A czemu 50D a nie 5D MkI?
A czemu 50D a nie 5D MkI?
Nazywam się Piotr Knap, to i informacja że moje nazwisko można wyguglać nie jest zdaje się sprzeczne z 8 punktem regulaminu forum więc nie rozumiem czemu zostało to usunięte. Albo inaczej, rozumiem, ale powód jest dość żenujący
MM - znam takich co na 70-200 i gorszej puszcze radzą sobie i to calkiem niezle. Oczywiscie - lepszym rozwiazaniem byloby 85 1.8, 135 f2 i jeszcze 180mm/200mm z jakas duza dziurą. Ale 70-200 jest dobrym rozwiazaniem na poczatek - da rade i w plenerze i w sali tez nie najgorzej. zwlaszcza jesli bedzie jasniejsza niz moja sobotnia, gdzie 1/50 + f 1.6 musialo byc zeby utrzymac iso 800.
btw - na cropie to bedzie nadal 200mm. tylko ze croptemat wiele razy przerabiany - obiektyw zachowuje sie nadal jak 200mm i jest zasada 1/200
i matryca scina boki, a nie wydluza ogniskowa.
50D 3500 nowy
5D MKI nowy 8700, używany - nie mam pojęcia, ale mogły by być problemy z dotacją, to raz, a dwa, że trochę boję się kupować używek. Nie wiedomo jaki przebieg itp. (tak więc kusi, ale chyba jednak nie aż tak bardzo)
ps. za ile można wyrwać używkę 5DMKI?
to jest jakoś "naukowo":-) potwierdzone, bo sie ostatnio właśnie zastanawiałem jak to jest.
Ostatnio edytowane przez mastercheat ; 21-09-2009 o 12:33
40D;T17-50;Tokina50-135;580EXII;Sherpa250R;4GBx2+8GB;V800C,HL-511x2; Hama Defender 200
5D;C28/1.8;C85/1.8; YongNuo RF-602; 2xPowerlux VC200; 1xQuantuum PT-200,softboxy,parasole.
40D;T17-50;Tokina50-135;580EXII;Sherpa250R;4GBx2+8GB;V800C,HL-511x2; Hama Defender 200
5D;C28/1.8;C85/1.8; YongNuo RF-602; 2xPowerlux VC200; 1xQuantuum PT-200,softboxy,parasole.
ze bym sobie odpusil 24-70 bo sama 85 na cropie spisze sie dobrze a na cropie 16-35 wszystko zrobisz
i 4500 zl w kieszeni
nie , nowych 5d to juz w sumie w ogole nie ma
loome to pokaz mi efekty jesli gdzies tam cos widziales, takiego cykania slaba pucha , ciemnym szklem z duzej odleglosci bo ja jakos tego nie widze kompletnie
no comment...
MM - efektów Ci niestety nie pokaze, bo karty oddalem juz szefowi.
sala była straszna. btw - nie mam 70-200 2.8, wiec efektow z niego nie pokazalbym i takwiem tylko ze na sali na cropie rzadko kiedy uzywam wiecej niz 135mm. jednak w plenerze 200mm @2.8 to moze sie czasem przydac. zreszta to wszystko to preferencje.
sala byla oswiecona dwiema jarzeniówkami, a wokół stolików co jakis czas jakas slaba zarowka w kloszu, przez ktory swiecila tylko do góry. nigdy wiecej tam nie chce jechac![]()
no myslalem ze u kogos widziales a bylem ciekawe jak to wyszlo
no comment...
jak przymknalem do 2.8 to z lampa jakos to wychodzilo nawettylko blysk juz byl mocny. sala w grzybowie, moze ktos kojarzy
![]()