Strona 21 z 41 PierwszyPierwszy ... 11192021222331 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 402

Wątek: 5D i walka z FF

  1. #201
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    ROA, problemy z serwisem są znane nie od dziś. Wielu z nas chodziło tam nie raz, mieliśmy różne doświadczenia. Mnie na przykład ostatnio udało się pójść do nich z rzeczą, z którą nie powinienem. Wytłumaczyli, porozmawialiśmy i skończyło się miło.

    Ale wierz mi, ani przez chwilę nie dziwiłem się, że MMM puściły nerwy i wykropkował kilka przecinków. Oni naprawdę robią co chcą i jak chcą. Idąc na Żytnią, to albo masz szczęście albo nie. A czy tak powinno być?
    Czy oficjalny i jedyny serwis tak drogiego sprzętu powinien używać do dokładnej kalibracji sprzętu wadliwego obiektywu?
    Czy uważasz, że po 5 wizytach, prośbach i tłumaczeniach koledze nie miały prawa puścić nerwy, w dodatku na forum a nie im prost w twarze? Każdy ma swoją granicę cierpliwości. IMO MMM ma ją posuniętą bardzo daleko..
    Jarek

  2. #202
    Bywalec Awatar roa
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    49
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    ROA, problemy z serwisem są znane nie od dziś. Wielu z nas chodziło tam nie raz, mieliśmy różne doświadczenia. Mnie na przykład ostatnio udało się pójść do nich z rzeczą, z którą nie powinienem. Wytłumaczyli, porozmawialiśmy i skończyło się miło.
    doświadczenia dobre też wielu z nas/was miało, ale zawsze lepiej jest ponarzekać

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Ale wierz mi, ani przez chwilę nie dziwiłem się, że MMM puściły nerwy i wykropkował kilka przecinków. Oni naprawdę robią co chcą i jak chcą. Idąc na Żytnią, to albo masz szczęście albo nie. A czy tak powinno być?
    Nigdy nie twierdziłem że tak ma być. Jeśli robią to co niektórzy opisują jest to naganne, ale od walki z tym są instytucje typu UOKiK, czy sam Canon, nie forum internetowe, którego zapewne oni nawet nie czytają.

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Czy oficjalny i jedyny serwis tak drogiego sprzętu powinien używać do dokładnej kalibracji sprzętu wadliwego obiektywu?
    Nie powinien i nigdy tak nie twierdziłem

    Cytat Zamieszczone przez oskarkowy Zobacz posta
    Czy uważasz, że po 5 wizytach, prośbach i tłumaczeniach koledze nie miały prawa puścić nerwy, w dodatku na forum a nie im prost w twarze? Każdy ma swoją granicę cierpliwości. IMO MMM ma ją posuniętą bardzo daleko..
    Ale co mu z tego przyszło że sobie pobluzgał publicznie? AF mu się sam ustawił z tego powodu? ROzumiem rozgoryczenie i wkurzenie na serwis, ale przecież żyjemy w UE, może wysłać aparat do Berlina, czy gdziekolwiek indziej tym bardziej że jest na gwarancji.


  3. #203
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    214

    Domyślnie

    Jeszcze tylko raz w sprawie. Nasuwa mi się parafraza stwierdzenia klasyka gatunku: "bo kupować trza umić". Myślę, że problem jest bardziej złożony niż serwis. MMM dlaczego walniętego body nie odesłałeś do sprzedawcy z poleceniem wymiany na sprawny. Przecież to Twoje pieniądze! Dla mnie ten temat to jakaś paranoja. I tyle. Jesteś po prostu agresywnym osobnikiem i nikt Cię nie zadowoli. A opis zdarzenie jest dość jednostronny i wcale nie musi być prawdą.
    P.S. Zmień obrazek, bo niszczy zaufania do tego co piszesz.
    Tylko Canon. Po 30 latach uzbierało się tego sporo

  4. #204
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 1jac Zobacz posta
    Jeszcze tylko raz w sprawie. Nasuwa mi się parafraza stwierdzenia klasyka gatunku: "bo kupować trza umić". Myślę, że problem jest bardziej złożony niż serwis. MMM dlaczego walniętego body nie odesłałeś do sprzedawcy z poleceniem wymiany na sprawny. Przecież to Twoje pieniądze! Dla mnie ten temat to jakaś paranoja.
    Dlatego że nie zaczynałem używania aparatu od fotografowania linijek. Dopiero jak wróciłem któregoś dnia do domu ze WSZYSTKIMI zdjęciami z BFem to doszedłem do wniosku że chyba coś jednak jest nie tak z aparatem, wcześniej myślałem że te nietrafione to moja wina. Większość zdjęć robię stałkami w okolicach otwartej przysłony i bardzo często przekadrowuję.
    Również przed oddaniem sprzętu do serwisu nie fotografowałem żadnych linijek i dopiero jak odebrałem sprzęt i się okazało że front focus ma prawie PÓŁ METRA przy odległości 8 metrów do celu to wziąłem linijkę i sprawdziłem jak mi serwis ustawił aparat.
    A do sklepu to ja mogę oddać. Efekt będzie taki że aparat trafi do tego samego serwisu na ul. Żytniej tyle że potrwa to dwa razy dłużej.

  5. #205
    Bywalec Awatar roa
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    49
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    A do sklepu to ja mogę oddać. Efekt będzie taki że aparat trafi do tego samego serwisu na ul. Żytniej tyle że potrwa to dwa razy dłużej.
    a nie jest tak że możesz zażądać wymiany na nowy z powodu niezgodności towaru z umową? Czy jak to tam było?


  6. #206
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 1jac Zobacz posta
    Jesteś po prostu agresywnym osobnikiem i nikt Cię nie zadowoli. A opis zdarzenie jest dość jednostronny i wcale nie musi być prawdą.
    P.S. Zmień obrazek, bo niszczy zaufania do tego co piszesz.
    Taaa... obrazek niszczy zaufanie.... jestem agresywny.... nie zadowala mnie źle skalibrowany AF w moim aparacie.... nie musi być prawdą to co piszę....

  7. #207
    Bywalec Awatar roa
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    49
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    nie zadowala mnie źle skalibrowany AF w moim aparacie....
    Reklamuj, jak nie pomoże zgłoś się do Rzecznika Praw Konsumenta.


  8. #208
    Pełne uzależnienie PREMIUM member Awatar MMM
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    47
    Posty
    4 250

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roa Zobacz posta
    Reklamuj, jak nie pomoże zgłoś się do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Wyregulowałem sobie sam tak, że trafia co do 1mm, widocznie mam bardziej precyzyjne narzędzia niż autoryzowany serwis firmy Canon.

    Jeżeli nic się nie przestawi to nie zamierzam już więcej tracić czasu na ten temat.
    Ostatnio edytowane przez MMM ; 16-02-2008 o 12:29

  9. #209
    Uzależniony Awatar miklo
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    50
    Posty
    681

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez roa Zobacz posta
    Reklamuj, jak nie pomoże zgłoś się do Rzecznika Praw Konsumenta.
    I zapomnij o aparacie przez pół roku. Fajna perspektywa...

    MMM: Nie wywalaj tego narzędzia do kręcenia śrubką. Ja się już w kolejce po nie ustawiam ;-)

  10. #210
    Bywalec Awatar roa
    Dołączył
    Sep 2005
    Wiek
    49
    Posty
    119

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MMM Zobacz posta
    Wyregulowałem sobie sam tak, że trafia co do 1mm, widocznie mam bardziej precyzyjne narzędzia niż autoryzowany serwis firmy Canon.
    otwórz konkurencyjny serwis, przy takiej jak na forum opinii o zytniej może to być żyła złota dla ciebie

    Cytat Zamieszczone przez miklo Zobacz posta
    I zapomnij o aparacie przez pół roku. Fajna perspektywa...
    Czego na pół roku? Jak mi źle założono instalację gazową w samochodzie wystarczyło jedno pismo i naprawili wszystko co sie przy okazji popsuło. Czas trwania: Użeranie się samodzielne z serwisem 3 tygodnie, użeranie się poprzez RPK 1 dzień.
    Ostatnio edytowane przez roa ; 16-02-2008 o 12:37


Strona 21 z 41 PierwszyPierwszy ... 11192021222331 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •