Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 12 z 12

Wątek: 20D - wymieniona migawka - znów padła

  1. #11
    Uzależniony Awatar poszukiwacz2006
    Dołączył
    Nov 2007
    Miasto
    dawna stolica
    Wiek
    56
    Posty
    824

    Domyślnie

    mxw - uważam, że śmiało możesz powalczyć ze "specjalistami" z Żytniej. Kwestie odpowiedzialności sprzedawcy/serwisanta reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej... z 2005 roku. W myśl jej postanowień, to wyłącznie od Ciebie zależy, czy skorzystać z gwarancji udzielanej przez producenta ( zazwyczaj rok ) czy korzystał będziesz z dobrodziejstwa ustawy wydłużającej odpowiedzialność sprzedawcy/serwisanta do lat dwóch. W Twoim przypadky towar jest niezgodny z umową, co wyszło na jaw po ośmiu miesiącach. Tak więc walcz śmiało. Polecam też skorzystanie z pomocy Federacji Konsumentów lub Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Ja osobiście nigdy nie zaprzątam sobie głowy gwarancją tylko gromadzę i przechowuję faktury i rachunki. Pozdrawiam.
    Do pracy - 50d, 6d, 135 2.0, 85 1.8, 35 1.4, 24-70 is, DJI Phantom 3, + lampy, wyzwalacze, gripy, rigy, statywy....
    hobbystycznie - brak czasu niestety :-(


  2. #12
    Moderator Awatar Bangi
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    43
    Posty
    5 298

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez poszukiwacz2006 Zobacz posta
    mxw - uważam, że śmiało możesz powalczyć ze "specjalistami" z Żytniej. Kwestie odpowiedzialności sprzedawcy/serwisanta reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej... z 2005 roku. W myśl jej postanowień, to wyłącznie od Ciebie zależy, czy skorzystać z gwarancji udzielanej przez producenta ( zazwyczaj rok ) czy korzystał będziesz z dobrodziejstwa ustawy wydłużającej odpowiedzialność sprzedawcy/serwisanta do lat dwóch. W Twoim przypadky towar jest niezgodny z umową, co wyszło na jaw po ośmiu miesiącach. Tak więc walcz śmiało. Polecam też skorzystanie z pomocy Federacji Konsumentów lub Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Ja osobiście nigdy nie zaprzątam sobie głowy gwarancją tylko gromadzę i przechowuję faktury i rachunki. Pozdrawiam.
    no ale On pisał, że nie jest konsumentem tylko przedsiębiorcą i to nie zadziała... zostaje tylko rękojmia.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •