Cytat Zamieszczone przez zi3000 Zobacz posta
A100 to raczej badanie rynku i pokazanie że DSLR SONY istnieją, a nie próba dominacji na rynku lustrzanek cyfrowych. Projektowanie Lustrzanki cyfrowej to około 1.5 roku, SONY nie mogło sobie pozwolić na tak długi okrez zwłoki, bo wtedy większość zagorzałych minolciarzy na 99% zmieniła by system, a to raczej nie było by na rękę SONY.

Tak więc A100 to pomimo obiektywnie skromnego wyniku, jednak sukces.

PS. za zachodnią granicą mawiają: Langsam aber sicher
chcialbym sie z Toba zgodzic, bo to brzmi rozsadnie, ale jak patrza na ulotki Alfy zawalajace MediaMarkty i Saturny, jak widze A100 wyeksponowane w najlepszym miescu w praktycznie kazdym FotoJoke'u (nawet bardziej niz sprzet Nikona, ktory w FotoJoke'ach smaruje az trzeszczy) to mam duze problemy z poparciem tej opinii o ostroznym wejsciu. marketing Sony mocno usiadl nad Alfa i nie ma ze boli.

to ze aparat zajal 6% rynku to jest widoczny znak, ze wiecej sie nie zmiesci dla nowej marki (w tej dzialce). bo sam produkt jak i marketoidy i smarowacze Sony sa na bardzo dobrym poziomie. tak ze langsam to owszem, ale nie dlatego ze Sony tak chce, tylko raczej ze tak moze