To ja napiszę z innej beczki - wielokrotny kontakt i korzystanie z serwisu Canona - zawsze szybko, fachowo i skutecznie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
To ja napiszę z innej beczki - wielokrotny kontakt i korzystanie z serwisu Canona - zawsze szybko, fachowo i skutecznie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
O obiektywach wiem prawie wszystko
Swoje spisalem i wyslalem...
Zamiast gledzic zmobilizujcie sie i spiszcie/przeklejcie w maila to co juz opisywaliscie chocby tu na foum bo to najlepszy moment zeby ten caly "serwis" naprostowac na europejskie tory![]()
Wrzesień 2008. Fragment wymiany informacji z serwisem na ul. żytniej.
Dostałem w końcu to co powinienem dostać na samym początku dzięki pozytywne postawie szefowej serwisu, ale wymiana maili była długa i dopiero po tym jak w języku obcym napisałem parokrotnie do canon EU.
Witam
Odebrałem dzisiaj obiektyw z body aparatu i dowiedziałem się że,
powinienem zapłacić 122 zł za kalibrację ze względu na to, że:
- Wbrew temu co pisało na zleceniu Z/3464/07/08 (i o czym byłem ustnie
zapewniany wielokrotnie że zostało wykonane przy odbiorze obiektywu
jak i w mailu poniżej) kalibracja nie została wykonana bo "technik zapomniał
ją przeprowadzić a zamiast tego zrobił coś innego (regulację)" i teraz muszę za
to zapłacić.
- Dowód złożenia zlecenia nie został mi zwrócony po odbiorze sprzętu,
a pokwitowania odbioru sprzętu nie otrzymałem. Pokazane mi zostało
ono dzisiaj po raz pierwszy (w Państwa systemie) bo "ktoś zapomniał mi go przekazać".
- Nie pozostawiono mi żadnego dokumentu potwierdzającego złożenie reklamacji w zeszłym tygodniu
na obiektyw Canon 50 1,4 i odebranie sprzętu od Państwa w dniu dzisiejszym "bo mam to za darmo".
- Nie potrafiono mi w sposób jednoznaczny i wiążący określić czy przy przeprowadzonej
tym razem kalibracji regulowany był obiektyw, czy body. Nie potrafiono również określić
jaki ma to wpływ na inne obiektywy które oddałem do Kalibracji
(Z/3465/07/08 , Z/3464/07/08 Z/3463/07/08 Z/3462/07/08
Chciałbym zwrócić Państwa uwagę na fakt, że:
- Zostawiając obiektyw u Państwa do naprawy miał on wrócić sprawny co obejmuje również prawidłowe ustawianie ostrości.
Niestety obiektyw nie działał tak jak powinien co zostało przez Państwa potwierdzone w mailu poniżej, udokumentowane
zdjęciami które dostarczyłem i potwierdzone ustnie przez Państwa przy przyjmowaniu sprzętu do poprawki.
- Nie chcę i nie będę wchodził w szczegóły co w jakim zakresie od strony technicznej wykonuje Państwa serwis ani co jest
w dokumentach które nie zostały mi przekazane lub istnieją w Państwa wewnętrznych systemach.
To jest Państwa wewnętrzna sprawa i nie widzę powodu dla którego mam ponosić koszty Państwa pomyłek
i skrajnie nieprofesjonalnego działania. Efektem końcowym ma być sprawny sprzęt a w tym przypadku tak się nie stało.
- Najbardziej niepokoi mnie jako Klienta Państwa firmy i firmy Canon, że tak często zmieniacie Państwo zdanie
co i w jakim zakresie Państwo wykonali w ramach usług serwisowych. Nie podnosi to mojego zaufania do Państwa
i powoduje że poziom mojego zadowolenia z Państwa usług jest delikatnie mówiąc bardzo niski.
Moje doświadczenie wskazuje, że na chwilę obecną wygląda na to, że mają Państwo kłopoty z dotrzymaniem składanych zobowiązań.
W związku z zaistniałą sytuacją proszę w sposób wiążący w formie pisemnej o udzielenie mi w terminie
do 3 dni roboczych odpowiedzi na następujące pytania:
1. Czy przeprowadzona przez Państwa w ramach reklamacji kalibracja obiektywu ze zlecenia Z/3464/07/08 jest
objęta gwarancją, na podstawie jakiego dokumentu i na jakich warunkach dająca w efekcie w pełni sprawny obiektyw ?
2. Czy w czasie reklamacyjnej naprawy obiektywu ze zlecenia Z/3464/07/08 dokonywana była regulacja obiektywu
czy również body aparatu ?
3. Jeżeli było regulowane body aparatu to jaki ma to wpływ na kalibrację obiektywu ze zlecenia Z/3465/07/08 i Z/3463/07/08 ?
4. Kiedy przekażą mi Państwo dokumenty potwierdzające wykonanie usługi do zleceń Z/3465/07/08 , Z/3464/07/08 Z/3463/07/08 Z/3462/07/08
będą ce podstawą do uznania 6-cio miesięcznej gwarancji ?
Liczę na poważne i szybkie rozwiązanie sprawy w przeciwnym razie rozważam wniesienie skargi i podjęcie innych niezbędnych kroków.
W przypadku pytań lub wątpliwości proszę o odpowiedź na maila.
Pozdrawiam
KrisSz
Canon 450 D + Kit + C35L 1.4 + C 50 1.4 + C 70-200 L4 IS + 430 EX + Helios 44 58/2 + inne bambetle
Na forum odpowiedzi nie dostaniesz ani nikt sie do tego nie ustosunkuje raczej kompetentny , radze napisac list polecony z tymi pytaniami i czekac na odpowiedz.
no comment...
MM-a.. nie chodzi o ustosunkowanie, Pani Magda prosila o opisanie swoich "przygod" z serwisem Canona.
Pozdrawiam
KrisSz
Canon 450 D + Kit + C35L 1.4 + C 50 1.4 + C 70-200 L4 IS + 430 EX + Helios 44 58/2 + inne bambetle
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 13-02-2009 o 00:59
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner
Dlatego zamieściłem fragment i tylko fragment korespondencji.
Cały komplet korespondencji (baaaaaardzo długi) wysłałem na dres e-maila do zainteresowanej.
Jeżeli mój post budzi kontrowersje proszę o jego usunięcie...![]()
Pozdrawiam
KrisSz
Canon 450 D + Kit + C35L 1.4 + C 50 1.4 + C 70-200 L4 IS + 430 EX + Helios 44 58/2 + inne bambetle