To że robisz ostre zdjęcia na 200mm@1/30 nie znaczy że każdy tak zrobi. Znam osoby mające problem z utrzymaniem 50mm@1/250. A założyciel wątku niech wreszcie wyjdzie na powietrze i zrobi zdjęcia na 1/500 czy krócej, jest z tym problem?
To że robisz ostre zdjęcia na 200mm@1/30 nie znaczy że każdy tak zrobi. Znam osoby mające problem z utrzymaniem 50mm@1/250. A założyciel wątku niech wreszcie wyjdzie na powietrze i zrobi zdjęcia na 1/500 czy krócej, jest z tym problem?
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
Jaki statyw? Jak wyzwalałeś migawkę? Wężykiem czy spustem?
statyw mam najprostszy jaki można mieć, nie stać mnie na coś lepszego ale dobrze trzyma tele i body - nie miałem statywu podpiętego do body a pod obiektyw. migawkę wyzwalałem normalnie przez spust. zaraz wrzucę zdjęcia z dnia dzisiejszego i będziecie mogli zobaczyć w innych zupełnie warunkach jak zdjęcia wyszły.
Canon 40d+BG-E2N, Canon 17-40 f/4 L USM, Canon 70-200 f/2.8 L USM, 580EX II i z Canon Shoe Cord OC-E3
5D4, 1D4, 1Ds3 + TS-E 17L, TS-E 24mk2L, 24L, 35L, 50L, 135L, 24-105L, 100-400L, + 6x manfrotto
Canon 40d+BG-E2N, Canon 17-40 f/4 L USM, Canon 70-200 f/2.8 L USM, 580EX II i z Canon Shoe Cord OC-E3
"Nie wiesz i pytasz - wstydzisz się raz;
Nie wiesz i nie pytasz - wstydzisz się całe życie"
50D; SIGMA 17-50 f/2.8; TAMRON 70-200 f/2.8; Peleng 8mm / E-400; ZD17,5-45; ZD40-150
tylko... czy to jest ważne??? "Galeria - zapraszam."
Najprostszy statyw i dwa kilo sprzętu na nim? Do tego wyzwalanie spustem? Powodzenia. Ale Dziobolek powie że to nie ma znaczenia. No to niech powie co jest z tym obiektywem?
poprawka delikatnie ponad 3wiem co mam i umiem sobie z tym poradzić. Statyw nie jest gitzo ani manfrotto ale na to co mam zdecydowanie daje rade. nie mówimy o statywie tylko o zdjęciach jakie wychodzą z tego danego obiektywu na danej puszcze. Wrzuciłem kilka innych zdjęć przykładowych dla rozróżnienia że nie tylko w najgorszych warunkach tak jest ale w każdych innych również.
Canon 40d+BG-E2N, Canon 17-40 f/4 L USM, Canon 70-200 f/2.8 L USM, 580EX II i z Canon Shoe Cord OC-E3
W zeszlym roku mialem podobny problem z takim szklem..
ostre bylo w zakresie 70-180 a od 180-200 AF nie dawal rady ustawic ostrosci na obiektach dalszych niz 15 m i zawsze bylo mydlo
reczne ustawianie tez nie dawalo efektow.
Skonczylo sie na wysylce na zytnia i problem z glowy ...