Pokaż wyniki od 1 do 10 z 421

Wątek: JAPANFOTO przestrzegam! Oszust!

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Coż
    Widzę że foto-net jest za sigma Pana wybór nie mówię że to źle moje wyliczenia są na podstawie tego co chyba Pan napisał w wątku o wiele wczesniej - jeżeli Pan uważa ze ktoś za znaczek pro centrum chce dokładac do interesu cóż można i tak

    Marża 5% to jest chyba tylko chwyt dla ludzi aby pokazać że w Polsce jest źle i niedobrze i każdy kto ma swoją działalność jest obarczony takimi i takimi ograniczeniami i nic tulko po tacie lub mamie z konta dokładać do interesu (tak wynika z Pana wypowiedzi bo przeciez ważniejszym jest mieć znaczek Sigmy)

    Co do wątku Sigmy dodam że nigdy sie nie dowiedziałem ile kosztuje kalibracja mojego obiektywu - przepraszam ale skoro jest to serwis to nie ja a oni powinni to wiedzieć i przed wysłaniem powinienem znać cenę usługi naprawy - bądź co bądź ich złej kalibracji

    Wiem że może się Pan upierać przy swoim i mówić nam jak to Sigma Polska - Sigma Pro Centrum jest super i wogóle wszystko na najwyższym poziomie ale moje zdanie jest całkiem inne i nie chodzi mi tu gdzie kupiłem obiektyw tylko o podejście do klienta - na dzień dzisiejszy mam takie zdanie że taka firma nie powinna być dystrybutorem.

    Hm jeżeli wolno mi powołać się na Pana sprzedającego na stronie negatyw.ord w wątku wyżej sam napisał że sprowadzał obiektywy z Niemiec. Pan jakoś w to nie wierzy - przykro ale to Pana ból że nie chce Pan podjąć kroków i np sprowadzić właśnie obiektywu z Niemiec tylko idzie Pan na wygodę od Pro Centrum

    Oczywiście jeżeli firma zakłada sobie że tylko ich sprzęt jest serwisowany (a wynika to z rozmowy z serwisem Sigmy) to konkurencja ma w plecy bo można na aukcji napisac że kupując u nich ma się to i tamto i nie ma się aparatu na 6 tygodni a obiektywu za który zapłaciłem wcześniej (cena sigmy) 1300 zł. Super!! Ale skoro konkurencja potrafi ten sam obiektyw sprzedać o 30% taniej? zadziwiające prawda że nie tylko FotoJapan ale też inne sklepy mają taką cenę. To co robimy - najprościej powiedzieć że są oszutami nie płacą podatków i już. Pamiętajmy jednak że ani Pan ani Sigma nie jest od tego aby osądzać te firmy czy opłacają podatek czy nie.

    Co do wypowiedzi sklepów o zaoopatrywaniu się u dystrybutora w Niemczech. Ja jestem skłonny w to uwierzyć! Polsa jest jeszcze 100 lat za murzynami i tacy jak Sigma Pro Centrum chce mieć łapę na wszystkim ( wypowiedź Pana z Sigmy brzmi" Jeżeli ma Pan polski paragon powinien Pan mieć nasza gwarancję) hm... cóż aż żal łapie jak się o tym myśli...

  2. #2
    Początki nałogu
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    280

    Domyślnie

    No i chętnie by uznali gdyby zostały spełnione warunki narzucone przez gwaranta a nie wymyślone przez właściciela szkła. Trzeba czytać warunki gwarancji a nie pisać życzenia co bym chciał by było i jak powinno być.
    gubie sie, jakie to sa te warunki?

    czlowiek kupuje szklo sigmy - niewazne gdzie moze byc paragwaj, ural, usa, czy bezludna wyspa - posiada szklo sigmy i papier z gwarancja miedzynarodowa ze spisem miejsc i firm ktore powinny mu pomoc i jeszcze przeprosic ze oto fabryka sigmy ktora jak autor postu raczyl wspomniec jest doskonala i nieomylna cos jednak spierniczyla. User wtedy patrzy gdzie ma najblizszy z wymienionych servisow i tam wysyla, koniec kropka. A jak dany obszar i dany dystrybutor chce sobie dac nam 3lata gwarancji albo jak tamron w usa 7 to juz jego sprawa, dla swiatowego klienta powinien byc przez rok dostepny i nie dreczyc go o zadne papierki oprocz gwarancji z podbita pieczatka i data z czego data jest data sprzedazy a pieczotka pochodzi od dowolnej firmy na kuli ziemskiej ktora akurat zadala sobie trud i powiedziala sobie ok no to moze bedziemy sprzedawac te bananowe niepsujace sie sigmy

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 448

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez chodus Zobacz posta
    Marża 5% to jest chyba tylko chwyt dla ludzi aby pokazać że w Polsce jest źle i niedobrze i każdy kto ma swoją działalność jest obarczony takimi i takimi ograniczeniami ...
    No niestety, to fakt.
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  4. #4
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Pan "Cichy" wyraźnie napisał:
    Jak sądzę sprzedawcy nie chcą obarczać klientów kontaktem z zagranicznym serwisem, sam w ten sposób udzielałem gwarancji na szkiełka sprowadzane z Niemiec. Jakoś to funkcjonowało, dopóki naprawy nie zaczęły iść w miesiące...
    Cóż więc chyba nie o cenę chodziło

    Co do moich wyliczeń - prosty rachunek - prosta odpowiedź takie moje zdanie

    Sigma hm znowu przepraszam - Pro Centrum nigdy nie dało mi odpowiedzi ile będzie kosztować naprawa - kalibracja obiektywu. Może w tej Japonii to mały Japończyk ma 100 płytek z czego 50 jest programowalnych 50 nie i tak na chybił trafił wkłada sobie do obiektywu aby serwis w Polsce miał zagadkę - cóż taka wersja może i prawda bo na to wygląda

    Wymądrzam sie - może i tak bo skoro Pan pisze o negocjacjach ceny to o ile możemy po negocjować ? skoro ma Pan te 5 % ??

    Podejście serwisu Sigmy w Polsce bo chyba tak to należy nazwać jest hmm aż nie chce mi się pisać

    Bardzo się cieszę że kupiłem obiektyw za niższą cenę i mogłem sprawdzić jak działa to wszystko na własnej skórze. Szkoda tylko że jak ktoś kupi obiektyw za kilka tysięcy to będzie przechodzić to samo.

    Co do tej czarnej listy - BZDURA i tylko tyle moge napisać

    Warunki gwarancji ma Pan powyżej na skanie - a to co mówi Pro Centru że skoro kupiłem w Polsce to mam mieć ICH gwarancję świadczy tylko o jednym!!

  5. #5
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    No niestety, to fakt.
    Nono, to jak by to policzyć myśląc jak kolega od Sigmy 28-70, skoro Fotojapan sprzedał szkło za 999 zł i zarobił, no bo po to jest sklep by zarabiać to jak ja mam ten obiekty w sklepie za 1489 zł to mamy tak 490 zł moja marża do ceny fotojapan, plus poszalejmy 15% marzy fotojapan - no bo na 5% nikt nie pracuje - 149 zł to mamy w sumie 639 zł. No świetnie! I przy takiej konkurencji tylko fotojapan jest w stanie obniżyć tak cenę? Chyba pójdę popływać w basenie przy willi, który sobie wybudowałem za sprzedaż Sigmy w cenach sugerowanych i pomyślę czy może mam już dość kasy a może jeszcze podniosę trochę bo na nowego mercedesa mi nie wystarczy. 5% marży to realna marża przy cenie możliwej do uzyskania po negocjacjach, jak pisałem ceny są trzymane ponieważ zobowiązuje do tego umowa chroniąca sklepy stacjonarne, takie jak w galerii w Białymstoku gdzie muszą płacić czynsz i gdzie się ich nie negocjuje.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Co do moich wyliczeń - prosty rachunek - prosta odpowiedź takie moje zdanie
    Proste jak konstrukcja cepa. Tylko,że sklep to cała fabryka gdzie jeden cep nie wystarczy. Pana wyliczenia to prosta matematyka, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
    Sigma hm znowu przepraszam - Pro Centrum nigdy nie dało mi odpowiedzi ile będzie kosztować naprawa - kalibracja obiektywu.
    Oczywiście bo od tego jest serwis, nie rozróżnia Pan podstawowych pojęć a bierze się Pan za wyliczenia marży?
    Może w tej Japonii to mały Japończyk ma 100 płytek z czego 50 jest programowalnych 50 nie i tak na chybił trafił wkłada sobie do obiektywu aby serwis w Polsce miał zagadkę - cóż taka wersja może i prawda bo na to wygląda
    Kolego z roku na rok wychodzą nowe modele obiektywów pod które fabryka modyfikuje i robi płyty główne, z różnym softem by to wszystko działało. Dlatego serwis musi zbadać taki obiektyw by sprawdzić co to za płyta główna bo ta produkowana miesiąc wcześniej może być inna od tej z początku roku. To normalne i chyba mieści się w głowie przeciętnemu konsumentowi. 28-70 to stary obiektyw nie wiadomo kiedy był wyprodukowany i jaką ma płytę główną. Czy teraz to jest jasne?
    Wymądrzam sie - może i tak bo skoro Pan pisze o negocjacjach ceny to o ile możemy po negocjować ? skoro ma Pan te 5 % ??
    Odpowiedź jest w tekście.
    Co do tej czarnej listy - BZDURA i tylko tyle moge napisać
    Dokładnie TYLKO TYLE możesz napisać. I nic więcej.
    Warunki gwarancji ma Pan powyżej na skanie - a to co mówi Pro Centru że skoro kupiłem w Polsce to mam mieć ICH gwarancję świadczy tylko o jednym!!
    O tym, że sprzęt wprowadzany na teren RP powinien pochodzić z oficjalnej dystrybucji, jeśli tak nie jest do serwisu należy dostarczyć dokumenty wymagane przez serwis celem naprawy. Tak jest w KAZDYM serwisie w polsce.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Dla mnie powtarzasz w kółko te same argumenty, mimo, że zostały obalone, używasz słów typu skandal, bzdura, proste i bzdurne obrazowe wyliczenia. Serwis jest be, wszyscy biją brawo, procentrum jest be, brawo, dystrybutor be, brawo. Tylko to Ty sam zrobiłeś sobie kuku kupując w takim a nie innym sklepie. Nie masz prawa wypowiadać się o podejściu serwisu bo nie jesteś ich klientem. Dostałeś pełna i kompleksową informację której nie zrozumiałeś. Nadal nie rozumiesz, nie miej pretensji za swoje przygody do nikogo innego jak tylko do siebie za wybór i do sklepu, który sprzedał Ci bubel bez ważnej gwarancji. Proponuję postaw jeszcze kilka wykrzykników, wyładuj frustrację, do dyskusji nic nie wniesiesz ale może lepiej się poczujesz, bo różnicy co jest, jak powinno być a jak Ci się wydaje odnoszę wrażenie, że nigdy nie zrozumiesz.
    Ostatnio edytowane przez foto-net ; 02-06-2008 o 22:43 Powód: Automerged Doublepost

  6. #6
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2006
    Posty
    55

    Domyślnie

    "legalnego graymarket"
    ciekawe "szara strefa" zawsze kojarzyla mi sie z czyms nielegalnym, czyli albo mam cos z legalnej dystrybucji europejskiej z dobrze wypisana gwarancja i dowodem zakupu, albo nie.

    "Procentra to sklepy, które już coś osiągnęły, mają stabilna pozycję na rynku a nie chcą po prostu zarobić i zniknąć"
    hmm ciekawe jaka mam gwarencje na to ze nie chca zniknac, ze np. w tym roku nie bedzie jakiegos super obrotu i moze ktos nie zechce odprowadzic vatu tylko sobie go zatrzymac, czy do kazdego obiektywu doklada Pan pisemna gwarancje ze nie chce zniknac? tak naprawde nikt nie moze tego zweryfikowac, dlatego prosze wybaczyc ta zlosliwosc i nie brac jej osobiscie, ale nie moglem sie powstrzymac

    a tak przy okazji, to akurat kupowalem pare dorbniejszych rzeczy w d-photo i np. zawsze dostawalem ladny paragon nie drukowany tylko ten z kas fiskalnych, i jesli tylko mialbym poprawnie wypisana euro gwarancje i cos by bylo nie tak z obiektywem to bez wachania wyslalbym go do polskiego serwisu bo po pierwsze ja kupujac obiektyw sigmy nie musze znac czarnej listy, a dwa oni na stronie pisza tak:
    "Uwaga: sprzedawcy bez naszej rekomendacji -zaopatrujący się poza oficjalną siecią dystrybucji Sigma Corporation w Polsce:"
    czyli jesli mam gwarancje z dystrybucji europejskiej plus paragon to spelniam wszsytkie warunki. przynajmniej taki jest moj poglad na ta sprawe


    "umowa chroniąca sklepy stacjonarne, takie jak w galerii w Białymstoku gdzie muszą płacić czynsz i gdzie się ich nie negocjuje."
    tylko oni jedni musza placic czynsz ?(to se zle miesce wybrali) rozne sa umowy, ale umowa chroniaca jeden sklep ? przeciez nie kazdy musi byc procentrum sigmy, pozatym ciekawe ze sigmie bardziej zalezy na oplaceniu czynszu przez jeden sklep niz na cenach dla klientow z ktorych to tak naprawde zyje. szczerze powiedziawszy to taka umowa to bardziej Panu zwiazauje rece niz pomaga sprzedawac (bo nie dosc ze laduje Pan pieniadze w wystawe aby klient mogl sobie zobaczyc bez problemu drogie obiketywy, to jeszcze nie moze Pan sprzedawac taniej niz ktos kto kupuje z polskiej dystrybucji ale nie jest pro centrum i np. sprzedaje po kosztach). ciekawe czy jak wynegocjuje u pana w procentrum cene nizsza niz sugerowana i wysle na gwarancje to mi ja uznaja, bo przeciez moga mi powiedziec ze Pan jest oszustem bo sprzedaje ponizej ceny ochronnej zapisanej w umowie.

  7. #7
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Witam Jakoś nie mogę rozstać sie z tym wątkiem

    Chciałem zapytać z Foto net czy do Pana obiektywu jest dołączona gwarancją WorldWide czy tylko Polska?

    Kolego z roku na rok wychodzą nowe modele obiektywów pod które fabryka modyfikuje i robi płyty główne, z różnym softem by to wszystko działało. Dlatego serwis musi zbadać taki obiektyw by sprawdzić co to za płyta główna bo ta produkowana miesiąc wcześniej może być inna od tej z początku roku. To normalne i chyba mieści się w głowie przeciętnemu konsumentowi. 28-70 to stary obiektyw nie wiadomo kiedy był wyprodukowany i jaką ma płytę główną. Czy teraz to jest jasne?
    A numery seryjne to chłopcy randomem generują ot tak dla picu żeby serwis miał co sprawdzac


    Dokładnie TYLKO TYLE możesz napisać. I nic więcej.
    Mogę napisać dużo więcej na temat Sigmy. To co Pan pisze że nie jestem ich klientem jest żeby nie napisać bzdurą Widać ludzie którzy zachodzą do Pana sklepu nie są klientami skoro chcą coś zrobić np kupić obiektyw.

    Moje pytanie było chyba jasne - ile kosztuje kalibracji i jaką mam gwarancję na jej poprawność - odpowiedź może Pan znaleźć powyżej - moim zdaniem nie jest ona jasna.

    Dla mnie powtarzasz w kółko te same argumenty, mimo, że zostały obalone, używasz słów typu skandal, bzdura, proste i bzdurne obrazowe wyliczenia. Serwis jest be, wszyscy biją brawo, procentrum jest be, brawo, dystrybutor be, brawo.
    A co mam napisać - że Pan z Sigmy podczas rozmowy telefonicznej zażądał ode mnie opłaty celnej bo obiektyw był zakupiony poza granicami Polski

    O tym, że sprzęt wprowadzany na teren RP powinien pochodzić z oficjalnej dystrybucji, jeśli tak nie jest do serwisu należy dostarczyć dokumenty wymagane przez serwis celem naprawy.
    Ale jakie dokumenty ?? Paragon i gwarancja nie wystarczy? to może pisemną zgodę od prezydenta??

    Tak jest w KAZDYM serwisie w polsce.
    Cóż ciśnie mi się tu reklama piwko
    NIEKAŻDYM

  8. #8
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Witam
    Nie odpowiedział mi Pan na moje pytanie
    Wymądrzam sie - może i tak bo skoro Pan pisze o negocjacjach ceny to o ile możemy po negocjować ? skoro ma Pan te 5 % ??
    Obiektyw w Pana sklepie 28-70 EX DG kosztuje 1489.00 PLN z VAT to po negocjacji (do których Pan zachęca) ile może kosztować?

    Oferty ze skąpca:
    999 zł - ale oni są źli i oszukują ok - patrzymy dalej
    1169 zł - fotobis.net.pl - oj sklep znowu na czarnej liscie
    1170 zł - megafoto - ojej sjkep niemiecki a jest na czarnej liscie
    1180 zł - dphoto - hm znowu sklep na czarnej liscie
    1199 zł - fotoit - znowu czarna lista
    1205 zł - Pixmania - sklep z Francji ( 75217 Cedex Paris 16 Paryż - Francja
    Ulica Pixmania, 43-47 Avenue de la Grande Armée 75217 Cedex Paris 16) i K-Consult wie ze nie płacą podatków
    1366 zł - Megamedia - o nie ma ich na czarnej liscie znaczy się są dobrzy Więc Musi Pan napsać do K-Consult o nich bo mają o 123 zł tanie od Pana na pewno oszukują bo to więcej jak 5%

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •