Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 176

Wątek: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Czytam i oczom nie wierzę.....
    Aby wyrwać taniej, po trupach. Szantażem, sądem, obojętnie, aby w portfelu zostało.

  2. #2
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Czytam i oczom nie wierzę.....
    Aby wyrwać taniej, po trupach. Szantażem, sądem, obojętnie, aby w portfelu zostało.
    Też mnie to kłuje w oczy. Może pracownicy sklepu nie zachowali się jak należy, ale to chyba nie znaczy, że my musimy robić to samo.
    Głosujmy portfelem, skoro nie chcą naszej kasy, to zostawmy ją w innym sklepie.
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  3. #3
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Czytam i oczom nie wierzę.....
    Aby wyrwać taniej, po trupach. Szantażem, sądem, obojętnie, aby w portfelu zostało.
    Chyba trochę przesadzasz.Nie doczytałem nigdzie wcześniej,żeby ktoś zamierzał kogokolwiek mordować.
    O szantażu też nic nie było.Sąd jest do rozstrzygania takich sporów.
    Założyciel tego wątku czuje się po prostu oszukany i chce dostać to za co zapłacił.Czy ma prawo?Nie wiem, ale powinien je mieć.
    Ja go rozumiem i popieram.Jeżeli sklep sprzeda ten towar za 2400 , a nie za 3100, nie zbankrutuje.
    Może strata jaką poniesie zmobilizuje go do poprawy obsługi klienta.

    Z drugiej strony, jaka niedroga reklama dla sklepu(3100-2400=700 zł)):
    sklep oświadcza na tym Forum,że nie poczuwa się do winy, ale w imię dobrych , starych obyczajów kupieckich ,dostarczy klientowi towar za 2400 , na własny koszt i przyzna 15% rabatu na przyszły zakup. :-)

  4. #4
    Grzeczny i układny podpis Awatar Merde
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    45
    Posty
    7 756

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez mysiaty Zobacz posta
    Ja go rozumiem i popieram.Jeżeli sklep sprzeda ten towar za 2400 , a nie za 3100, nie zbankrutuje.
    Nabywca za to jak nie kupi, to normalnie mu się świat zawali :-)

    Z drugiej strony, jaka niedroga reklama dla sklepu(3100-2400=700 zł)):
    sklep oświadcza na tym Forum,że nie poczuwa się do winy, ale w imię dobrych , starych obyczajów kupieckich ,dostarczy klientowi towar za 2400 , na własny koszt i przyzna 15% rabatu na przyszły zakup. :-)
    Tania, ale nieskuteczna. Pomyślnie "załatwiony" klient nie trąbi o tym w wątkach takich jak ten. A 15% rabatu to najczęściej sprzedaż grubo poniżej kosztów.
    I nikt nie jest stratny. Kupujący, bo kupił znacznie taniej niż gdziekolwiek indziej. Państwo - po VAT dostanie. Sprzedawca, bo... oh, wait!

    PS: Zgadnijcie - kto beknie za ten błąd? Właściciel sklepu czy pracownik, który się pomylił?
    Ja tego inaczej nie mogę nazwać, jak żerowaniem na cudzej pomyłce.
    Stawiacie się w ten sposób w jednym rzędzie z sępami z przeróżnych "organizacji", które to wysyłają "propozycję ugody" za każdą niedozwoloną klauzulę w sklepie internetowym.
    Ostatnio edytowane przez Merde ; 01-11-2013 o 16:16
    I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it

  5. #5
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Tania, ale nieskuteczna. Pomyślnie "załatwiony" klient nie trąbi o tym w wątkach takich jak ten.
    To prawda że o tym będzie wiedzieć pięć osób na krzyż.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  6. #6
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Nabywca za to jak nie kupi, to normalnie mu się świat zawali :-)
    Nie zawali. :-)



    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Tania, ale nieskuteczna. Pomyślnie "załatwiony" klient nie trąbi o tym w wątkach takich jak ten. A 15% rabatu to najczęściej sprzedaż grubo poniżej kosztów.
    I nikt nie jest stratny. Kupujący, bo kupił znacznie taniej niż gdziekolwiek indziej. Państwo - po VAT dostanie. Sprzedawca, bo... oh, wait!
    Skuteczna ,jeżeli będzie mógł to zamieścić sklep.Nie pisałem, że ma to zrobić klient.

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    PS: Zgadnijcie - kto beknie za ten błąd? Właściciel sklepu czy pracownik, który się pomylił?
    to są "koszty" prowadzenia DG. za głupiego właściciela nie odpowiadam.

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Ja tego inaczej nie mogę nazwać, jak żerowaniem na cudzej pomyłce.
    Ja się z tym nie zgadzam.

    Cytat Zamieszczone przez Merde Zobacz posta
    Stawiacie się w ten sposób w jednym rzędzie z sępami z przeróżnych "organizacji", które to wysyłają "propozycję ugody" za każdą niedozwoloną klauzulę w sklepie internetowym.
    Delikatnie pisząc, to jakieś nieporozumienie.

  7. #7
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez mysiaty Zobacz posta
    O szantażu też nic nie było.Sąd jest do rozstrzygania takich sporów.
    Założyciel tego wątku czuje się po prostu oszukany i chce dostać to za co zapłacił.Czy ma prawo?Nie wiem, ale powinien je mieć.
    Czyżby nie było szantażu?
    "bombarduj ich mailami ze czekasz na zakupiony sprzęt i jak nie wywiążą sie z transakcji to zrobisz im koło pióra"

    Dobry prawnik wynajęty przez sklep zdmuchnie taki pozew przed sądem. Pieniaczowi pozostaną nieprzespane noce, a na koniec pokrycie kosztów sądowych.
    Sąd będzie bowiem oceniał intencje stron transakcji oraz czy w ogóle do niej doszło. Tyle.

    Pozdrawiam,
    M.

  8. #8
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2012
    Posty
    95

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez MariuszM Zobacz posta
    Czyżby nie było szantażu?
    "bombarduj ich mailami ze czekasz na zakupiony sprzęt i jak nie wywiążą sie z transakcji to zrobisz im koło pióra"

    Dobry prawnik wynajęty przez sklep zdmuchnie taki pozew przed sądem. Pieniaczowi pozostaną nieprzespane noce, a na koniec pokrycie kosztów sądowych.
    Sąd będzie bowiem oceniał intencje stron transakcji oraz czy w ogóle do niej doszło. Tyle.

    Pozdrawiam,
    M.
    Może być , tak jak piszesz.Nie znamy wszystkich szczegółów, dlatego może być inaczej.
    Stanowcze nie dla pieniaczy i kiepskich firm.
    Pozdrawiam
    jacek

  9. #9
    Bywalec Awatar fhumargo
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Łódź
    Posty
    116

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Moje słowa uważasz za szantaż?
    Co Ty byś zrobił? zapłaciłeś za zakup a tu ani sprzętu ani kasy bo zwrotu nie było i nie wiadomo kiedy wpłynie.
    Tu też nie chodzi o cenę ale zwrot kasy.
    Ja bym się lekko wkurzył!
    7D,EX600,70-200/2,8IS,17-55/2,8,10-22/3,5-4,5

  10. #10
    Początki nałogu Awatar MariuszM
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    Warszawa/Ursynów
    Wiek
    49
    Posty
    245

    Domyślnie Odp: Zmiana statusu zamówienia przez sklep internetowy

    Cytat Zamieszczone przez fhumargo Zobacz posta
    Moje słowa uważasz za szantaż?
    Co Ty byś zrobił? zapłaciłeś za zakup a tu ani sprzętu ani kasy bo zwrotu nie było i nie wiadomo kiedy wpłynie.
    Tu też nie chodzi o cenę ale zwrot kasy.
    Ja bym się lekko wkurzył!
    Szantaż, bo nie domagasz się zwrotu kasy, tylko sprzętu w zaniżonej cenie pod rygorem zrobienia "koło pióra". Sam tak napisałeś.

    Czy tu aby w ogóle chodzi o zwrot kasy?

    "Ogólnie do tej pory bałem się, że mi oddadzą, bo nie będe wiedział, co zrobić: odsyłać, czy nie"

    Kupujący cały czas walczy o sprzęt. Boi się, że jak mu zwrócą cały misterny plan pójdzie w .....


    I jeszcze to:

    2 - dostaję mail nr 1 o statusie potwierdzający, że dostali moje zamówienie z uwagą, że to nie oznacza przejścia do realizacji zamówienia; jest tam ta sama kwota, co na stronie i nr rachunku do przelewu
    3 - przelewam kasę natychmiast


    Jak dla mnie to klasyczna próba zaklepania towaru po okazyjnej cenie -> "zapłaciłem jest moje".


    M.
    Ostatnio edytowane przez MariuszM ; 02-11-2013 o 10:32

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •