Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 107

Wątek: Canon Polska - problemy z serwisem

Mieszany widok

  1. #1
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Exclamation Canon Polska - problemy z serwisem

    Mam do Państwa prośbę,

    czy mogłabym poprosić o konkretne przykłady Państwa doświadczeń z serwisem Canona?

    Prosiłabym o podanie modelu serwisowanego aparatu (najlepiej z numerem seryjnym), kraj zakupu aparatu, data oddania do serwisu (mniej więcej), numer zlecenia w serwisie, czas serwisowania, usterka z jaką oddawany był sprzęt, efekt serwisowania.

    Prosiłabym o przesyłanie tych informacji bezpośrednio na mojego służbowego maila: magda.lokajczyk@canon.pl

    Jesli nie będą mieli Państwo wszystkich informacji z wymienionych powyżej (nie zawsze sie wszytsko dokładnie pamięta) to nic nie szkodzi. Proszę po prostu o jak najwięcej szczegółów.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    czy mogłabym poprosić o konkretne przykłady Państwa doświadczeń z serwisem Canona?
    Po co?
    Czy jest Pani w stanie ruszyć temat PawAle czy JacKie skoro nawet MicKal, EU HD nie potrafił... szczegóły w archiwum: 5208763
    the silence is deafening

  3. #3
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Po co?
    Czy jest Pani w stanie ruszyć temat PawAle czy JacKie skoro nawet MicKal, EU HD nie potrafił... szczegóły w archiwum: 5208763
    Potrzebuję konkretnych przykładów, żeby nie mówić "wszyscy narzekają na wszystko", tylko pokazać na czym polegają problemy. Myślę, że będzie to cenne narzędzie do egzekwowania poprawy pracy serwisu. Bez tego nadal moim głównym argumentem będzie wyzej przytoczone stwierdzenie: "wszyscy narzekają na wszystko".

    Bardzo proszę o przesyłanie tego bezpośrednio na maila podanego 2 posty nizej, a nie odsyłanie do postów na forum. Znacznie utrudnia mi to zbieranie informacji.

    Pozdrawiam

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    Bardzo proszę o przesyłanie tego bezpośrednio na maila podanego 2 posty nizej, a nie odsyłanie do postów na forum.
    Nr podany wyżej to nr zgłoszenia w Canon Europe Helpdesk (po kilku bezskutecznych próbach kontaktu tel. i @ z CSI Service Coordinator, PL wspomnianego powyżej).

    Przypadek mój jest szczególny i wypłynęła by Pani na nim, ale szczerze mi się po prostu nie chce (tak jak żytniej i pani dyrekcji). Już nie wierzę, że zależy wam na zwiększaniu sprzedaży (jeśli chodzi o mnie to głównie (raczej drogich) szkieł) albo że zwrócicie mi kasę za płatne poprawki swoich fuszerek / uczenie się kalibracji obiektywów za moje pieniądze*
    Nic osobistego, oczywiście również pozdrawiam

    *- jakby co mam cały ten stos faktur z żytniej, tak trzymam dla każdego kto mi się pyta w jaki system wejść...
    the silence is deafening

  5. #5
    Magda_Lokajczyk
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gietrzy Zobacz posta
    Nr podany wyżej to nr zgłoszenia w Canon Europe Helpdesk (po kilku bezskutecznych próbach kontaktu tel. i @ z CSI Service Coordinator, PL wspomnianego powyżej).

    Przypadek mój jest szczególny i wypłynęła by Pani na nim, ale szczerze mi się po prostu nie chce (tak jak żytniej i pani dyrekcji). Już nie wierzę, że zależy wam na zwiększaniu sprzedaży (jeśli chodzi o mnie to głównie (raczej drogich) szkieł) albo że zwrócicie mi kasę za płatne poprawki swoich fuszerek / uczenie się kalibracji obiektywów za moje pieniądze*
    Nic osobistego, oczywiście również pozdrawiam

    *- jakby co mam cały ten stos faktur z żytniej, tak trzymam dla każdego kto mi się pyta w jaki system wejść...
    Niestety nie mam dostępu do bazy serwisowanych sprzętów, dlatego proszę o dokumentację i konkrety na maila.

    Jeśli nie ma Pan ochoty pomóc mnie/innym użytkownikom, to szanuję Pana wybór, ale po co te kąśliwe uwagi... To do niczego nie prowadzi.

  6. #6
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Wawa
    Wiek
    54
    Posty
    371

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Magda_Lokajczyk Zobacz posta
    Mam do Państwa prośbę,

    czy mogłabym poprosić o konkretne przykłady Państwa doświadczeń z serwisem Canona?

    Prosiłabym o podanie modelu serwisowanego aparatu (najlepiej z numerem seryjnym), kraj zakupu aparatu, data oddania do serwisu (mniej więcej), numer zlecenia w serwisie, czas serwisowania, usterka z jaką oddawany był sprzęt, efekt serwisowania.

    Prosiłabym o przesyłanie tych informacji bezpośrednio na mojego służbowego maila: magda.lokajczyk@canon.pl

    Jesli nie będą mieli Państwo wszystkich informacji z wymienionych powyżej (nie zawsze sie wszytsko dokładnie pamięta) to nic nie szkodzi. Proszę po prostu o jak najwięcej szczegółów.

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia
    Ja mam bardzo dobre doświadczenia z serwisem Canona. Czy takie też wysyłać??

  7. #7
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    gietrzy - czy mógłbyś podać jakieś konkrety o które była prośba? Bo ględzisz chłopie na tym forum (jaki to canon zły) już od dość dawna ale jak przychodzi co do czego to zbywasz ogólnikami i skrótami myślowymi. Powiedzmy że ja Ci wierzę ale jak kobieta ma coś zdziałać to musi mieć podstawy i to nie szyfrowane .
    I nie ma tu nic do rzeczy Twój osąd co ktoś może zdziałać bądź nie, bo tak na prawdę o tych możliwościach nie masz żadnego pojęcia. Istotą rzeczy jest żeby przynajmniej próbować coś zmienić, a nie bić pianę i narzekać.
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  8. #8
    Początki nałogu
    Dołączył
    May 2008
    Miasto
    warszafka
    Wiek
    40
    Posty
    360

    Domyślnie

    gietrzy mam prośbę ... Tak wyszło,że w większości ( tu ukłon do Paenki i Ewy) społeczność CB tworzą faceci. Poopluwamy się, pokrzyczymy a potem jest sztama. Tak nas jakoś stworzono,że walimy się po łbach, a potem razem idziemy na piwo, a w między czasie wszystko spływa jak po kaczce. Do czego dążę, Magda może nie jest wszechmogąca i w poruszonych przez Ciebie kwastiach częściowo masz rację, ale uczyńmy ten JEDEN wątek wolny od piekiełka CB. Na innych niech będzie jak zwykle bo to tworzy koloryt. Magda okrzepnie, poczyta i pewnie przyzwyczai się do słownych potyczek,ale na razie myślę, że reaguje jak moja dziewczyna, która zabroniła mi przy niej czytać CB po lekturze jakiejś wymiany ciosów między członkami forum.
    W tym jednym wątku wołam - KULTURY, troszkę ...
    Ostatnio edytowane przez fahrenheit ; 10-02-2009 o 18:43

  9. #9
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    MAZOWIECKIE
    Posty
    32

    Domyślnie

    Kobieta grzecznie pyta to należałoby grzecznie odpowiedzieć!!!!
    I zaufać - że celem pytania jest faktycznie poprawa jakości świadczonych usług!
    I cieszyć się, że - być może właśnie głosy z tego forum - spowodowały takie zainteresowania tematem!
    A to, że i tak będą tacy, którzy wiecznie narzekają to...też nie jest tylko nasza narodowa przywara....

  10. #10
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    To ja napiszę z innej beczki - wielokrotny kontakt i korzystanie z serwisu Canona - zawsze szybko, fachowo i skutecznie. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

Strona 1 z 11 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •