dodzwonienie sie do serwisu jest teraz niemożliwe, natomiast w sigmie odebrała bardzo miła pani, która była zdziwiona tym że za przesyłkę się płaci i że jest to jakieś nieporozumienie. Opowiedziałem jak wygladał mój zakup allegro..fotoit..inna gwarancja i zapytalem jak to możliwe że taka firma nie serwisuje swojego sprzętu w ramach gwarancji..? Pani bardzo uprzejma powiedziała że zrobi tak żeby mi ten obiektyw skalibrowali nieodpłatnie. Poprosiła o dane itd.. że serwis sie odezwie.
Powiedziała że to sklep udziela gwarancji i to oni wysyłają do nich, ja natomiast mówię że aparat jest zbyt drogi abym wysyłał go do sklepu->sklep do sigmy->sigma do sklepu->sklep do mnie sugerują że normalnie trwa to 3dni a tak to bedzie trwało, ale 3 tygodnie i obijanie się sprzętu, nieufność do sklepu itd..
Pani, jak nigdy w call center inteligentna przyznała mi rację, że to nie ma sensu faktycznie. Ponieważ jako klient ostatnią rzeczą jaka powinienem sie interesować to co zrobic z niesprawny sprzętem.
Warto sugerować że kupuje sie sigmę ze względu na jej jakość i obsługę, która jest na dużo wyższym poziomie jak u konkurencji natomiast ceny są wyższe (50mm 1,4). Coś z tym chyba zrobią, bo faktycznie robi sie niemiło biorąc pod uwagę że praktycznie każdy obiektyw ma feler.
dodatkowo wyszła niejasność na stronie odnośnie tych zapisów kosztów wysyłek do kalibracji i numer do DHL jest nieprawidłowy.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
dzwoniła teraz do mnie ta sama pani i potwierdziła że od kwietnia klient opłaca sobie przesyłkę w OBIE STRONY
co jest chore, zapytałem to obiektyw jest niesprawny czy klient..?
mój odsyłam do firmy fotoit, a sigmie podziękuję już na zawsze za współpracę.
![]()