chyba się wyleczyłem z tej sigmy
opis ze strony
Procedura reklamacyjna
1. Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować, najlepiej w oryginalny kartonik, w którym został zakupiony. Dodatkowo, sprzęt należy zabezpieczyć folią z pęcherzykami powietrza lub papierem. Do przesyłki należy koniecznie dołączyć:
> gwarancję oraz dowód zakupu (są to dokumenty obowiązkowe, bez których nie zostanie rozpoczęta procedura reklamacyjna)
> opis usterki
> dane kontaktowe
2. Następnie należy wezwać kuriera DHL
Internet: http://www.dhl.pl
Infolinia: 0 801 345 345
Telefon: +48 022 565 05 65
i nadać przesyłkę na koszt odbiorcy*. Adres odbiorcy należy wybrać na poniższy adres:
FOTO-SERVICE
81-589 Gdynia
ul. Fleszarowej-Muskat 3
(czynne poniedziałek - piątek w godz. 9:00-17:00)
Internet: http://www.foto-service.pl
E-mail: info@foto-service.pl
Telefon: +48 58 629 45 22
Faks: +48 58 629 45 16
* UWAGA! Informacja dotycząca kalibracji obiektywu względem korpusu, z którym występuje błąd "front focus / back focus".
Uprzejmie informujemy, że od dn. 01.04.2010 roku koszt wysyłki sprzętu nadanego do serwisu celem kalibracji ponosi użytkownik.
to po jaką cholere pisza żeby nadawac na ich koszt?
czyli jak mam 12to miesięczną gwarancję to skalibrują za darmo? zamówiłem kuriera wczoraj na sigme.. ale mnie rozwali nie dość że 10mm FF to jeszcze nie ma gwarancji i mieszają z kosztami wysyłki chorzy ludzie!