Strona 25 z 28 PierwszyPierwszy ... 152324252627 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

  1. #241
    Początki nałogu Awatar kuzi4
    Dołączył
    Aug 2008
    Miasto
    Chrzanów
    Wiek
    49
    Posty
    411

    Domyślnie

    Po trzeciej nieskutecznej naprawie mają obowiązek wymienić słoik na nowy lub na Twoje życzenie oddać kasę. Koniecznie trzymaj dokumentację i korespondencję z nimi. I pamiętaj, że gwarantem jest producent i to do niego zwracasz się z roszczeniem. Serwis możesz pominąć na drodze reklamacyjnej wymiany wadliwego obiektywu.

  2. #242
    Bywalec Awatar monii
    Dołączył
    Jul 2005
    Wiek
    43
    Posty
    170

    Domyślnie

    chyba przestanę narzekać na serwis na żytniej po ostatnich przejściach w pewnym znanym serwisie :/ opisze historię osobno

  3. #243
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    960

    Domyślnie

    Hm, no byłem tam dwa razy i właściwie generalnie nie mogę narzekać. Zawiozłem 550D i dwa szkła (17-40/4 i 24-70/2.8) do regulacji, bo nie do końca byłem zadowolony z efektów działania AF. Korpus jest po gwarancji, więc regulowali odpłatnie, a szkła do korpusu w ramach gwarancji. Po pierwszej regulacji oba szkła na długich końcach ostrzyły w punkt, natomiast pojawił się BF na szerokim kącie w obydwu szkłach. Popstrykałem trochę fotek pod tym kątem i odwiedziłem Żytnią jeszcze raz. Pani zaniosła zabawki na zaplecze i poprosiła żebym zaczekał, bo może technik da radę sprawdzić od ręki, no i dał . Gdy sprzęt wrócił z zaplecza zrobiłem na szybko trochę zdjęć na parkingu przed, i już było "dobrze". Pani zza lady oddając mi zabawki potwierdziła, że wg technika istotnie był BF po pierwszej regulacji. Gdybym jednak musiał 2x wysyłać sprzęt i czekać, to już nie byłoby tak fajnie. Oddzielną sprawą jest jakość działania AF w 550D - problem jest znany, ale nie o tym wątek, natomiast o dziwo udało się jednak spowodować że opisywany zestaw działa lepiej niż "out of the box" - dzięki serwisowi.

  4. #244
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2012
    Miasto
    Kraków / Horyniec-Zdrój
    Posty
    27

    Domyślnie

    ja tam chciałem w D450 żeby odblokowali mi wbudowaną lampę bo jakiś "trybek" przeskoczył w mechaniźmie wysuwania, wiem że jest nie potrzebna ale denerwowało mnie to że nie działa, chcieli za narawę 300 zł, pójdę tam w ostateczności ale nie ulega wątpliwości że są dobrzy, (mechanizm w końcu się odblokował sam, no może dzięki mojej nieznacznej pomocy i działa od tamtego czasu już rok):-)

  5. #245
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    Oto mój przypadek z drugiego kontaktu z Żytnią.

    40D, err99 i wysyłka na Żytnią. Jeżeli chodzi o terminy i kontakt to IDEALNIE, lepiej być nie mogło:
    - poniedziałek po południu wysyłka ze Szczecina DHL,
    - wtorek rano otrzymali i po kilku godzinach wycenili naprawę mechanizmu lustra,
    - środa po południu wysyłka do mnie
    - dzisiaj, czyli czwartek po południu aparat dotarł do mnie.

    Ale... Przy sprawdzaniu statusu naprawy w e-serwisie okazało się, że utworzono nowe zlecenie i jego typ naprawy określono jako GOODWILL. Po krótkim telefonie okazało się, że serwis wymienił mi migawkę, która nawiasem mówiąc miała 50 tysięcy.

    Wszystko fajnie, tylko że o tym jak otrzymałem go okazało się że EOSInfo nadal pokazuje praktyczne taki sam przebieg jak tuż przed wysyłką do serwisu. Serwis zarzeka się, ze migawka została wymieniona.

    Nie wiem co o tym myśleć. Może wymiana migawki nie oznacza zawsze wyzerowania licznika, tylko np. licznik resetowany ręcznie?

    Najważniejsze, ze w ciągu 3 dób aparat wrócił sprawny i solidni zapakowany.

    PS. Rok temu naprawiałem rozkręcające się 70-200/2.8 i skręcenie bloku optycznego wraz z kalibracją pod korpus zajęło im... tydzień.

  6. #246
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2006
    Posty
    772

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez C80 Zobacz posta
    Może wymiana migawki nie oznacza zawsze wyzerowania licznika, tylko np. licznik resetowany ręcznie?
    gdzieś już kiedyś ktoś na tym forum pisał że tak jest. Chyba nie musisz się martwić;-)

  7. #247
    Pełne uzależnienie Awatar adawro
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Ursynów
    Wiek
    50
    Posty
    1 085

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez C80 Zobacz posta

    Nie wiem co o tym myśleć. Może wymiana migawki nie oznacza zawsze wyzerowania licznika, tylko np. licznik resetowany ręcznie?
    Z różnych wypowiedzi serwisu wynika, że w systemie jest więcej niż jeden licznik. To co podaje EOSInfo to tylko część prawdy.

  8. #248
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    No właśnie. Podobno licznik może być powiązany jakoś z mirrorboxem, a nie ściśle z migawką. Czyli jednym słowem całkiem prawdopodobne jest wymienienie migawki bez zerowania licznika.

  9. #249
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    76

    Domyślnie

    Czyli jeśli ktoś chwali się jakimś 500tyś przebiegiem bez wymiany migawki to ... może ma już wymienione 3 migawki ?

  10. #250

    Domyślnie

    Witam,

    Niestety, i ja musiałem oddać mojego Canona do serwisu. Zakupiony na początku września 2011r, model PowerShot SX 130is, przebieg ok 1500 fotek (w tym ok 30 filmów hd).
    Jakoś w październiku zauważyłem, że na filmach widoczna jest biała plamka (coś jak stuck pixel na matrycy). Myślałem że to wina brudu na obiektywie, ale nie - wręcz przeciwnie, obiektyw był czysty. Kontaktowałem się z Canonem w Niemczech, odesłali mnie na Żytnią. Po udanej korespondencji z E-CSI (pozdrawiam serdecznie pana Macieja Heyman'a - kontakt na 5+!), zaniosłem aparat do sprzedawcy, gdzie go kupiłem (EURO RTV AGD). Przedstawiłem problem, oraz korespondencję z Canonem w Niemczech, oraz E-CSI.

    Data zgłoszenia reklamacyjnego w EURO RTV AGD: 20.02.2012

    Aparat na dzień dzisiejszy (12.03.2012): 9. Zlecenie zakończone (wg. E-CSI).

    Po krótkiej korespondencji z Panem Maciejem, dowiedziałem się, iż aparat wraca z serwisu w Niemczech, wymieniono obiektyw, była to wina wady migawki.
    Oczywiście wszystko robione w ramach gwarancji producenta.

    Czy ktokolwiek miał podobną sytuację? I mógłby mi przybliżyć problem, który powstał? Szczerze powiedziawszy, jestem laikiem jeśli chodzi o naprawy sprzętu foto - chciałbym wiedzieć, co, dlaczego, i przez kogo tak się stało - chciałbym uniknąć czynności, które mogłyby skrócić żywotność mojego sprzętu do fotografowania.

    Pozdrawiam

Strona 25 z 28 PierwszyPierwszy ... 152324252627 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •