dzieki
ciezko mi jednoznacznie okreslic, czy akurat Tobie spodoba sie obrazowanie ogniskowej 50mm.
kazdy przez lata wypracowal sobie wlasny styl pracy.. ja np. nie wyobrazam sobie repo slubnego bez 50mm.
to jest po prostu "moja" ogniskowa
malo znieksztalca, jednoczesnie dajac a kadrze sporo przestrzeni, a dzieki duzej przyslonie do tej przestrzeni dochodzi mala GO - a wiec zdjecia nabieraja wrazenia "glebokosci".
brakowalo mi tylko czegos jasnego i szerokiego - wybor padl na 24LII i nie zaluje.
strasznie kreatywne szklo.
jak juz sie ogarne z obrobka materialu z ostatniego zlecenia to jeszcze wstawie kilka przykladow jak 24LII sprawdza sie na slubach.
100/2.0 dokupilem wlasciwie tylko jako uzupelnienie, zeby miec tele, bo czasem na plenerach mlodzi stoja zbyt daleko, zeby uzywac 50/1.4, a i przyda sie zeby wylapac niepostrzezenie np. skupienie osob w kosciele, czy smiech i inne emocje na zabawie.
mialem 100L ale f2.8 to ciemnica (stabilizacja kompletnie sie nie sprawdzala - ruchu nie zatrzyma)
ps. pamietaj, ze nie zawsze jest sie gdzie odsunac z 85mm, a wykadrowac z 50mm mozna bez problemu![]()