Cytat Zamieszczone przez PMP Zobacz posta
Podasz jakieś przykłady? Żeby wiedzieć, co omijać ;-)
Moim zdaniem takie podejście jest bez sensu. Nie ma firm dobrych i nie ma firm złych. Z racji tego czym się zajmuję to przewalamy tony sprzętu - dosłownie - i IMHO nie ma jakichś sztywnych reguł. Może poza jedną - im większa korpo jest gdzieś za plecami danego wyrobu tym większa szansa, że na żadną litość nie ma co liczyć.
Tu znów przykład jaką gehennę przeszedł mój znajomy z serwisem TV szajsunga.

Cytat Zamieszczone przez luck1985 Zobacz posta
Apple też daję. To gwarancja PRODUCENTA. On zapewnia 12 miesięcy. A UE daję/zapewnia 24. Dlatego drugie 12 miechów ma zapewnić kupującemu sprzedawca. A o to trzeba u nas walczyć.
Z jabłkiem mam akurat dobre doświadczenie. Jak padło wifi w ipadzie to wymienili na nowy ale.......
....gwarancja na ten nowy już tylko dwa miesiące.