie co Ci wymienili - potem będziesz chwalił

  8. #38
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    upsss faktycznie pomyłka
    a wymienili migawkę
    trudno - mylić się mylę
    zmieniać posta już nie będę.

    Wiem że obwiniasz serwis za podejście do zagadnienia tyle tylko że jak pisałem ja inaczej do tego podchodzę. Bo dla mnie nie jest w tym nic dziwnego że ktoś nie chce wziąć odpowiedzialności za zainstalowanie w aparacie czegoś co do tego aparatu po prostu nie pasuje nawet jeżeli się za to płaci.
    Ja to rozumiem i przyjmuję do wiadomości - ty nie. I tyle.
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

  9. #39
    Pełne uzależnienie Awatar Kolaj
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    51
    Posty
    3 293

    Domyślnie

    AUTORYZOWANY serwis tym różni się od pana Kazia, że wykonuje wyłącznie czynności serwisowe dotyczące zatwierdzonych przez producenta komponentów. I wyłącznie zgodnie z dostarczonymi przez producenta procedurami serwisowymi. Z tego wynika:

    1. Nie dopasowują niespasowanych części zamiennych pochodzących od niepowiązanych z producentem dostawców. Autoryzowany serwis nie będzie przypasowywał matówki od Andeego, bo mógłby wręcz narazić się na utratę autoryzacji. Jeżeli Canon nie oferuje matówek z klinem, to znaczy, że ten model aparatu nie ma takiej funkcjonalności i nie należy od AUTORYZOWANEGO serwisu oczekiwać, że ją dorobi.

    2. Serwis nie może wziąć odpowiedzialności za poprawne działanie sprzętu przy korzystaniu z nieoryginalnych podzespołów. Canon nie ma decydującego wpływu na konstrukcję szkieł niezależnych producentów, nie może więc zagwarantować, że nie powstaną zwarcia, przebicia, błędy w komunikacji i inne problemy, które mogą w konsekwencji doprowadzić do uszkodzenia/rozkalibrowania body.

    W tym całym wywodzie istotne jest właściwie tylko jedno słowo i to, co z niego wynika: AUTORYZOWANY.
    Ostatnio edytowane przez Kolaj ; 20-08-2008 o 13:20
    BYKOM STOP - poprawna pisownia i ortografia w internecie

  10. #40
    Pełne uzależnienie Awatar bebesky
    Dołączył
    Jul 2006
    Miasto
    kielce
    Wiek
    54
    Posty
    1 231

    Domyślnie

    ooooo właśnie

    Kolaj bardzo ładnie to napisałeś
    o fotografii im więcej wiem tym mniej wiem a efekty coraz gorsze

Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •