Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 54

Thread: "Aerofłot"

  1. #1
    Pełne uzależnienie liquidsound's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kraków
    Age
    41
    Posts
    1,956

    Default "Aerofłot"

    Mam do Was drodzy forumowicze pytanie (oprocz snow'a). Ma ktos jakies doswiadczenia z tym rosyjskim przewoznikiem?? Mysle nad wyjazdem na wyprawe do Indi - Nepalu, zorganizowana przez studenckie biuro, tylko niepokoi mnie jedna sprawa, mianowicie przelot tymi liniami :/ generalnie jestem wyczulony na sprawy lotnicze, wiem ,ze nie ma co latac samolotami z krajow 3ciego swiata, ale z naszymi sasiadami, znajac ich podejscie do pewnych spraw nie wiem jak jest. Pozdrawiam
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  2. #2
    Uzależniony FOTOGRAF's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Holandia, Polska
    Age
    34
    Posts
    762

    Default

    ludzie z www.lotnictwo.fora.pl powinni wiedziec nieco wiecej
    Nikon Lowepro Zeiss Tamron Sigma Sony VAIO Manfrotto i duzo innych dupereli
    Canon? moze niedlugo!

  3. #3
    Uzależniony slawi_3000's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Poznań
    Posts
    568

    Default

    Nie wiem, jakiej odpowiedzi oczekujesz. Ja, np. leciałem Aerofłotem i żyję.
    Moja krótka lista linii do unikania (miejsca ważne):
    1. Tarom
    2. Aerofłot
    3. LOT

    Każdą z tych linii, jak trzeba, polecę.

    Dla równowagi lista preferencyjna:
    1. Swissair (szkoda, że ich nie ma )
    2. BA
    3. SAS
    3a. Delta

  4. #4
    Pełne uzależnienie liquidsound's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kraków
    Age
    41
    Posts
    1,956

    Default

    Lot na 3cim?? Przeciez to bezpieczny przewoznik
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  5. #5
    Uzależniony slawi_3000's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    Poznań
    Posts
    568

    Default

    Quote Originally Posted by liquidsound View Post
    Lot na 3cim?? Przeciez to bezpieczny przewoznik
    Bezpieczni są wszyscy z duzych europejskich. Chodzi o komfort i jakość obsługi, jakość połączeń, itp. Np. moje największe zaskoczenie in plus to Turk Hava Yollari (Turkish Airlines). LOT przy nich to pikusie.

  6. #6
    Pełne uzależnienie liquidsound's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kraków
    Age
    41
    Posts
    1,956

    Default

    Wiem slawi, ale akurat co do Lotu to jezeli chodzi o bezpieczestwo to raczej czolowka, wszak na maszynach lataja najlepsi na swiecie piloci i to czuc przy kazdym ladowaniu, majac za porownanie anglikow czy innych pilotow. Mi glownie chodzi o to czy dolece do Indi, bo akurat lot w miekkich fotelach to bedzie najbardziej komfortowa czesc tej wycieczki
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  7. #7
    Początki nałogu krwisty's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    W-wa/Rz-ów
    Posts
    372

    Default

    dolecisz bezproblemowo. lecialem aeroflotem z kijowa do moskwy i z moskwy do petersburga. oba loty tupolewami. zero stresu. troche inne samoloty, ale cena duzo nizsza osobiscie mam beznadziejne wrazenia z lotow: FischerAir (unikaaaććć - lot maszyna krotkodystansowa przez atlantyk :/ ) i bodajze Atlas (jakies tureckie)..
    Martin Gorczakowski

  8. #8
    Pełne uzależnienie liquidsound's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Kraków
    Age
    41
    Posts
    1,956

    Default

    Cholera sek w tym ze chyba bede musial zrobic pol litra wodki zanim wsiade do tupoleva albo iła (kiła) jakiegos wiem ze maja jeszcze airbusy w swojej flocie i mam nadzieje ,ze to ewentualnie nimi sie leci. Kurde co za biuro, kieruja sie tanizna, placac 4500zl za wycieczke juz wole doplacic 500zl i leciec wloskimi liniami i spac spokojnie.
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  9. #9
    Pełne uzależnienie Krzychu's Avatar
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ambush Country
    Age
    49
    Posts
    3,611

    Default

    Quote Originally Posted by liquidsound View Post
    Mam do Was drodzy forumowicze pytanie (oprocz snow'a). Ma ktos jakies doswiadczenia z tym rosyjskim przewoznikiem?? Mysle nad wyjazdem na wyprawe do Indi - Nepalu, zorganizowana przez studenckie biuro, tylko niepokoi mnie jedna sprawa, mianowicie przelot tymi liniami :/ generalnie jestem wyczulony na sprawy lotnicze, wiem ,ze nie ma co latac samolotami z krajow 3ciego swiata, ale z naszymi sasiadami, znajac ich podejscie do pewnych spraw nie wiem jak jest. Pozdrawiam
    Zwróć uwagę czym latają - samolotami których np. LOT nigdy mieć nie będzie (B777), mają też A320 i czają się do dużego zakupu B787/A350.
    Inne linie ze wschodu to syf, ale Aeroflotu to bym się nie obawiał...

    [Edit] 777 już nie mają, ale mam silne wrażenie że mieli...

    [Edit 2] Miałem rację : http://www.airliners.net/open.file/1120576/M/
    Last edited by Krzychu; 28-01-2007 at 07:24 PM.
    Pozdrowienia,
    KZ
    KZ Aviation Photography

  10. #10
    Pełne uzależnienie
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Śląsk
    Age
    43
    Posts
    2,348

    Default

    Quote Originally Posted by Krzychu View Post
    Zwróć uwagę czym latają - samolotami których np. LOT nigdy mieć nie będzie (B777), mają też A320 i czają się do dużego zakupu B787/A350.
    Inne linie ze wschodu to syf, ale Aeroflotu to bym się nie obawiał...
    wow, gdzie Ty te samoloty widziales
    ja przez 3 lata z rzedu jezdzilem na wschod i ANI RAZU nie widzialem, zadnego z tych samolotow w barwach aeroflotu jesli juz sa jakies lepsze samoloty 9bo pewnie sa) to zapewne uzywaja ich do lotow europejskich lub przez ocean bo tam sa wyzsze wymogi odnosnie ladujacych samolotow.. dlatego starocie ktorym nie pozwolonoby ladowac w europie, lataja w najlepsze po calej Rosji i okolicach..

    Aeroflot to ruski moloch - lataja niestety na leciwych ruskich samolotach (innych nie widzialem na plycie lotniska, same "dziadki" w barwach Aeroflotu)... ale masz tam tez od groma innych przewoznikow - np. ja lecialem jeszcze Transaero i Sybir'em.. wlasciwie to od strony pasazera poziom prawie europejski a od strony technicznej - ktoz to wie ;-)...

    3 zdarzenie ktre daly mi do myslenia:
    -lot z Moskwy zaczal sie godzine pozniej bo piloci meldowali "problemy" - jakie, nie wiem do dzis i niech tak zstanie
    -do Irkucka z Moskwy lecialem Boeingiem 737 lini Transaero-na broszurkach ktore byly przy siedzeniach mial maks. zasieg mniejszy niz trasa Moskwa - Irkuck.. moze co jakis czas wlaczal "luz" i oszczedzal paliwo le dolecial wiec "+" dla nich
    -2 tyg. po powrocie w zamachu terrorystycznim (bylo o tym glosno) wysadzono samolot linii Sybir, ktorym wczesniej lecialem (mieli jednego Airbusa a tym samolotem wracalem z wakacji)..

    innymi slowy to troche loteria ale biorac pod uwage ilosc przewoznikow, liczbe lotow i liczbe glosnych wypadkow - mozesz smialo leciec

    no i ten dreszcz emocji kiedy samolot zaczyna kolowac - to przygoda sama w sobie, Indie przy tym to pikus

    pozdr.
    Last edited by Kubak82; 28-01-2007 at 07:21 PM.

Page 1 of 6 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •