Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 60

Wątek: Szlag mnie trafia - 30d

  1. #31
    Początki nałogu Awatar popi
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Poland
    Posty
    390

    Domyślnie

    juz pomijam wszystko, ale frustruje mnie to ze kolesiowi oplacalo sie to ze mu sie aparat zepsul, bo jak mu firma odda tyle ile za niego zaplacil 8 miesiecy temu to sobie kupi lepszy model nic tylko szukac sklepow ktore maja probblemy z naprawianiem sprzedawanego sprzetu
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Canon EF 17-40 f/4 USM L|Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM L
    Canon EF 50mm f/1.4 USM|Canon Speedlight 580ex|SLIK PRO700DX

  2. #32

    Domyślnie

    czyt.możliwy ale najpierw trzeba nie dac szansy sprzedawcy na wymiganie sie od tego
    (niemożliwe dalsze naprawy, zbyt obciażajęce klienta, brak na rynku nowego sprzętu-identycz. do zakupionego i inne)
    trudne ale zgodne z prawem ostatecznie

  3. #33
    Początki nałogu Awatar BelYaal
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    387

    Domyślnie

    To moze powiem jak bylo z moim HP... zakupilem zatem zestawik maupa (dajmy 900 zl, bo nie pamietam dokladnie) wraz z obudowa podwodna za 1 zl (byla promocja).
    Niestety w krotkim czasie nawalila maupa, zatem oddalem w ramach gwarancji, aby naprawili, badz wymienili na nowa sztuke, bo lubie pstryknac czasem to co w wodzie.
    Ale.. okazalo sie, ze HP od jakiegos czasu nie produkuje juz tego modelu wobec powyzszego zaproponowali mi:
    - wymiene na nowy typ aparatu
    - zwrot kasy
    Jako, ze nowy mnie nie interesowal, bo obudowa byla dedykowana do poprzedniego (a mialem normalnie lustro), to zdecydowalem sie na kase.
    Dostalem jej zwrot tyle ile zaplacilem i ile bylo na paragonie, wiec nie wiem jak Wam przychodzi do glowy, ze sklep moze sobie oddac kwote za ktora obecnie mozna kupic sprzet.. troche logiki i wystarczy zadac sobie pytanie...
    to ma byc kwota... ktora?... z allegro, ze sklepu, ktora ustala sam sprzedajacy, czy cena w USA?
    Dla mnie logicznym jest, ze jesli ma sie paragon ze sklepu, to wlasnie ta cena obowiazuje do zwrotu, jesli towar byl wadliwy.
    Acha... obudowe mi zostawiono... kupilem ja za 1 zl, a ze nie mialem co z nia zrobic, to sprzedalem ja na allegro dodatkowo za 500 zl... czy to znaczy, ze jestem kombinator, oszut i kretacz?
    Ostatnio edytowane przez BelYaal ; 25-07-2008 o 16:41
    Aparat mam i ja

  4. #34
    Początki nałogu Awatar popi
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Poland
    Posty
    390

    Domyślnie

    to panstwo (polska) jest chore. od dzis zaczynam sie modlic zeby sprzet ktory tu kupilem sie psul, bo a noz widelec kupie sobie (dostane raczej) lepszy model w zamian za ten co mam. kupie sobie moze 5d z mysla ze za rok sie zepsuje i mi oddadza kase i wezme sobie za to 5D MK II
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Canon EF 17-40 f/4 USM L|Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM L
    Canon EF 50mm f/1.4 USM|Canon Speedlight 580ex|SLIK PRO700DX

  5. #35
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popi Zobacz posta
    - TU NIC NIE MA O ZWROCIE KASY!!! CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM

    Proponuje zamknac temat....

    a o zwrot kasy mozna wystapic jesli wszystkie inne mozliwosci sie wyczerpaly
    Moze ja nie rozumiem - ale odstąpienie od umowy (oczywiscie musza zajść określone warunki) oznacza właśnie zwrot kasy. Sam podałeś te regułe:
    "zwrot pieniędzy (czyli odstąpienie od umowy) możliwe są wówczas, gdy wymiana albo naprawa są niemożliwe albo wymagają nadmiernych kosztów, bądź gdy sprzedawca nie zdoła naprawić lub wymienić towaru w odpowiednim czasie."

    I mowimy tutaj tylko o takiej sytuacji - gdzie naprawa/wymiana nie "zadziałały".
    Chyba o tym samym mowimy moze troche w inny sposob.:smile:
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  6. #36

    Domyślnie

    uz pomijam wszystko, ale frustruje mnie to ze kolesiowi oplacalo sie to ze mu sie aparat zepsul, bo jak mu firma odda tyle ile za niego zaplacil 8 miesiecy temu to sobie kupi lepszy model nic tylko szukac sklepow ktore maja probblemy z naprawianiem sprzedawanego sprzetu
    popi to Cie flustruje
    to jest prawo klienta, rowniez i Twoje aby mial prawidlowo dzialajacy sprzet.
    a jesli nie ma to co ma na tym tracić?
    pogadamy jak znajdziesz sie w takiej samej sytuacji, tez bedziesz sfrustrowany?

  7. #37
    Początki nałogu Awatar popi
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Poland
    Posty
    390

    Domyślnie

    jestesmy krajem jednej autostrady tysiaca kosciolow i chorego prawa !
    [SIGPIC][/SIGPIC]
    Canon EF 17-40 f/4 USM L|Canon EF 70-200mm f/2.8 IS USM L
    Canon EF 50mm f/1.4 USM|Canon Speedlight 580ex|SLIK PRO700DX

  8. #38
    Początki nałogu Awatar Misiaque
    Dołączył
    Apr 2007
    Miasto
    Szczecin
    Posty
    392

    Domyślnie

    Temat to najlepiej też usunąć, bo ktoś przeczyta niektóre teorie popiego z początku wątku i w niezły błąd zostanie wprowadzony :-) Zawsze warto najpierw sprawdzić przed wypowiedzeniem się stanowczym.

    P.S.
    Podejrzewam, że prawo konsumenckie jest zbliżone, a nawet korzystniejsze poza granicami naszego kraju rzekomo "chorego prawa".
    Ostatnio edytowane przez Misiaque ; 25-07-2008 o 16:47

  9. #39
    Początki nałogu Awatar BelYaal
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    387

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popi Zobacz posta
    to panstwo (polska) jest chore. od dzis zaczynam sie modlic zeby sprzet ktory tu kupilem sie psul, bo a noz widelec kupie sobie (dostane raczej) lepszy model w zamian za ten co mam. kupie sobie moze 5d z mysla ze za rok sie zepsuje i mi oddadza kase i wezme sobie za to 5D MK II
    Jesli bedziesz mial nadal na gwarancji, a na wymiene na ten sam sprzet nie bedzie juz tego modelu, to co.. wolisz odejsc z zepsutym g... w reku, choc masz gwarancje?
    Myslcie troche, bo wiesz jak by producent wtedy mogl "dymac" klientow?
    Aparat mam i ja

  10. #40

    Domyślnie

    popi masz rację!!!!

    bohater wątku nie wyczerpal jeszcze tych wszystkich mozliwosci no chyba ze mógłby udowodnić że podając sprzęt do reklamacji, traci kilka wesel a jezeli moze to udowodnic to juz wtedy problem sklepu jak mu dogodzic(duzy koszt takiej naprawy)!

Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •