Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 108

Wątek: Tanie Paliwo !

  1. #61
    Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    USA
    Posty
    4 895

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jazzY Zobacz posta
    liquidsound.. "cudny odglos silnika benzynowego, a nie traktorzego pyrkania diesli" ..hehe, chyba mówisz o niemieckich dieslach sprzed -nastu lat. Teraz ten problem nie występuje.. przynajmniej w moim aucie i w tych, ktorymi jeżdziłem.
    A ja uwazam ze nadal wystepuje nawet w najnowszych generacjach. Wszystkie klekocza tak samo.
    ...

  2. #62
    Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Wiek
    43
    Posty
    3 548

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK Zobacz posta
    A ja uwazam ze nadal wystepuje nawet w najnowszych generacjach. Wszystkie klekocza tak samo.
    Za to odglos benzynowaj V'ki Mmmm

  3. #63
    Uzależniony Awatar Zigi
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    niedaleko Częstochowy
    Wiek
    48
    Posty
    532

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK Zobacz posta
    A ja uwazam ze nadal wystepuje nawet w najnowszych generacjach. Wszystkie klekocza tak samo.
    Klekoczą i owszem dopóki nie nabiorą temperatury i tylko na wolnych obrotach
    40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
    Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam

  4. #64
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Benzyna 2 litrowa z regóły bedzie miała koni sporo więcej niż taki diesel. O doładowanych benzynach nie wspominając. Tyle że koszty eksploatacji 2 litrowej pb nawet na gazie zaczynają być przynajmniej na poziomie 2 litrowego diesla.
    Tyle, ze silnik wankla (niewiem jak to sie pisze)bije obie te jednostki na glowe pod kazdym wzgledem. Tylko ,ze go sie nie stosuje. Marchewka jest czerwona, a groszek zielony tylko do czego ta cala dyskusja prowadzi:wink: nie od dzis wiadomo ,ze jesli chcesz jezdzic tanio to kupujesz diesla (lpg), jesli chcesz jezdzic szybko to kupujesz benzyne. Moze poprzestanmy na tym:wink:
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  5. #65
    Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    USA
    Posty
    4 895

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DoMiNiQuE Zobacz posta
    Za to odglos benzynowaj V'ki Mmmm
    Mam nadzieje ze nie mowisz o tych 4 cylindrowych pierdziawkach spotykanych w 98% samochodow na drogach tylko o czyms przyzwoitym... 8 cylindrowym

    Z czterocylindrowych imho tylko boxery tak naprawde fajnie brzmia.


    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Tyle, ze silnik wankla (niewiem jak to sie pisze)bije obie te jednostki na glowe pod kazdym wzgledem. Tylko ,ze go sie nie stosuje.
    Bo ma wiecej wad jak zalet. Wankle sa trudne technologicznie (czyt. drogie) i nie najlepsze jesli chodzi o problemy ekologiczne (duzo pala i sa problemy z uzyskaniem prawidlowych emisji). Mazdy sa tez idealnym przykladem ze nie jest to demon trwalosci.

    Poza tym jak komus powiesz ze masz 1300ccm to niezaleznie od tego jaki to mocny wankiel brzmi to smiesznie Nie ma to jak V8


    Swoja droga jesli juz zboczylismy na rotacyjne, widzieliscie taki?
    http://www.angellabsllc.com/Piston.html
    http://www.angellabsllc.com/mytengine.html

    Polecam animacje. Ilosc zaplonow na jeden obrot walu jest powalajaca
    ...

  6. #66
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Nie ma to jak V8
    To ja sobie na mojej pierdziawce nakleje v64:wink:
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  7. #67
    Uzależniony Awatar Zigi
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    niedaleko Częstochowy
    Wiek
    48
    Posty
    532

    Exclamation

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Tyle, ze silnik wankla (niewiem jak to sie pisze)bije obie te jednostki na glowe pod kazdym wzgledem. Tylko ,ze go sie nie stosuje. Marchewka jest czerwona, a groszek zielony tylko do czego ta cala dyskusja prowadzi:wink: nie od dzis wiadomo ,ze jesli chcesz jezdzic tanio to kupujesz diesla (lpg), jesli chcesz jezdzic szybko to kupujesz benzyne. Moze poprzestanmy na tym:wink:
    KuchateK napisał już jak to z Wanklami bywa.
    Swoją drogą co do Pb vs ON to podążyłeś za stadem bo na przykładzie astry:

    nazwa_________kW_Nm_(0-100km/h)s_IV(60-100km/h)s_V(80-120km/h)s

    astra II 1.6 16V_74_150____11,7_________10,0____________14,8
    astra II 2.0 DTI_74_230____ 12___________9,7_____________13,0

    oba silniki o tej samej mocy przy czym 1,6 łyka bez problemu 10l i więcej jak chcesz dynamicznie pojeździć.

    Jak widać z powyższego jak chcesz jeżdzić tanio i szybko to kupujesz diesla .
    Jak chcesz jeszcze szybciej to wiekszy-mocniejszy diesel albo V6, V8 albo doładowana spora benzyna (decydując się na wir w baku).
    Ostatnio edytowane przez Zigi ; 11-10-2006 o 09:12
    40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
    Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam

  8. #68
    Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Wiek
    43
    Posty
    3 548

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KuchateK Zobacz posta
    Mam nadzieje ze nie mowisz o tych 4 cylindrowych pierdziawkach spotykanych w 98% samochodow na drogach tylko o czyms przyzwoitym... 8 cylindrowym
    4 cylindrowki w ukladzie V? Chyba w motocyklach Wiekszosc falek na polsich drogach to chyba 6scio cylindrowki.

  9. #69
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Zigi ale ciezko podorwynwac doladowanego 2litrowego diesla z 1,6 benzyny. To tylko ewidetnie pokazuje ze silniki benzynowe sa duzo mocniejsze
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  10. #70
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Dec 2004
    Miasto
    SoCal
    Posty
    1 358

    Domyślnie

    OK, to skoro mowa tu o tych "nowoczesnych" dieslach,
    niech mi ktos prosze wytlumaczy dlaczego mimo swojej nowoczesnosci
    tak smierdza. I nie mowie tu o Polsce, gdzie wiekszosc pojazdow
    to jakies cuda techniki samoskladakowej i na ulicy trudno wytrzymac,
    ale normalnie, laduje powiedzmy we Frankfurcie i moge sie od
    smrodu udusic... Oczywiscie lokalni tego nie czuja i nawet ja po paru
    dniach "sie docieram", ale fakt jest, ze pierwsze wrazenie okropne.
    A to, ze "nowoczesne" niby nie klekocza to bzdura. Wszystkie klekocza

    Jakie to szczescie, ze u nas nie ma diesli. I chyba raczej nie bedzie,
    bo rewolucja hybrydowa posuwa sie w takim tempie, ze po prostu
    nigdy juz nie bedzie ekonomicznej potrzeby. W mojej okolicy co 10-ty
    samochod to Prius albo jakis Lexus Hybrid czy inny.
    Diesel to tylko kuriozum typu Touareg V10, nadal na szczescie
    w najpiekniejszym stanie zakazany.

Strona 7 z 11 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •