Strona 16 z 38 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 421

Wątek: JAPANFOTO przestrzegam! Oszust!

Mieszany widok

  1. #1
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Ale znowu Pan nie napisał mi odpowiedzi na moje pytanie o ile możemy po negocjować cenę?

    Co do wątku - chyba i tak by powstał bo jest to zagranie K-Consult a nie sprzedawców - po to się ma gwarancję aby udać się do serwisu.

    Jak możemy zauważyć w wymaganej gwarancji (na polski rynek) wyraźnie jest napisane kto jest gwarantem - K-Consult

    Jestem tylko ciekawy co by było gdybym wyjechał z Pana gwarancją na rok do Anglii i zepsuł by mi się obiektyw - mam gwarancję Polską a nie światową i co jazda do K-Consult z naprawą?

    Widać z tego różnica 170 zł jest bee ale 123 zł to już ok bo do tego się Pan jakoś nie odniósł.

    Wątek ten już dawno zmienił swoje założenie osoby piszącej pierwszy post. W tym wątku pokazujemy jak jeszcze daleko jest Polska za innymi krajami UE.

    Tu (i wcale się temu nie dziwie) firma K-Consult może budować swoje pro centra i dawać ludziom te zabawki do oglądania ale jak inne firmy zaczęły ściagąc obiektywy na własną rękę (obrót spada i obiektywy nie przechodzą przez ich ręcę i nie mogą dołożyć swojej wspaniałej gwarancji) to trzeba coś z tym z zrobić bo taka sieć nie będzie stała za darmo a i pracownikom trzeba zapłacić. To napiszemy czarną listę a od ludzi którzy zakupili właśnie tam będziemy brać kase za naprawy - plan super

  2. #2
    cyganos
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    Napisałem Ci cene zakupową minimalna w hurtowni w DE więc sobie policz jaka różnica jest OK i czytaj co piszę.

    No to w czym masz problem, skoro pisza, że dają. Idz i kup a takie wątki na pewno nie będą powstawać.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!

    Bzdura, nikt niczego nie odmawia bez powodu a dokument gwarancyjny jest dokumentem dobrowolnym i to od gwaranta zależy co w nim napisze, prawo gwarantuje, podałem paragrafy, że musi się wywiązać ze zobowiązania. Mylisz pojęcia gwarancji i niezgodności z umową.
    skoro gwarant nie wywiązuje się z zapisów zawartych w gwarancji to jak to nazwiesz?

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    No są, oni są od gnębienia sprzedawców Tu z nikim nie trzeba walczyć, trzeba myśleć jak sie robi zakupy, czytać fora i opinie. Wtedy nie ma problemu, nie rób więc go tam gdzie go nie ma.
    nie tylko, ciekawe ile potrwa zanim sprzedawcy wystąpią z pozwem grupowym przeciwko praktykom procentrum.

    Abstrahując od głównego wątku
    nie uważasz foto-net że twoje wypowiedzi tym wątku są jawnym przykładem nieuczciwej konkurencji? napisałeś że
    co sie dziwić, jak ktoś kupuje obiektyw o 1/3 taniej niż oficjalna sieć dystrybucji to musi być coś nie tak. Dla ciekawości napiszę, że właśnie sprawdziłem, to szkło w oficjalnej sieci dystrybucji kosztuje 256 euro netto na WYPRZEDAŻY w hurcie niemieckim, jakim więc cudem legalnie ktoś kupił je za 999 zł? 256 * 3,5 = 896 NETTO + 22% VAT czyli 1093 cena zakupu dla sklepu. A JP deklaruje zakupu w DE no i jest gwarancja EU. No ale po co płacić VAT jak można założyć firmę, kupować bez VAT i sprzedawać w kosmicznych cenach. A potem szybko likwidujemy firmę i nie ma po nas śladu. A VAT zapłacą klienci takiego sklepu jak któregoś dnia zapuka do nich US, o czym nie tylko na tym forum nie raz już pisano.
    sam będą pracownikiem firmy której nazwę masz w nicku posądzasz inne sklepy i sprzedawców o w/w czyny nie wiem czy sobie zdajesz sprawę ale za takie słowa grozi odpowiedzialność karna, a za nachalne namawianie kupuj u nas bo inni to oszuści mod powinien przynajmniej dać warna.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Nasuwa mi się pewne pytanie. Czy jeśli ja kupię sobie osobiście, prywatnie, obiektyw Sigmy w Berlinie, to już go nie bedę mógł naprawić w ramach gwarancji w PL mimo, że tak mam napisane w karcie kwarancyjnej?
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  4. #4
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Nasuwa mi się pewne pytanie. Czy jeśli ja kupię sobie osobiście, prywatnie, obiektyw Sigmy w Berlinie, to już go nie bedę mógł naprawić w ramach gwarancji w PL mimo, że tak mam napisane w karcie kwarancyjnej?
    A kto Ci broni? Jeśli kupisz legalnie i masz paragon to jaki problem?

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    A kto Ci broni? Jeśli kupisz legalnie i masz paragon to jaki problem?
    Widzisz ty o jednym my o drugim. Firma K-Consult nie wie że Polska jest w Unii. Jedyną kartą gwarancyjną z polskim pragonem może być karta gwarancyjna K-Consult

    256 * 3,5 = 896 NETTO + 22% VAT czyli 1093 cena zakupu dla sklepu.
    czyli pierwsze oferty ze skąpca (pomijając FotoJapan) są całkiem normalnymi ofertami (ale mam polski paragon a gwarancję UE) ale:
    Do każdego sprzętu Polski dystrybutor dodaje polska kartę gwarancyjną (załącznik), która jest ważna wraz z dowodem zakupu.
    i znowu koło się zamknęło

  6. #6
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Zapraszam na priv. Zrobię cenę z której będzie Pan zadowolony.
    Ale jak skoro ma Pan marże aż 5 %? i czemu na Priv? hehe

    Gwarancje i wymagane z nią dokumenty.
    I znowu ale wymagane dokumenty to gwarancja i dowód zakupu - tak mi się wydaje?

    Populistyczna bzdura, to zdanie nic nie znaczy. Daleko istotnie jesteśmy bo nie potrafimy analizować logicznych argumentów i faktów a widzimy tylko ceny i to te najniższe.
    Coż chyba każdy chce kupić tanio i dobrze a nie wesprzeć np właśnie firmę K-Consult. No hm jak się znajomi będą pytać to mogę się chwalić - fakt tego nie wziałem pod uwagę - że mam od dystrybutora

  7. #7
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    34

    Domyślnie

    Populistyczna bzdura, to zdanie nic nie znaczy. Daleko istotnie jesteśmy bo nie potrafimy analizować logicznych argumentów i faktów a widzimy tylko ceny i to te najniższe.
    Do każdego sprzętu Polski dystrybutor dodaje polska kartę gwarancyjną (załącznik), która jest ważna wraz z dowodem zakupu.
    Czy Pan nie może tego zdania zrozumieć? Po co ją dodaje skoro jest tam gwarancja światowa? Może właśnie po to o czym tu piszemy?

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Wrocław
    Posty
    3 267

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez foto-net Zobacz posta
    A kto Ci broni? Jeśli kupisz legalnie i masz paragon to jaki problem?
    Z tego co zrozumiałem założyciel wątku miał paragon i gwarancję i serwis odmówił naprawy.
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

  9. #9
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    Ale znowu Pan nie napisał mi odpowiedzi na moje pytanie o ile możemy po negocjować cenę?
    Zapraszam na priv. Zrobię cenę z której będzie Pan zadowolony.

    Co do wątku - chyba i tak by powstał bo jest to zagranie K-Consult a nie sprzedawców - po to się ma gwarancję aby udać się do serwisu.
    Gwarancje i wymagane z nią dokumenty.

    Widać z tego różnica 170 zł jest bee ale 123 zł to już ok bo do tego się Pan jakoś nie odniósł.
    Bo „czepia” się Pan nie tego co trzeba. Odnoszę się do nierealnych różnic wynikających z Vat a nie kursów walut.

    Wątek ten już dawno zmienił swoje założenie osoby piszącej pierwszy post. W tym wątku pokazujemy jak jeszcze daleko jest Polska za innymi krajami UE.
    Populistyczna bzdura, to zdanie nic nie znaczy. Daleko istotnie jesteśmy bo nie potrafimy analizować logicznych argumentów i faktów a widzimy tylko ceny i to te najniższe. Dlatego wciskanie kitu przez markety MM jest takie skuteczne.

    Tu (i wcale się temu nie dziwie) firma K-Consult może budować swoje pro centra i dawać ludziom te zabawki do oglądania ale jak inne firmy zaczęły ściagąc obiektywy na własną rękę (obrót spada i obiektywy nie przechodzą przez ich ręcę i nie mogą dołożyć swojej wspaniałej gwarancji) to trzeba coś z tym z zrobić bo taka sieć nie będzie stała za darmo a i pracownikom trzeba zapłacić. To napiszemy czarną listę a od ludzi którzy zakupili właśnie tam będziemy brać kase za naprawy - plan super
    Fantazja, nie znasz skali sprzedaży Sigmy. Prywatny import jest marginalny dlatego,ze jest praktycznie niopłacalny jeśli robi się t o legalnie – bo tak ustawił to we własnym interesie producent. Można jedynie bazować na różnicy kursów walut. Zobacz tylko na allegro, tam Sigme sprzedają praktycznie TYLKO procentra. To co napisałeś to fantazja i oklepany truizm w który wszyscy chcą wierzyć a nie mają podstaw do tego, no ale powtarzajmy to do skutku to stanie się prawdą. Pracownikom serwisu płaci korporacja Sigma za rozliczone gwarancje, nikt inny.

  10. #10
    Zablokowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    182

    Domyślnie

    skoro gwarant nie wywiązuje się z zapisów zawartych w gwarancji to jak to nazwiesz?
    Widać ma ku temu powody, nie działa bezprawnie.
    Mnie tylko, ciekawe ile potrwa zanim sprzedawcy wystąpią z pozwem grupowym przeciwko praktykom procentrum
    Jakim praktykom? I co w tym pozwie napiszą? Wymyśl jakąś fantazję bo jestem ciekawy. Bzdyry wymyślasz.
    sam będą pracownikiem firmy której nazwę masz w nicku posądzasz inne sklepy i sprzedawców o w/w czyny nie wiem czy sobie zdajesz sprawę ale za takie słowa grozi odpowiedzialność karna, a za nachalne namawianie kupuj u nas bo inni to oszuści mod powinien przynajmniej dać warna
    Zdaję sobie sprawę i sam to napisałem, czytaj co piszę. Kolego, jeśli kogoś nazywam oszustem jestem w stanie to udowodnić i nikogo nie namawiam do kupowania u nas, czytaj co piszę. Dokładnie czytaj, napisałem co zrobić jak chce się kupić u tipa, z prywatnego importu lub z oficjalnego. Nie zarzucaj mi czegoś co nie miało miejsca. Odcinam się od własnej sprzedaży tłumaczę tylko realia rynku a mam co bo w branży siedzę od 10 lat, znam ją doskonale więc nie wymyślam banialuk, to że coś jest dla Ciebie nie wygodne lub nie mieści Ci się w głowie to Twój problem, nie opisuj jednak moich intencji sprzecznie z tym co napisałem bo właśnie to jest powód posądzenia o pomówienie.

Strona 16 z 38 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •