Akustyk 760D wychodzi wiec bedziesz zadowolony ^^
Czytalem chwile temu o 50 1.8 stm is ale na ile w tym bylo prawdy.
Akustyk 760D wychodzi wiec bedziesz zadowolony ^^
Czytalem chwile temu o 50 1.8 stm is ale na ile w tym bylo prawdy.
z korpusu tak. przy czym moze jednak to bedzie niezameczone 60D, bo jednak wyraznie taniej (i na baterie ucziwa jest, a nie popier* na 150 zdjec).
ale wpiac nadal nie ma co. 18-55 to szajs a z kolei znakomity 15-85 (mialem) jest grubo ponad gabaryt, ktory mnie interesuje.
dla porownania: mam to drugie od prawej. i nie przewiduje zamienic na cos wieksze niz to drugie od lewej
Generalnie to ten temat jest bezsensu, z góry nastawiony na trolowanie.
Kolego renes stwierdziłeś, że Nikon ma lepszą puszkę D750 od 6D, szkła w Nikonie to już w ogóle samo och i ach, więc w czym problem?
Masz lepszą puszkę i lepsze szkła, to co Cię tu w ogóle sprowadza?
Szukasz potwierdzenia, że dobrze wybrałeś, czy że nieźle wdepnąłeś
Pozdr
A moze niech autor wysle emaila do CEO Canona, Fujio Mitarai ten napewno odpowie na wszystkie dreczace go pytania![]()
Wg mnie w C ewidentnie brakuje jasnej stałki 22mm pod cropa. Co by nie mówić , to jednak standard, który wielu osobom pasuje, a w dodatku jakoś pod ten nieudany system EOSM dało się takową wypuścić?! Takie natomiast dywagacje na temat "czemu tamci mają" to rodzą się w łepetynie jak się okresowo zdjęć nie robi. snujesz się po centrum handlowym, wchodzisz do Fotojokera i oglądasz, co w gablocie stoi. A "żółtych" tam stoi zawsze więcej. Gdy zaś przychodzi czas na robienie zdjęć, te wszystkie myśli o tym co inni mają - nie mają już znaczenia.
Przecież masz szkła Sigmy - nawet chyba lepsze od Nikonowskich. Nikon też się nie uczy od Canona. W nowych puchach DX nie da się wciąż zmieniać przysłony podczas filmowania. Nie ma odchylanych ekranów w tej poważniejszej serii etc.
Nie bronię Canona. Posiadanie Canona to w moim przypadku 20 letnia droga przez różne systemy Pentaxa,Olympusa,Nikona,Fuji,Minolty i Canona. Dalej nie wiem który system jest lepszy. Założyłeś temat z góry nie oczekując odpowiedzi innej niż ta którą przyjąłeś za pewnik. Założyłeś temat o wyższości Nikona nad Canonem na forum canona w momencie kiedy Nikon od lat święci spektakularne wpadki w swoich korpusach i produkuje lipne szkła za kosmiczne pieniądze.
C eos 6D | T 24-70/2,8 VC USD; C 70-200/2,8 L USM; C TCx1,4II | YN-568EX
www.cobalt.fr.pl
Nie da się ukryć, że Canon kontynuuje swoja doktrynę z samego poczatku cyfry, która w skrócie polega na tym, że jako poważny system stnieje tylko FF z elkami (i jeszcze w porywach faktor 1.3, z tymi samymi elkami). Mniejsze formaty sa jak kto woli: entry level, dla poczatkujacych, dla amatorów, dla mniej zamożnych, dla tych co nie lubia dźwigać, dla turystów, dla ptaków, niepotrzebne skreślić. Canon nigdy nie miał zamiaru i nie ma do dziś rozwijania pełnego zakresu topowych szkieł do fotografii na jakikiolwiek inny format. Dla poważniejszych zastosowań kropa dostarczył puszki 7d ale sa one i tak przeznaczone głównie do szkieł FF/L. Ponieważ te puszki sa wielkie i ciężkie, minimalizacja szkieł do nich i tak nie jest istotna. Dla amatorów i innych kropowców sa przeznaczone głównie zumy. No i oczywiście naleśnik w prezencie.
Ta doktryna bardzo dobrze służyła i ciagle służy Canonowi biznesowo, może dlatego, że tylko Canon przewidział przyszłość.
Gdzie byłby dzisiaj Nikon gdyby w porę nie wszedł w FF? Jak się miewa Pentax? Kto używa 4/3, a raczej problemem jest kto w ogóle nie używa i nie ma najmniejszej ochoty? Na czym opiera się wzrastajaca reputacja Sony? Jak można było myśleć, że większy format nie będzie w końcu królem ambitniejszego rynku, biorac pod uwagę z jednej strony nietrudny do przewidzenia atak telefonów a z drugiej atak sławetnych "praw fizyki?"
Canon najwidoczniej ciagle nie zamierza rozwijać super duper systemu mniejszego formatu żeby konkurował z ich własnym systemem "profesjonalnym". Ani serii "mniejszych-tańszych-fantastycznych"szkieł dla koneserów, żeby nie musieli kupować tych droższych.
Żeby do tego się uciec, Canon musiałby być w stanie desperacji, a do tego na razie nie doszło.
I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.