A to już dodatkowe koszty i to nie małe :rolleyes:
A to już dodatkowe koszty i to nie małe :rolleyes:
50D, 1000D, 3000N, PS a530, EF-S 17-85mm IS USM, EF-S 18-55mm, EF 28-80mm, EF 75-300mm, Nissin Di622
Każdy kto potrafi czytać ze zrozumieniem wie,że to nie film.Jeśli nie to merlin nie jest tu konieczny (choć zapewne mile widziany).Biorąc pod uwagę,że będzie metrowa szyna to zdziałać można z nią cuda i do tego stabilność ujęć jest tu bez porównania.Już bardziej zastanawiał bym się nad follow focusem,matteboxem,railem i jakimś monitorkiem.Co do
Samyang 8mm to ani ciut się z Panią nie zgodzę.Do kręcenia życia nocnego,sportów i ogólnego urozmaicenia ujęć nie można lepiej trafić jak fisheye.Co do karty i 3 baterii to................................................ .................................................. ......Szkoda słów.Uważasz,że chciałem się pochwalić ? Obiektyw 100mm był rozważany tylko dlatego,że jest macro a to 2 w 1 jak by nie patrzeć.Kręcąc ze statywu ujęcia statyczne nada się jak w sam raz a to bardzo ostre szkło(jak to na macro przystało).Obiektyw 17-55mm f/2.8 IS wybrałem ze względu na to,że wybieram się na wakacje.Nie wiem co mnie tam spotka a nie stac mnie na torbę stałek.Przeleciały 4 strony a prócz paru normalnych postów same .........
Czy ja tu komuś coś zrobiłem ? Jeśli tak to z góry przepraszam.
Popieram, choć podoba mi się efekt z merlina, i myślę, że przy "oprowadzaniu" po mieście, imprezach itp mógłby się nieźle sprawdzić. Tylko że ma jedną wadę nie do przeskoczenia -- cenę ;-)
No jak uważasz, mam ten obiektyw i nie żałuję, ba, uważam, że to niezła inwestycja, ale przy filmowaniu moim zdaniem szersze zastosowanie miałoby zwykłe UWA.
Nie, uważam, że to nic nie wnoszący szczegół, który może spaczyć Twój przekaz. Niestety na forum sposób wypowiedzi mocno wpływa na to jak jest ona odbierana -- a sam widzisz jak została odebrana Twoja.
To 17-55 jest najsensowniejsze ze wszystkiego, więc nie wiem dlaczego się z tego tłumaczysz![]()
www.najeli.pl * fb.com/najeli.fotografia
C5 * C5d * C40d * C17-40/4L * C50/1.4 * C85/1.8 * C100/2.8L * C70-200/4L * Samyang 8mm * 430exII
Co do 7D a 550D w filmie to różnice są znikome jak miedzy 5D a 7D.Ja się tłumaczyłem ? :-):wink:
Może by rozbujać ten temat zadam jakieś pytania ?
Uważacie że takie światło wystarczy na doświetlanie małych i średnich pomieszczeń ?
http://cgi.ebay.co.uk/1000W-Photo-St...ioEquipment_RL
2 sztuki.Do tego jakiego softboxa proponujecie ? Może coś innego z ebaya ?
Chodzi mi w szczególności o komnaty zamków w których eksponowane są stare monety,broń itp.
Zastanawiam się także nad filtrem który powinienem zastosować gdyż szkło będzie dawało sporo odblasku.Co proponujecie ?
Do odblasków to chyba tylko polar -- tylko przy zmianie kąta ujęcia będzie Ci się zmieniał sposób działania filtra, więc to raczej do ujęć statycznych -- nie wiem jak ten problem rozwiązują filmowcy.
www.najeli.pl * fb.com/najeli.fotografia
C5 * C5d * C40d * C17-40/4L * C50/1.4 * C85/1.8 * C100/2.8L * C70-200/4L * Samyang 8mm * 430exII
Narzeczona filmowca i nie wieAle wstyd :-):wink:
Ja polecam przejrzeć portal Vimeo - masę dobrych filmów choć nie zastąpi to powaznej publikacji ksiązkowej.
...dokładanych przez speca od obróbki filmu. Przecież operator za flary w kadrze może dostać "po premii"
zdRAWki
Fotograf platoniczny