Strona 9 z 18 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 176

Wątek: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

  1. #81
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    W supermarketach czesto jest przyklad kiedy cena na polce znaczaco rozni sie od tej przy kasie, hmm, juz widze te kolejki zakladajcych sprawe w sadach. Wydaje mi sie ze predzej zrobia awanture niewinnej kasjerce i sobie pojda.
    W tym przypadku nie potrzeba robić awantury, ani iść do sądu.
    Wystarczy spokojna rozmowa i towar jest Twój w cenie jaka była na nim przyklejona , a nie jaka jest u pani w kasie.(sprawdzone w OBI,Decathlonie,Tesco-same "polskie "firmy)
    Bałagan w nie moim sklepie , nie jest moim zmartwieniem.

  2. #82
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    Odnosze sie do calego zdania, a nie do pierwszych slow,
    " Nie jestem prawnikiem "- ok, jak szukales to widzisz ze malo przykladow na ten temat jezeli chodzi o postepowanie sklepu.
    " Ale nie udowodni w ten sposob przypadkiem ze lamie prawo " (?) kto, komu co udowodni ?
    " - faktem jest ze sedziemu bardzo ulatwia zadanie. " Ulatwia w czym ?

    Skroty myslowe nie zawsze sa dobrym przekazem

    Rozumiem kupujacego, nie znam stanowiska sklepu w tej sprawie, nie znam regulaminu ( jak ktos pisal ze regulamin jest bezprawny !?)
    gdzie na kazdym kroku kaza nam akceptowac regulaminy, wg. mnie wystarczy zapis ze jezeli z przyczyn technicznych itd... To co da kupujacemu zalozenie sprawy w sadzie, a sklep postapil zgodnie z regulaminem. Gdzie jest napisane w prawie ze umowy nie mozna zerwac ? kupujacy moze, a sprzedajacy nie ? Ciekawe. Moze osoby ktore tak zachecaja do pojscia z tym do sadu, moze maja jakas wiedze na ten temat, podepra sie konkretnym przykladem, a nie wynikiem wyszukania z googli frazy kilku slow z ktorej nic nie wynika.

    Kupujacy prosil o porady prawne, ale to nie chyba na tym forum, ciekawy przypadek, warto bylo by poznac zakonczenie.
    Może napisz coś konkretnego, bo póki co bijesz pianę o niczym. Ja sam jestem ciekaw jak to wygląda od strony prawnej - stąd moja wątpliwość wyrażona wyżej.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  3. #83
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Czytam i oczom nie wierzę.....
    Aby wyrwać taniej, po trupach. Szantażem, sądem, obojętnie, aby w portfelu zostało.
    Chyba trochę przesadzasz.Nie doczytałem nigdzie wcześniej,żeby ktoś zamierzał kogokolwiek mordować.
    O szantażu też nic nie było.Sąd jest do rozstrzygania takich sporów.
    Założyciel tego wątku czuje się po prostu oszukany i chce dostać to za co zapłacił.Czy ma prawo?Nie wiem, ale powinien je mieć.
    Ja go rozumiem i popieram.Jeżeli sklep sprzeda ten towar za 2400 , a nie za 3100, nie zbankrutuje.
    Może strata jaką poniesie zmobilizuje go do poprawy obsługi klienta.

    Z drugiej strony, jaka niedroga reklama dla sklepu(3100-2400=700 zł)):
    sklep oświadcza na tym Forum,że nie poczuwa się do winy, ale w imię dobrych , starych obyczajów kupieckich ,dostarczy klientowi towar za 2400 , na własny koszt i przyzna 15% rabatu na przyszły zakup. :-)

  4. #84
    Coś już napisał
    Dołączył
    Apr 2013
    Posty
    56

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Strasznie szybko się ten temat rozwija. Sama sprawa jest dość skomplikowana - nasze ustawodawstwo nie nadąża za rozwojem technicznym życia codziennego, polecam lekturę:

    Palestra - Pismo Adwokatury Polskiej, czasopismo Palestra, adwokatura, Pismo adwokatury, czasopisma prawnicze, czasopismo prawnicze, czasopismo adwokatury polskiej, miesiczniki prawnicze, czasopismo branowe, adwokatura, adwokat, adwokaci, mecenas, ad

    A sama sprawa rozbija się o kwestie tego, czy informacja na stronie www. jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, czy tylko zaproszeniem do zawarcia transakcji? Zarówno doktryna, jak i orzecznictwo puki co są dość podzielone. Szukam wyroków Sądu Najwyższego, ale nie mam lexa, więc nie jest to takie proste.

    Pytanie tylko, czy dla 700pln warto się przepychać?

  5. #85
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez człekoupiór Zobacz posta
    Strasznie szybko się ten temat rozwija. Sama sprawa jest dość skomplikowana - nasze ustawodawstwo nie nadąża za rozwojem technicznym życia codziennego, polecam lekturę:

    Palestra - Pismo Adwokatury Polskiej, czasopismo Palestra, adwokatura, Pismo adwokatury, czasopisma prawnicze, czasopismo prawnicze, czasopismo adwokatury polskiej, miesiczniki prawnicze, czasopismo branowe, adwokatura, adwokat, adwokaci, mecenas, ad

    A sama sprawa rozbija się o kwestie tego, czy informacja na stronie www. jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, czy tylko zaproszeniem do zawarcia transakcji? Zarówno doktryna, jak i orzecznictwo puki co są dość podzielone. Szukam wyroków Sądu Najwyższego, ale nie mam lexa, więc nie jest to takie proste.

    Pytanie tylko, czy dla 700pln warto się przepychać?
    Warto.

    Przecież nie chodzi tylko o 700 pln , przynajmniej mnie.

    Dzisiaj 700 zł , jutro 7 mln , pojutrze.....

    Prawo jest byle jakie nie tylko w tej sprawie.

  6. #86
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez mysiaty Zobacz posta
    Ja go rozumiem i popieram.Jeżeli sklep sprzeda ten towar za 2400 , a nie za 3100, nie zbankrutuje.
    Nabywca za to jak nie kupi, to normalnie mu się świat zawali :-)

    Z drugiej strony, jaka niedroga reklama dla sklepu(3100-2400=700 zł)):
    sklep oświadcza na tym Forum,że nie poczuwa się do winy, ale w imię dobrych , starych obyczajów kupieckich ,dostarczy klientowi towar za 2400 , na własny koszt i przyzna 15% rabatu na przyszły zakup. :-)
    Tania, ale nieskuteczna. Pomyślnie "załatwiony" klient nie trąbi o tym w wątkach takich jak ten. A 15% rabatu to najczęściej sprzedaż grubo poniżej kosztów.
    I nikt nie jest stratny. Kupujący, bo kupił znacznie taniej niż gdziekolwiek indziej. Państwo - po VAT dostanie. Sprzedawca, bo... oh, wait!

    PS: Zgadnijcie - kto beknie za ten błąd? Właściciel sklepu czy pracownik, który się pomylił?
    Ja tego inaczej nie mogę nazwać, jak żerowaniem na cudzej pomyłce.
    Stawiacie się w ten sposób w jednym rzędzie z sępami z przeróżnych "organizacji", które to wysyłają "propozycję ugody" za każdą niedozwoloną klauzulę w sklepie internetowym.
    Ostatnio edytowane przez Merde ; 01-11-2013 o 16:16
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  7. #87
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Tania, ale nieskuteczna. Pomyślnie "załatwiony" klient nie trąbi o tym w wątkach takich jak ten.
    To prawda że o tym będzie wiedzieć pięć osób na krzyż.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  8. #88
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Nabywca za to jak nie kupi, to normalnie mu się świat zawali :-)
    Nie zawali. :-)



    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Tania, ale nieskuteczna. Pomyślnie "załatwiony" klient nie trąbi o tym w wątkach takich jak ten. A 15% rabatu to najczęściej sprzedaż grubo poniżej kosztów.
    I nikt nie jest stratny. Kupujący, bo kupił znacznie taniej niż gdziekolwiek indziej. Państwo - po VAT dostanie. Sprzedawca, bo... oh, wait!
    Skuteczna ,jeżeli będzie mógł to zamieścić sklep.Nie pisałem, że ma to zrobić klient.

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    PS: Zgadnijcie - kto beknie za ten błąd? Właściciel sklepu czy pracownik, który się pomylił?
    to są "koszty" prowadzenia DG. za głupiego właściciela nie odpowiadam.

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Ja tego inaczej nie mogę nazwać, jak żerowaniem na cudzej pomyłce.
    Ja się z tym nie zgadzam.

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Stawiacie się w ten sposób w jednym rzędzie z sępami z przeróżnych "organizacji", które to wysyłają "propozycję ugody" za każdą niedozwoloną klauzulę w sklepie internetowym.
    Delikatnie pisząc, to jakieś nieporozumienie.

  9. #89
    Uzależniony
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    850

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Może napisz coś konkretnego, bo póki co bijesz pianę o niczym. Ja sam jestem ciekaw jak to wygląda od strony prawnej - stąd moja wątpliwość wyrażona wyżej.
    Nie bije piane, tylko nie zrozumialem co pisales i widze ze nie chcesz wyjasnic

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez człekoupiór Zobacz posta
    Strasznie szybko się ten temat rozwija. Sama sprawa jest dość skomplikowana - nasze ustawodawstwo nie nadąża za rozwojem technicznym życia codziennego, polecam lekturę:

    Palestra - Pismo Adwokatury Polskiej, czasopismo Palestra, adwokatura, Pismo adwokatury, czasopisma prawnicze, czasopismo prawnicze, czasopismo adwokatury polskiej, miesiczniki prawnicze, czasopismo branowe, adwokatura, adwokat, adwokaci, mecenas, ad

    A sama sprawa rozbija się o kwestie tego, czy informacja na stronie www. jest ofertą w myśl kodeksu cywilnego, czy tylko zaproszeniem do zawarcia transakcji? Zarówno doktryna, jak i orzecznictwo puki co są dość podzielone. Szukam wyroków Sądu Najwyższego, ale nie mam lexa, więc nie jest to takie proste.

    Pytanie tylko, czy dla 700pln warto się przepychać?
    Może wcześniej nie było desperatów chcących zaoszczędzić podobną sumę walcząc przed sądami

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez ramzes63 Zobacz posta
    Koszty postępowania sądowego w 99% pokrywa strona przegrana.
    Owszem umowę może zerwać każda ze stron, ale musi ona pokryć ewentualne straty strony przeciwnej. Co łatwo udowodnić np. przy płatności kartą kredytową Visa lub innej tego typu.
    No niestety nie wiemy kto przegra sprawę.
    Nie wiem jakie to koszta płacąc kartą Visa ? Zwrot gotówki idzie na kartę. Możesz rozwinąć temat?

  10. #90
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez 7four Zobacz posta
    Nie bije piane, tylko nie zrozumialem co pisales i widze ze nie chcesz wyjasnic
    Po prostu pddałem w wątpliwość czy droga sądowa na pewno dla sprzedawcy jest taka wygrana?
    Jeśli tak jest to pchanie się do sądu z czymś takim (jak niektórzy tu radzą) jest delikatnie mówiąc bez sensu.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

Strona 9 z 18 PierwszyPierwszy ... 7891011 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •