Przejścia tonalne są pierwsza klasa.
Przejścia tonalne są pierwsza klasa.
Ale mora chyba nie została tak całkiem wyeliminowana, niestety:
Ostatnio edytowane przez Merde ; 12-01-2012 o 16:30
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it
Witam !
Zaden inny uklad zageszczonych pixeli nie wyeliminuje wady matrycy BAYERA czyli powstawanie mory przy zbyt slabym AA lub przy jego braku.
Pozdrawiam
www.pbase.com/arra
4500->F717->G3->10D->D70->R1->30D->40D->D300->R1+5D2
Jeżeli czas to pieniądz, to mogę powiedzieć, że brakuje mi czasu
Ten korpus to jest czysta poezja, ciekaw jestem ceny z 60-tką obiektywem....
Coś takiego to i 5DII potrafi zrobić. Skąd pochodzi ten wycinek? Chętnie zobaczyłbym całe zdjęcie.
A porządnej mory to chyba jeszcze nie widzieliście: http://g2.img-dpreview.com/A2E9F885E...ABADBBD29A.jpg![]()
nowa strona | www.epicure.pl | polub moje zdjęcia | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu
Oficjalne sample od Fuja, cały kadr (poza tym wycinkiem mory nie ma, bo motyw raczej ku temu nie był odpowiedni):
http://www.fujifilm.com/products/dig...x_pro1_003.JPG
Wiem, że ten przykład nie jest jakiś strasznie zły, po prostu pierwszy sampel na którym zauważyłem że mora wylazła.
Jestem pełen optymizmu, ale jeśli coś jest na rzeczy, to zapewne wyjdzie w praniu wraz z pojawieniem się większej ilości sampli od przyszłych użytkowników.
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it
Ale to mi wygląda jak jakiś telebim. Jak zrobisz dowolnym aparatem zdjęcie włączonego monitora czy telewizora, to też będziesz miał morę.
Nie ma bata, żeby Fuji całkowicie mogło wyeliminować ten problem. Może go co najwyżej ograniczyć. Czas pokaże, czy to się udało.
nowa strona | www.epicure.pl | polub moje zdjęcia | najlepszy aparat to ten, który zostawiłeś w domu