Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 54

Wątek: "Aerofłot"

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Lot na 3cim?? Przeciez to bezpieczny przewoznik
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Lot na 3cim?? Przeciez to bezpieczny przewoznik
    Bezpieczni są wszyscy z duzych europejskich. Chodzi o komfort i jakość obsługi, jakość połączeń, itp. Np. moje największe zaskoczenie in plus to Turk Hava Yollari (Turkish Airlines). LOT przy nich to pikusie.

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Wiem slawi, ale akurat co do Lotu to jezeli chodzi o bezpieczestwo to raczej czolowka, wszak na maszynach lataja najlepsi na swiecie piloci i to czuc przy kazdym ladowaniu, majac za porownanie anglikow czy innych pilotow. Mi glownie chodzi o to czy dolece do Indi, bo akurat lot w miekkich fotelach to bedzie najbardziej komfortowa czesc tej wycieczki
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Krzychu Zobacz posta
    Zwróć uwagę czym latają - samolotami których np. LOT nigdy mieć nie będzie (B777), mają też A320 i czają się do dużego zakupu B787/A350.
    Inne linie ze wschodu to syf, ale Aeroflotu to bym się nie obawiał...
    wow, gdzie Ty te samoloty widziales
    ja przez 3 lata z rzedu jezdzilem na wschod i ANI RAZU nie widzialem, zadnego z tych samolotow w barwach aeroflotu jesli juz sa jakies lepsze samoloty 9bo pewnie sa) to zapewne uzywaja ich do lotow europejskich lub przez ocean bo tam sa wyzsze wymogi odnosnie ladujacych samolotow.. dlatego starocie ktorym nie pozwolonoby ladowac w europie, lataja w najlepsze po calej Rosji i okolicach..

    Aeroflot to ruski moloch - lataja niestety na leciwych ruskich samolotach (innych nie widzialem na plycie lotniska, same "dziadki" w barwach Aeroflotu)... ale masz tam tez od groma innych przewoznikow - np. ja lecialem jeszcze Transaero i Sybir'em.. wlasciwie to od strony pasazera poziom prawie europejski a od strony technicznej - ktoz to wie ;-)...

    3 zdarzenie ktre daly mi do myslenia:
    -lot z Moskwy zaczal sie godzine pozniej bo piloci meldowali "problemy" - jakie, nie wiem do dzis i niech tak zstanie
    -do Irkucka z Moskwy lecialem Boeingiem 737 lini Transaero-na broszurkach ktore byly przy siedzeniach mial maks. zasieg mniejszy niz trasa Moskwa - Irkuck.. moze co jakis czas wlaczal "luz" i oszczedzal paliwo le dolecial wiec "+" dla nich
    -2 tyg. po powrocie w zamachu terrorystycznim (bylo o tym glosno) wysadzono samolot linii Sybir, ktorym wczesniej lecialem (mieli jednego Airbusa a tym samolotem wracalem z wakacji)..

    innymi slowy to troche loteria ale biorac pod uwage ilosc przewoznikow, liczbe lotow i liczbe glosnych wypadkow - mozesz smialo leciec

    no i ten dreszcz emocji kiedy samolot zaczyna kolowac - to przygoda sama w sobie, Indie przy tym to pikus

    pozdr.
    Ostatnio edytowane przez Kubak82 ; 28-01-2007 o 19:21

  5. #5
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubak82 Zobacz posta
    3 zdarzenie ktre daly mi do myslenia:
    -lot z Moskwy zaczal sie godzine pozniej bo piloci meldowali "problemy" - jakie, nie wiem do dzis i niech tak zstanie
    Podobno znany numer. Godzine sie opoznil start bo tyle trwalo znalezienie nowych pilotow i "problemy" sie skonczyly

  6. #6
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Śląsk
    Wiek
    43
    Posty
    2 348

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Podobno znany numer. Godzine sie opoznil start bo tyle trwalo znalezienie nowych pilotow i "problemy" sie skonczyly
    tak, chlopcy z "zastepstwa" pewnie przypili w barze i trzeba ich bylo do stanu uzywalnosci doprowadzic :wink: .. potem do kokpitu i lecimy

    Cytat Zamieszczone przez jdw Zobacz posta
    ok, do moskwy to może być kultura, a czy latał ktoś gdzieś dalej na bliski wschód tym areoflot?

    planuję wyjazd do syrii i do damaszku najtaniej jest właśnie tymi liniami.
    no i w sumie sam sobie odpowiedziales

    Cytat Zamieszczone przez slawi_3000 Zobacz posta
    ??? Ale o co chodzi? O sport szybowcowy uprawiany przez zawodowych pilotów? Czy o czasy przedwojenne = Bajana, Żwirkę i Wigurę?
    w sumie w wiekszosci to ludzie ktorzy odeszli z lotnictwa wojskowego, wyszkoleni jeszcze na prawdziwych samolotach a nie symulatorach, z duzym praktycznym doswiadczeniem i wieksza iloscia godzin w powietrzu.. nie wiem, nie upieram sie "bo tak" ale abstrahujac od stewardess - pilotow PONOC mamy jednych z lepszych..
    Ostatnio edytowane przez Kubak82 ; 30-01-2007 o 00:06

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Raczej o latanie precyzyjne, na malych samolotach sportowych. Widziales kiedys jak sadzaja te maszyny w malusienkim polu?? Takze loty na orientacje i tak jak pisal kubak w wiekszosci to sa piloci po szkole orlat. To widac najlepiej przy ladowaniu, jak w ciezkich warunkach pogodowych potrafia posadzic maszyne, mam porownanie z anglikami.
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  8. #8
    Początki nałogu
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    54
    Posty
    416

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kubak82 Zobacz posta
    w sumie w wiekszosci to ludzie ktorzy odeszli z lotnictwa wojskowego, wyszkoleni jeszcze na prawdziwych samolotach a nie symulatorach, z duzym praktycznym doswiadczeniem i wieksza iloscia godzin w powietrzu.. nie wiem, nie upieram sie "bo tak" ale abstrahujac od stewardess - pilotow PONOC mamy jednych z lepszych..
    Z tym "szkoleniem na rzeczywistych samolotach" wcale nie jest tak różowo.
    Po pierwsze, ze względu na koszt takiego szkolenia ilość wylatanych godzin jest mocno ograniczona.
    Po drugie, na rzeczywistych maszynach, z wiadomych względów, nie trenuje się sytuacji ekstremalnych, a "dobry pilot" to moim zdaniem nie taki, który gładko poprowadzi samolot w dobrych warunkach, tylko taki, który poradzi sobie w sytuacji krytycznej.

    @liquidsound
    Wracając do tematu wątku - o co Ci właściwie chodzi? O to żeby ktoś Ci zagwarantował, że nie będziesz miał nieplanowanego międzylądowania gdzieś w dżungli po drodze? Tego nikt nie zagwarantuje.
    Czy chodzi Ci o parwdopodobieństwo utraty życia lub uszczerbku na zdrowiu w trakcie takiego lotu? Jeżeli tak, to zapewniam Cię że dużo bardziej ryzykowny pod tym względem jest sam dojazd samochodem do lotniska i z powrotem niż sam lot.

    Pozdrawiam

  9. #9
    Bywalec
    Dołączył
    Dec 2006
    Miasto
    usa
    Posty
    100

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Wiem slawi, ale akurat co do Lotu to jezeli chodzi o bezpieczestwo to raczej czolowka, wszak na maszynach lataja najlepsi na swiecie piloci
    Fajowa propaganda - od razu przypominaja mi sie czasy Gomulki i Gierka :^)))
    Canon 1D Mk.IIn, 24-70/2.8L, 70-200/4L IS, itd itp

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kanonier Zobacz posta
    Fajowa propaganda - od razu przypominaja mi sie czasy Gomulki i Gierka :^)))
    Ta a to ze spora czesc mistrzow swiata w lotnictwie zasiada za sterami lotu, oraz ze polscy piloci stanowia elite, ktora zawsze przywozi medale to tez propaganda ala Gomulka??
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •