Strona 86 z 1000 PierwszyPierwszy ... 3676848586878896136186586 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 851 do 860 z 9993

Wątek: Sprzęt do ślubów

  1. #851
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Ja bym jednak wziął lampę .
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  2. #852
    Pełne uzależnienie Awatar schabu
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Rzeszów
    Posty
    1 352

    Domyślnie

    ja też wziąłbym lampę, bo na imprezie nie ma bata zrobić bez lampy. no chyba że studyjne sobie podepniemy.
    Na której strefie chcesz dostać porannego tosta?

    fotografia biznesowa

  3. #853
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez schabu Zobacz posta
    ja też wziąłbym lampę, bo na imprezie nie ma bata zrobić bez lampy.
    Jest bat bo zalezy co chcesz osiagnac. Jesli nastroj imprezy to iso 1600/3200 + szkla typu 50 1.4 dadza rade, jesli pokaz szalonej zabawy, zdjecia w ruchu ale nie poruszone (w sensie obiekt sie rusza a nie cale zdjecie) to podone szklo tylko lekko domkniete. Tylko jesli na sile chcesz zamrozic to lampa niezbedna...ale wtedy kazdy kompakt da rade .

  4. #854
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Jest bat bo zalezy co chcesz osiagnac. Jesli nastroj imprezy to iso 1600/3200 + szkla typu 50 1.4 dadza rade, jesli pokaz szalonej zabawy, zdjecia w ruchu ale nie poruszone (w sensie obiekt sie rusza a nie cale zdjecie) to podone szklo tylko lekko domkniete. Tylko jesli na sile chcesz zamrozic to lampa niezbedna...ale wtedy kazdy kompakt da rade .

    Z praktycznego punktu widzenia, towygląda to jednak zupełnie inaczej..
    Z jasnego szkła , i bez lampy, w dodatku z iso 1600/3200 nic dobrego nie będzie.
    To znaczy będą piękne cienie od nosów, śliczne czarne oczodoły, wszechobecne zafarby ze wszystkich możliwych źródeł światła, których żadną siłą nie usuniesz itp.
    W teorii niczego nie można zarzucić Twojej tezie, sęk w tym, że w praktyce jest ona nie do zrealizowania.
    Z praktycznego punktu, dobrze oświetlona sala to f/1.4 przy iSO800 i czasie 1/2s. "Nastrój" będziesz miał przy t: 1/8s., no może 1/15. Dalej jednak f/1.4. Ile zdjęć w tańcu trafisz? Dwa na imprezie?

    Niezbyt często trafiają się kapele z dobrze oświetlonymi scenami. Ale nawet tam dominują czerwienie, których matryce nie chcą za bardzo rejestrować w wysokich światłach..
    Można tak ciągnąć w nieskończoność.
    Jarek

  5. #855
    sv
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Jest bat bo zalezy co chcesz osiagnac. Jesli nastroj imprezy to iso 1600/3200 + szkla typu 50 1.4 dadza rade, jesli pokaz szalonej zabawy, zdjecia w ruchu ale nie poruszone (w sensie obiekt sie rusza a nie cale zdjecie) to podone szklo tylko lekko domkniete. Tylko jesli na sile chcesz zamrozic to lampa niezbedna...ale wtedy kazdy kompakt da rade .
    Nie wyobrażam sobie zrobienia imprezy bez lampy; może pokaz jakiś przykład, bo ja tego nie widze

  6. #856
    Pełne uzależnienie Awatar marekb
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Wadowice,Kraków
    Posty
    2 273

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Nie wyobrażam sobie zrobienia imprezy bez lampy; może pokaz jakiś przykład, bo ja tego nie widze
    właśnie w końcu dlatego dokupiłem drugą bo w razie jakby tak nie daj Boże to niech Pan Bóg broni...
    Ostatnio edytowane przez marekb ; 12-10-2007 o 23:20 Powód: Automerged Doublepost

  7. #857
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    "Nastrój" będziesz miał przy t: 1/8s., no może 1/15. Dalej jednak f/1.4. Ile zdjęć w tańcu trafisz? Dwa na imprezie?
    Dwa wystarcza 8) . Ale widze ze wieksi praktycy sie odezwali to ja sie wycofam rakiem.

  8. #858
    Pełne uzależnienie Awatar wojkij
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Meksyk Europy
    Wiek
    37
    Posty
    1 915

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez obserwator Zobacz posta
    Panowie, zdecydowanie polecam dwa korpusy...jest wiele tak dynamicznych sytuacji, że nie udało by się nic, gdyby nie szybkie zmiany aparatu...Poniżej link do galerii, gdzie w akcji były 5D+24-70L oraz 5D+70-200L. Zdecydowanie galeria nie na temat, ale sytuacja chyba nawet o niebo bardziej stresująca i niepowtarzalna za często...
    http://www.kadr.nazwa.pl/slideshows/...y/obchody.html

    Pozdrawiam
    Musze to powiedziec. Same zdjecia fajne, ale to co szanowni panowie fotografowie robili na koncertach po tej imprezie to jest smiech na sali. Kilkuset ludzi, fajne koncerty ale nic nie widac bo najwazniejsi na imprezie rozstawili sie ze statywami zaslaniajac caly widok przez CALY koncert. Bylem tam jako fan dzemu i az mi cisnienie skakalo jak to widzialem, szczyt nieprofesjonalizmu fotografow i olewactwa organizatora. Juz nawet nie mowie ze chcialem pofocic, nawet jako zwykly obserwator widzialem moze 40% sceny. Prosze, jesli masz kontakt z ludzmi ktorzy to organizowali to zwroc na to uwage bo wg mnie to mala kompromitacja...


  9. #859
    Bywalec
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Tarnów
    Wiek
    41
    Posty
    200

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dj_zibi Zobacz posta
    Ktoś robił wesela na 17-40 4L? Sprzedając tokine i biorac 17-40 4L na firme ze zwrotem to prawie ta sama cena.
    ja robiłem 2 sluby nim (pozyczylem na próbe) i wybrałem jednak tamrona 17-50 2,8 - jednak ta roznica w jasnosci jest ogromna.
    Pkt 8 regulaminu forum

    Sprzęt: Canon 40D + Canon 350D+BG-E3 + Sigma 10-20; Tamron 17-50mm f/2.8 XR; 70-200 f/2.8L; Speedlite 580EX II + 430EX; 16+8+4+2+1 GB CF Kingston Elite Pro, itd...

  10. #860
    Dopiero zaczyna Awatar Nightranger
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Jaworzno, Polska
    Wiek
    46
    Posty
    48

    Domyślnie Co wybrać w zakresie 50-150 mm?

    Cześć drodzy forumowicze!
    Już niebawem zamierzam kupić moją pierwszą lustrzankę i będzie to prawdopodobnie canon 30D,bo na 40D braknie funduszy. Fotografią interesuję się bardzo. Od wielu miesięcy czytam różne fora poświęcone fotografi i czytam rozmaite testy, a każdy niemal weekend spędam w plenerze z moją hybrydą FZ30. Mam problem z wyborem obiektywu do wspomnianego aparatu w zakresie od 50 do 150 mm, bo jeśli chodzi o szeroki kąt, to wezmę tamrona 17-50 f2,8, a dalej mam wielki dylemat.Proszę poradzcie mi czy wziąść niskobudżetowe:

    1) Canon EF 55-200 f/4.5-5.6 II USM ~800 zł
    2) Canon EF 75-300 f/4.0-5.6 III USM ~850 zł

    i z czasem zamienić je na coś lepszego, czy też znacznie droższe:

    3) Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM ~1650 zł
    4) Tokina AT-X 50-135 f/2.8 PRO DX ~1950 zł

    i potem chodzić głodny, bo nie będę miał już co do garnka włożyć )

    Najbardziej zależy mi na rozdzielczości, jakości optycznej, poprawnej pracy autofocusa oraz świetle, bo w dalekiej przyszłości chciałbym fotografować śluby. Napiszcie proszę jeśli macie jakieś doświadczenia z wyżej wymienionymi obiektywami. Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi

Strona 86 z 1000 PierwszyPierwszy ... 3676848586878896136186586 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •