Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011
Pokaż wyniki od 101 do 107 z 107

Wątek: Canon Polska - problemy z serwisem

  1. #101
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dzik Zobacz posta
    Czesciowo potrafie serwis zrozumiec,
    Ja po prostu gotuję jak słyszę ostatnio słowo serwis . To co się u Nas dzieje pod tym względem to dzicz totalna. Niedawno zapytałem o naprawę jednego z moich specjalistycznych sprzętów to po 3 (trzech) tygodniach przysłali mi zapytanie jaki to jest typ - z tym, że mnie zupełnie do śmiechu nie jest, bo urządzenie leży, a ja musiałem kupić drugie żeby móc pracować .

    Także dla "zrozumienia" serwisu mam zero tolerancji .
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  2. #102
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Legnica
    Posty
    15

    Domyślnie

    Mam nadzieję, że to dobry temat na to.
    Raz moją puchę słałem do serwisu w sprawie lustra, które nie opada - naprawili ładnie. Później drugi raz poszła, problem dziwny - włączam aparat, robię zdjęcia i jest git. Ale, jak wyłączę, to przed kolejnym włączeniem muszę wyciągnąć i włożyć ponownie akumulatorek bo inaczej Err 99... - miesiąc trzymali mnie bez aparatu i jak dzwoniłem do serwisu na Żytnią (wcześniej mieliłem panią w sklepie, żeby nr zlecenia mi podała), to powiedzieli, że czekają na płytę główną, to pomyślałem ok. Po powrocie z serwisu w karcie - "data, aktualizacja firmware 1.05. Przebieg migawki 1840 zdjęć" i jakieś dwa znaki. Problemu to nie rozwiązało, bylo to niecały rok temu, ale wyślę jeszcze raz, bo zaraz sezon na foty się mi rozkręci. (o, a w gwarancji pisze, że na rok, ale jest na dwa, o co chodzi? o_O).

  3. #103

    Domyślnie

    Ja z kolei muszę wystawić słuszną laurkę serwisowi z Żytniej.
    We wtorek wysłałem 5D i 17-40L do kalibracji (BF) + czyszczenie matrycy w body, w środę paczkę odebrali, po otrzymaniu kosztorysu i potwierdzeniu, usługa była wykonana w ciągu dosłownie 2 godzin, dzisiaj do mnie dotarła paczka kurierem, właśnie przetestowałem, idealnie trafia w punkt sprzęt, matryca lśni, jestem zadowolony
    Wszystko załatwione w mniej niż 48godzin.
    Digital manipulation kills photography.

  4. #104

    Domyślnie

    Wiosna 2009
    Umawiam się na kalibracje 5d mk II + wszystkie szkła…usługa ma być wykonana w jeden dzień, ponieważ potrzebuje aparat i obiektywy na weekend (ślub)
    Ponad 300 kilometrów w jedna stronę, wszystko załatwione w trzy godziny, kalibracja perfekcyjna wszystkie szkła idealnie wyregulowane…
    Lato 2009
    Topię 5d z 50/1,4 w rzece…na następny dzień wysyłam wszystko do serwisu…
    Werdykt: 5d naprawa nieopłacalna cytuje: „spalona płyta główna i matryca” a poza tym technik się nie podejmie...
    50/1,4 czyszczenie i doprowadzenie do stanu używalności ok. 350zł
    po kilku dniach paczka z Warszawy, obiektyw jak nowy, aparat nie wyczyszczony ze ślimakami i innym dziadostwem w środku po włożeniu baterii odpala za pierwszym razem i nawet robi zdjęcia… Wszystko zdaje się być ok. oprócz tego ze rawy są uszkodzone i nie dają się odczytać na komputerze…wizyta w małym lokalny serwisie foto, kąpiel w wannie ultradźwiękowej i aparat działa jak nowy…koszty 150zł. Wszystko było by dobrze gdyby nie świadomość tego iż aparat ponad tydzień korodował sobie bo serwis na Żytniej „się nie podjął” …
    kredyt, zakup kolejnej piątki…kolejne problemy BF, FF w nowym jak i utopionym 5D…pewnie wyjecie baterii podtrzymującej spowodowało reset puszki i poprzedniej kalibracji…
    Umawiam się na kalibracje 2x 5d + obiektywy. Oczywiście tak jak i za pierwszym razem nie ma najmniejszego problemu mogę przyjechać muszę tylko być wcześniej i wszystko będzie zrobione od ręki. Przyjeżdżam w umówiony dzień na umówiona godzinę miły pan informuje mnie, że mogę zostawić sprzęt i po tygodniu go odebrać…na nic się zdają moje prośby i błagania a tłumaczenie że na weekend musze mieć aparat i obiektywy skutkuje wspaniałomyślną propozycja szybkiego ustawienia aparatów i obiektywów do ich wzorców…trzy godziny czekania obieram sprzęt, pierwsze próby na parkingu no i tragedia…jest dużo gorzej niż było, nie idzie w ogóle tym robić zdjęć a już na pewno nie na ślubie za pieniądze…znowu dyskusja z coraz mniej miłym panem…tym razem jest nie ugięty, albo zabieram to co mam albo czekam tydzień…panika…szukam Foto-Tronika może tam pomogą…przyjeżdżam na miejsce…gdy bardzo miła pani zaczyna mnie uświadamiać iż nie można wykalibrować „kilku obiektywów do jednego aparatu” oblewa mnie zimny pot…tajemniczy telefon do technika i jednak mogę zostawić sprzęt ale od ręki tego nie zrobią…znowu dzwonie na Żytnią. Tym razem proszę do telefonu przełożonego miłego pana z recepcji…pan kierownik techniczny po przedstawieniu sytuacji prosi żeby przywieźć sprzęt i obiecuje że może da się zrobić to jutro i odesłać przed sobotą…w piątek dostaje paczkę, jednak zdążyli…
    Oczywiście obydwa aparaty dalej nie ostrzą tak jak powinny (z bliska BF z większej odległości FF i takie tam kwiatki…) ale jest lepiej…po mękach z mikro regulacją jakoś można tym zdjęcia robić…przy okazji dostaje wiadomość ze 50/1,4 nie da się skalibrować bo uszkodzony jest jakiś tam człon optyczny i obiektyw z jednej strony gorzej ostrzy…ale za ok. 600 zl mogą mi to naprawić…pytam grzecznie czy może to być spowodowane tym ze obiektyw został źle skręcony po czyszczeniu…oczywiście nie ma takiej możliwości bo ten człon optyczny jest nie rozbieralny itd. Wiec nieśmiało zasugerowałem że może to wada fabryczna…dostałem nr do tajemniczego pana z Canon Polska który to obiecał po zasięgnięciu opinii na Żytniej szybko rozwiązać problem…minęło pół roku...czekam cierpliwie Canon Polska…
    super-multi-coated TAKUMAR 3,5/28 |super-multi-coated TAKUMAR 2/35 | SMC Takumar 1,4/50 | ... | super-multi-coated TAKUMAR 3,5/135 | http://www.rafalkucz.com

  5. #105
    Uzależniony
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    722

    Domyślnie

    Jesli chodzi o podejscie serwisu - dzieki za podzielenie sie.
    Jesli chodzi o FF\BF - to ja bym wysylal\zawiozl do Berlina, tym bardziej ze z tego zyjesz...

    Jeszcze jedna mysl mnie nachodzi. Moim zdaniem problemy z FF\BF NIE SA ROZWIAZYWALNE w 100%. Sam Canon o tym pisze, ze np. zoomy mozesz skalibrowac na jedna ogniskowa. Nie na wszystkie. A stalki - czesto ostrzy w punkt na jednej przyslonie, nie na kazdej. Nazywa sie to focus shift.

    Tu pretensje mozesz miec jedynie do Canona. Im mniejsza glebia - tym bardziej niezawodne reczne ostrzenie lub kontrastowy AF. Oczywiscie wiem, ze to nie do zaakceptowania dla wszystkich.

    Albo jedynki, czy 7d. Ale to tylko ze slyszenia mowie, sam nie mialem.
    Pozdrawiam!

  6. #106
    Bywalec Awatar Paprochwbody
    Dołączył
    May 2005
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    52
    Posty
    213

    Domyślnie

    Stawiam serwisowi na Żytniej "plusa". Tak jak opisałem nieco w wątku o 5dmkII aparat zdechł (przestał się uruchamiać). Naprawa została wykonana na następny dzień-pan technik wytłumaczył mi co się stało i dodatkowo wymienił klapkę od karty, którą najprawdopodobniej sam uszkodziłem). To drugie zrobił "na poczekaniu", w 20 minut. Jestem zadowolony z efektu naprawy, jak i jej szybkości.
    Pozdrawiam.
    (5III+1IIn+24-105+150+100-400)

    http://www.pbase.com/tmirkowski/profile

  7. #107

    Domyślnie

    ja mam pewien problem a wyglada to tak: wyslalem body i 85tke na kalibracje szkła do body. Wczoraj mialem info, ze "operacja" zakonczona a dzis z samego rana dzwoni serwisant, ze w body padl port firewire. Mysle sobie jak to padl? PRzeciez 2-3 tygodnie temu go uzywalem i dzialal. Serwisant rozmawiał ze mną tak jakby to było niemozliwe, ze to ich wina. I teraz nie wiem co z tym zrobic. Sprzet juz do mnie jedzie i powinien byc w piatek. Zakładajac, ze faktycznie nie dziala, co moge zrobic oprocz wystawienia im odpowiedznio negatywnej opinii w ich pieprz%^&nej ankiecie??? Prosze o rade, moze ktos sie z tym juz spotkał? Zastanawia mnie jak taki port moze nagle nie dzialac i to w serwisie? Nadmienie, ze zostałem zapytany, czy zgadzam sie na wymiane tegoż portu za bagatela ok 500 złociszy??

Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •