Strona 24 z 28 PierwszyPierwszy ... 142223242526 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

  1. #231

    Domyślnie

    Wiele złego powiedziano do tej pory o serwisie na Żytniej. Sam miałem fatalne doświadczenia - przez pół roku starałem się skalibrować dwie stałki (!) do korpusu i jakoś się "nie dało". Dzisiaj jednak jestem tak mile zaskoczony, że poczułem wielką chęć podzielenia się radością.
    Ostatnio wysłałem 5d z odklejonym lustrem do serwisu. Naprawa gwarancyjna, jendak otrzymałem cennik, który uwzględniał czyszczenie matrycy za kwotę 130 zł. Odmówiłem i powiem szczerze, że spodziewałem się najgorszego. Po odebraniu sprzętu byłem jednak tak zaskoczony, że przez chwilę zastanawiałem się, czy aby na pewno odesłali mi odpowiedni korpus. Obudowa na błysk (nawet w zakamarkach!), przeczyszczona matówka (było kilka pyłków), matryca elegancka. Koszt czyszczenia: 0 zł. Da się? Mam nadzieję, że takie zmiany to już na zawsze.

  2. #232
    Coś już napisał Awatar Inka
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    Podhale
    Wiek
    50
    Posty
    67

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gerbil Zobacz posta
    Wiele złego powiedziano do tej pory o serwisie na Żytniej.
    Ja od czasu jak mi przywrócili do życia 30D mówię tylko dobrze:wink:
    Tym bardziej, że wcześniej kilku fachowców orzekło, że to już koniec.
    :wink:

  3. #233

    Domyślnie

    Dwa razy kontakt z Żytnią i na razie pozytywne odczucia

  4. #234
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Ale pani w okularach to ma dość ciężkawy dowcip.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  5. #235

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dinderi Zobacz posta
    Ale pani w okularach to ma dość ciężkawy dowcip.
    Domyślam się o czym mówisz, jednak uważam, że takie osobiste uwagi w stosunku do pracowników nic nie wnoszą do wątku o serwisie.

  6. #236
    Pełne uzależnienie Awatar dinderi
    Dołączył
    Aug 2009
    Miasto
    Raszyn
    Wiek
    51
    Posty
    3 028

    Domyślnie

    Wnoszą, nie wnoszą Gdyby trafiło na bardziej czepialskiego, to po niektórych "dowcipach" mogłaby wywiązać sie ostra i nieprzyjemna wymiana zdań.
    Oczywiście, dla nas najistotniejsza jest jakość pracy techników, jednak to kto i jak obsługuje odbiór/wydawanie sprzetu bywa niekiedy równie istotne.
    Na tym kończe osobiste uwagi, bo temat nie jest wart dłuższego zainteresowania.
    Kontakt ze mną tylko przez e-mail: "mirekkania na yahoo kropka com kropka au". PW nie czytam.
    09. Rób i pokazuj zdjęcia, które podobają się tobie, a nie oglądającym.

    ---Moje zdjecia na FB---

  7. #237

    Domyślnie

    To już trochę czasu minęło, ale w swoim czasie doprowadzili mnie do szewskiej pasji, zarówno oni jak i sam Canon Polska. Moje 400D miało krzywo zainstalowaną matrycę - obrócona o jakieś 0.8 stopnia, zawsze miałem horyzont opadający w prawo. Oddałem do nich aparat na gwarancji. Wrócił z adnotacją w gwarancji, że matryca jest OK, za to wymienili wyświetlacz - "bad pixel". Tylko że na wyświetlaczu była naklejona przeze mnie osobiście krzywo folia zabezpieczająca, odłażąca już na rogach, nawet jej się serwisantowi zdjąć nie chciało - więc mam 100% pewności że nie zrobili kompletnie nic. Wysłałem w tej sprawie pismo do Canona Polska - nie dostałem nawet głupiego maila z nie zobowiązującym "przepraszamy, sprawdzimy, bla bla bla" (na nic więcej szczerze mówiąc nie liczyłem). Baaardzo Canon stracił w moich oczach, nawet się zastanawiałem nad przesiadką na coś innego.

  8. #238
    Bywalec
    Dołączył
    Sep 2007
    Miasto
    Racibórz-Schoonhoven
    Posty
    146

    Domyślnie

    A czasami szybka a sam wyświetlacz to nie są dwie różne rzeczy?
    Ja bym nie był tutaj pewny w 100% na Twoim miejscu.
    W telefonach też możesz często zmienić wyświetlacz a szybka zostaje sama.

    Horyzont zawsze leci w prawo?
    U mnie na 7D czasami leci w lewo, ale to moja wina gdy nie ściągnę okularów lub za słabo przycisnę je do muszli ocznej.
    Masz pewność, że aparat idealnie jest wypoziomowany?
    fotografia
    akwarystyka

  9. #239

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ahaed Zobacz posta
    A czasami szybka a sam wyświetlacz to nie są dwie różne rzeczy?
    Ja bym nie był tutaj pewny w 100% na Twoim miejscu.
    Masz rację - jest szybka, znalazłem na youtubie (o1ddxYooAnQ). Co nie zmienia faktu, że aparat wyglądał na nie ruszany, a też wydaje mi się mało prawdopodobne, żebym nie zauważył bad piksela, jestem wrażliwy na takie rzeczy. Miałem wrażenie, że nie zrobili kompletnie nic, tylko wpisali coś do gwarancji, żeby nie wyszło, że olali. Ale mogę nie mieć racji.

    Horyzont zawsze leci w prawo?
    U mnie na 7D czasami leci w lewo, ale to moja wina gdy nie ściągnę okularów lub za słabo przycisnę je do muszli ocznej.
    Masz pewność, że aparat idealnie jest wypoziomowany?
    To nie była kwestia horyzontu - a właściwie nie tylko. Póki krzywo wychodził horyzont, zwalałem winę na siebię. Że coś jest nie tak dotarło do mnie jak zacząłem używać aparatu do robienia reprodukcji - statyw, zdjęcie robione w dół, staranne ustawianie żeby krawędzie reprodukowanego materiału były równoległe do krawędzi wizjera, po czym zdjęcie wychodzi krzywe. Za pierwszym, drugim razem uznałem, że się nie postarałem, ale po kilku tygodniach dotarło do mnie, że pierwsza operacja jaką wykonuję przy poprawianiu zdjęcia to zawsze obrót o 1 stopień CCW (powiedzmy 0.8-1.2 stopnia). To już było statystycznie istotne Gdybym miał działający skaner, pewnie bym się nigdy nie zorientował. Potem prosiłem o ustawienie aparatu do reprodukcji kilka osób, na różne sposoby - wychodziło to samo.

    Teraz to już bez znaczenia - nie mam tej 400D, oddałem w prezencie.

  10. #240

    Domyślnie

    I tak mój obiektyw 70-200 2.8L IS USM II 3x był na czyszczeniu paprochów po naprawie gwarancyjnej - wymienili całe wnętrze ale i tak na fotach widać plamki. Jest już lepiej i mniej jak wcześniej, ale kupując obiektyw nie było w ogóle bo konstrukcja nie pozwala. Ich wymówki że to nie ma wpływu na zdjęcia jest dziwny - wysłałem im na mail zdjęcia z dwóch korpusów bo wymówka że śmieci na matrycy nie wchodzą w grę. Teraz czekam na ich odpowiedź i będzie trzeba skorzystać z prawa... Macie jakieś pomysły co im zrobić odnośnie wymiany na nowy?
    50D, 5D Mark II, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.8 USM, EF 24-70mm f/2.8L USM, EF 16-35mm f/2.8L EF USM II, EF 70-200mm f/2.8L IS USM II, EF, Canon EF 100 mm f/2.8 L Macro IS USM, Extender Canon EF 2x II, Speedlite 580 ExII 480 ExII Falcon 8 mm f/3.5 ED MC Aspherical Fish-eye

Strona 24 z 28 PierwszyPierwszy ... 142223242526 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •