Cytat Zamieszczone przez aptur Zobacz posta
Jeszcze raz zapytam. Co napisali w kwestii gwarancji po wymianie. Określili okres gwarancji na usługę?
Ja nic nie dostałem poza naklejką na obudowie.

Cytat Zamieszczone przez PMP Zobacz posta
Współczuję. Ta firma często pokazuje, że nie ma klasy. A tak z innej beczki - nigdy nie udało mi się ustalić dlaczego działając w UE dają tylko 12m-cy gwarancji. Jest to jedyna taka znana mi firma...
Opowiadasz bajędy. Wiele firm daje tylko rok gwarancji. W niektórych można sobie wykupić dłuższy okres ale trzeba uważać, bo często w praktyce okazuje się że nie obejmuje połowy awarii.
Kiedyś opisywałem tu moje przeboje z serwisem Sony. Nie chce mi się nawet do tego wracać bo tylko nerwicy dostaję.

Co do serwisu Canona to mnie zrobili w ten sposób, że będę dwa razy płacił za naprawę tej samej usterki w kamerze. Nie chcę tu zanudzać ale krótko mówiąc po naprawie okazało się że dalej nie wszystko działa jak powinno, a ubezpieczyciel kasuje mnie za każdy serwis 6.5 stówki. Paranoja.