Strona 25 z 28 PierwszyPierwszy ... 152324252627 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 276

Wątek: Serwis na Żytniej

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar adawro
    Dołączył
    Jul 2011
    Miasto
    Ursynów
    Wiek
    50
    Posty
    1 085

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez C80 Zobacz posta

    Nie wiem co o tym myśleć. Może wymiana migawki nie oznacza zawsze wyzerowania licznika, tylko np. licznik resetowany ręcznie?
    Z różnych wypowiedzi serwisu wynika, że w systemie jest więcej niż jeden licznik. To co podaje EOSInfo to tylko część prawdy.

  2. #2
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    No właśnie. Podobno licznik może być powiązany jakoś z mirrorboxem, a nie ściśle z migawką. Czyli jednym słowem całkiem prawdopodobne jest wymienienie migawki bez zerowania licznika.

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    76

    Domyślnie

    Czyli jeśli ktoś chwali się jakimś 500tyś przebiegiem bez wymiany migawki to ... może ma już wymienione 3 migawki ?

  4. #4

    Domyślnie

    Witam,

    Niestety, i ja musiałem oddać mojego Canona do serwisu. Zakupiony na początku września 2011r, model PowerShot SX 130is, przebieg ok 1500 fotek (w tym ok 30 filmów hd).
    Jakoś w październiku zauważyłem, że na filmach widoczna jest biała plamka (coś jak stuck pixel na matrycy). Myślałem że to wina brudu na obiektywie, ale nie - wręcz przeciwnie, obiektyw był czysty. Kontaktowałem się z Canonem w Niemczech, odesłali mnie na Żytnią. Po udanej korespondencji z E-CSI (pozdrawiam serdecznie pana Macieja Heyman'a - kontakt na 5+!), zaniosłem aparat do sprzedawcy, gdzie go kupiłem (EURO RTV AGD). Przedstawiłem problem, oraz korespondencję z Canonem w Niemczech, oraz E-CSI.

    Data zgłoszenia reklamacyjnego w EURO RTV AGD: 20.02.2012

    Aparat na dzień dzisiejszy (12.03.2012): 9. Zlecenie zakończone (wg. E-CSI).

    Po krótkiej korespondencji z Panem Maciejem, dowiedziałem się, iż aparat wraca z serwisu w Niemczech, wymieniono obiektyw, była to wina wady migawki.
    Oczywiście wszystko robione w ramach gwarancji producenta.

    Czy ktokolwiek miał podobną sytuację? I mógłby mi przybliżyć problem, który powstał? Szczerze powiedziawszy, jestem laikiem jeśli chodzi o naprawy sprzętu foto - chciałbym wiedzieć, co, dlaczego, i przez kogo tak się stało - chciałbym uniknąć czynności, które mogłyby skrócić żywotność mojego sprzętu do fotografowania.

    Pozdrawiam

  5. #5
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2006
    Miasto
    Bydgoszcz.
    Posty
    3 468

    Domyślnie

    Czy ktokolwiek miał podobną sytuację? I mógłby mi przybliżyć problem, który powstał? Szczerze powiedziawszy, jestem laikiem jeśli chodzi o naprawy sprzętu foto - chciałbym wiedzieć, co, dlaczego, i przez kogo tak się stało - chciałbym uniknąć czynności, które mogłyby skrócić żywotność mojego sprzętu do fotografowania.
    To pytanie do serwisu który naprawiał.Nasze ewentualne sugestie to tylko sugestie i domysły....

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez janmar Zobacz posta
    To pytanie do serwisu który naprawiał.Nasze ewentualne sugestie to tylko sugestie i domysły....

    Zapomnialem napisac! :-) Aparat wrocil z serwisu. Ode mnie, do Euro RTV, od nich na Żytnią, z żytniej do Niemiec. Wymieniony obiektyw oraz migawka. Wszystko ok.

  7. #7

    Domyślnie

    Witam
    Z racji tego że w necie wyczytałem dużo negatywnych opinii na temat w/w serwisu ja chciałem pochwalić ich za szybką i dobrą robotę.

    Obiektyw Canon 17-85 IS USM error 99 na aparacie
    Wymiana taśmy elektronicznej przesłony i czegoś tam jeszcze cena 320zł z przesyłką w dwie strony.
    Wysłane w poniedziałek we wtorek mail od nichz że przyszedł.
    Po południu we wtorek wycena i pytanie czy robić.
    Moja zgoda i za 5dni roboczych obiektyw był u mnie.
    Pomijam cenę może i mogła by być niższa, ale mam sprawne szkło.
    Wysłałem DHL na koszt serwisu więc nie trzeba nic płacić, kurier przyjechał do domu.
    Ani razu nigdzie nie dzwoniłem, wszystko ogarnięte z poziomu strony internetowej.
    Duży plusik dla serwisu!

    Pozdrawiam!

  8. #8
    Początki nałogu
    Dołączył
    Nov 2006
    Posty
    258

    Domyślnie

    Mam pytanie czy zna ktoś dobry i godny zaufania serwis foto najlepiej w Warszawie gdzie będą potrafili zrobić kalibracje kilku szkieł Canona do dwóch body oraz inne czynności np wymiana migawki ?
    Ważne żeby był to serwis który ma przystępne ceny i nie próbuje zedrzeć ostatniego grosza z klienta jak tylko widzi ku temu okazje.

    P.S. Proszę tylko nie piszcie że na Żytniej

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez albercikk ; 03-07-2012 o 13:40
    C - lustra, szkła i błysk

  9. #9
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2011
    Miasto
    022
    Wiek
    45
    Posty
    366

    Domyślnie

    nie słyszałem o innym serwisie w wwa kalibrującym puszki i szkła do C niż Żytnia
    na szczęście, zawsze mogę się mylić.....

  10. #10
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Oct 2011
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    39

    Domyślnie

    Jutro idę do nich z 60d który nie działa i się grzeje jak go odpale więc mam nikłe nadzieje na niski wymiar kary. Mój Boże a było tylko 6 tyś kłapnięć i brak gwarancji.
    Miał ktoś tak z 60d? Chyba że mój chiński dostawca jednak wywiąże się z obiecanej gwarancji.
    Ostatnio edytowane przez komer34 ; 10-07-2012 o 23:35
    CANON 60D_Tamron 17-50 f/2.8 VC_ C85 1.8_430ex II

Strona 25 z 28 PierwszyPierwszy ... 152324252627 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •