Strona 436 z 1000 PierwszyPierwszy ... 336386426434435436437438446486536936 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4 351 do 4 360 z 9993

Wątek: Sprzęt do ślubów

  1. #4351
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    45
    Posty
    2 655

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dominikb Zobacz posta
    Ok dzięki za pomoc. Mimo wszystko proszę osoby, które pracowały/pracuja na canonie 16-35 o opinie i porady... czy warto do ceremonii i zabawy weselnej, ewentualnie plener.... no i jak zachowuje się to szkło podczas sesji studyjnej... nie koniecznie dla Państwa Młodych... :-)
    16-35L II
    na wesela fajny, 20% zdjec
    na plener malo potrzebny, 2% zdjec
    ceremonia, srednio przydatny. 8% zdjec

    ogolnie warto go zawsze miec ze soba, doskonale uzupelnienie dla jasnej szerszej stalki, nie jest jednak jej w stanie zastapic

    jesli mialbym wybierac czy 24L czy 16-35L wybral bym 24L + inny tanszy szeroki kat 2.8, np Sigme lub Tokine 17-35

    wady to oczywiscie ciemnica, 2.8 to niestety zdecydowanie za malo
    Moje wątki na forum: sport | fashion
    | R5 | 5D3 | 16-35L II | Sigma 24 Art | Sigma 50 Art | Sigma 105 Art | Sigma 120-300 2.8 OS |

  2. #4352
    Coś już napisał
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    98

    Domyślnie

    Jestem pod wrażeniem tak dokładnych danych procentowych ;-) Ok ale na poważnie... to może jeśli chodzi o zumy lepiej sprawdzi się Tamron 17-50 2.8 zamiast canon 16-35?
    Mimo wszystko wolałbym gdyby w tej kwestii wypowiedziała się osoba fotografująca śluby;-) Ja daleki jestem od onanizmu sprzętowego dlatego proszę o konstruktywną opinię i "pomoc".
    Ostatnio edytowane przez dominikb ; 19-01-2010 o 06:27

  3. #4353
    Pełne uzależnienie Awatar Mad_Mac
    Dołączył
    Jan 2009
    Miasto
    UK
    Posty
    1 458

    Domyślnie

    Jesli mowa o cropie to nie widze sensu pakowania sie w 16-35. Kup tamiego i to ze stabilizacja i masz dobre szkielko za niewielka kase.
    Jesli ma to sluzyc pod FF no to zostaje tylko 16-35 lub tansze alternatywy 17-35.

    5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
    Google: Precious-moment photography UK

  4. #4354
    Początki nałogu Awatar mastercheat
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Blachownia k/Częstchowy
    Wiek
    45
    Posty
    477

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mieszko_1vp Zobacz posta
    słabo-mając piątkę nie robię często czterdziestką-moja dziewczyna za to chętnie ją podpina -oczywiście piszę o Sigmie,ale jak na cropa to 24 mm jest chyba lepszy do reporterki-to szkło (24mm) ma naprawdę szybki AF-w połączeniu z 40/50d -miodzik
    no tak, tylko 24 do 2k zł to chyba nie kupię a niestety max tyle będę miał kaski.
    Ze stopki nie mogę niczego sprzedać, za to dokupuje 50D i chciałem do tego jakąś dobrą stałką do 2k, tak żeby zacząć przygodę ze stałkami.
    40D;T17-50;Tokina50-135;580EXII;Sherpa250R;4GBx2+8GB;V800C,HL-511x2; Hama Defender 200
    5D;C28/1.8;C85/1.8; YongNuo RF-602; 2xPowerlux VC200; 1xQuantuum PT-200,softboxy,parasole.

  5. #4355
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    wlkp.
    Wiek
    51
    Posty
    186

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mastercheat Zobacz posta
    no tak, tylko 24 do 2k zł to chyba nie kupię a niestety max tyle będę miał kaski.
    Ze stopki nie mogę niczego sprzedać, za to dokupuje 50D i chciałem do tego jakąś dobrą stałką do 2k, tak żeby zacząć przygodę ze stałkami.
    To kup C28 f/1.8, S20mm f/1.8 lub S30mm f/1.4 (każdy z tej 3 ma jakieś plusy; 1 AF, 2 szerokość, 3 jakość) lub coś dłuższego C50 f/1.4. Zależy jaki kąt potrzebujesz. Ja bym zaczął od szerokiego - szczególnie na cropa
    Ostatnio edytowane przez Pedro44 ; 19-01-2010 o 12:41
    6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...

  6. #4356
    Początki nałogu Awatar mastercheat
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Blachownia k/Częstchowy
    Wiek
    45
    Posty
    477

    Domyślnie

    może i racja, że lepiej coś z dolnego zakresu. W sumie Tokina nie jest zła i jako 50 i jako 85 daje radę. Trochę focus wolny ale optycznie wydaje mi się o klasę lepsza od Tamrona.
    A na dole przydało by się szkło szybkie i jasne (2,8 tamrona nie starcza czasem), szczególnie do kościoła i na tańce.
    Chyba przyceluję w C28 f/1.8, ze względu na AF
    40D;T17-50;Tokina50-135;580EXII;Sherpa250R;4GBx2+8GB;V800C,HL-511x2; Hama Defender 200
    5D;C28/1.8;C85/1.8; YongNuo RF-602; 2xPowerlux VC200; 1xQuantuum PT-200,softboxy,parasole.

  7. #4357
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    wlkp.
    Wiek
    51
    Posty
    186

    Domyślnie

    Tokina 16-50 od Tamrona 17-50 ogólnie może i lepsza, ale niekoniecznie na f2.8.
    Tylko, że Tokina 50-135 (bo ją chyba masz na myśli) to max światło 2.8, a 50 ma f1.4 i 85 f1.8, a to już dużo.
    Ostatnio edytowane przez Pedro44 ; 19-01-2010 o 15:04
    6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...

  8. #4358
    Początki nałogu Awatar mastercheat
    Dołączył
    Nov 2008
    Miasto
    Blachownia k/Częstchowy
    Wiek
    45
    Posty
    477

    Domyślnie

    Tak 50-135 miałem na myśli. 2 szkiełek raczej nie kupię, bo reszta kasy idzie na studio (ok 3800). Więc decyzja mnie czeka albo szeroko, albo 85 , a biorąc pod uwagę ze w zakresie 50-135 nie jest źle, to chyba lepiej na dole coś uzupełnić.

    a możesz mi jeszcze napisać czy wszystkie te szkła C28 f/1.8, S20mm f/1.8 lub S30mm f/1.4 podejdą w przyszłości do FF?
    40D;T17-50;Tokina50-135;580EXII;Sherpa250R;4GBx2+8GB;V800C,HL-511x2; Hama Defender 200
    5D;C28/1.8;C85/1.8; YongNuo RF-602; 2xPowerlux VC200; 1xQuantuum PT-200,softboxy,parasole.

  9. #4359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dominikb Zobacz posta
    Ok dzięki za pomoc. Mimo wszystko proszę osoby, które pracowały/pracuja na canonie 16-35 o opinie i porady... czy warto do ceremonii i zabawy weselnej, ewentualnie plener.... no i jak zachowuje się to szkło podczas sesji studyjnej... nie koniecznie dla Państwa Młodych... :-)
    Do ceremonii na kilka ujec - ok, do zabawy weselnej sie nadaje ale z lampa (chyba ze zabawa w dzien w jasnym pomieszczeniu), plener owszem, tez sie nadaje do kilku ujec, chociaz ja wole wiecej bokeh i nawet do pleneru uzywam 70-200 2,8. Do studia w ogole nie uzywam tego szkla (tj 16-35), bo jest za szerokie i deformuje z bliska (mam podpiete na FF)

  10. #4360
    Bywalec
    Dołączył
    Jun 2009
    Miasto
    wlkp.
    Wiek
    51
    Posty
    186

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mastercheat Zobacz posta
    Tak 50-135 miałem na myśli. 2 szkiełek raczej nie kupię, bo reszta kasy idzie na studio (ok 3800). Więc decyzja mnie czeka albo szeroko, albo 85 , a biorąc pod uwagę ze w zakresie 50-135 nie jest źle, to chyba lepiej na dole coś uzupełnić.

    a możesz mi jeszcze napisać czy wszystkie te szkła C28 f/1.8, S20mm f/1.8 lub S30mm f/1.4 podejdą w przyszłości do FF?
    C28 i S20 są na FF, S30 niestety nie.
    Myślę, że zostawiając T50-135 to lepiej obstawić dół dobrą stałką. Zawsze można podejść lub wykropować.
    6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...

Strona 436 z 1000 PierwszyPierwszy ... 336386426434435436437438446486536936 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •