W UPC dramatem są awaryjne dekodery oraz skandaliczna infolinia. Mój rekord czasu oczekiwania na polaczenie wynosi ponad trzydzieści minut. Z drugiej strony, od wielu lat korzystam i raczej ich nie zmienię, bo w PL nie ma jednej porządnej firmy.
W UPC dramatem są awaryjne dekodery oraz skandaliczna infolinia. Mój rekord czasu oczekiwania na polaczenie wynosi ponad trzydzieści minut. Z drugiej strony, od wielu lat korzystam i raczej ich nie zmienię, bo w PL nie ma jednej porządnej firmy.
Trochę ich mają, o którym konkretnie mowa?
Ja mam takie Cisco:
I generalnie zły nie jest, ale kilka minusów mogę wymienić:
- ze 3-4 razy zdarzyła się zawiecha, a wczoraj np. trzeba mu było wymusić czyszczenie Cache (bo HBO nie chciało "wskoczyć")
- nie da się przestawić kolejności kanałów
- przyciski pilota trzeba czasem dosyć mocno naciskać i kierować go bezpośrednio na tuner
- OSD ma w niskiej rozdzielczości - trochę trąci już myszką
- miewa problemy z wybudzeniem dysku, tj. czasem by coś nagrać lub odtworzyć trzeba tuner wyłączyć i włączyć ponownie
Poważniejszych awarii przez (chyba) trzy lata użytkowania nie stwierdziłem
Tu akurat narzekać nie mogę, ale też korzystałem z infolinii może ze cztery razy.oraz skandaliczna infolinia. Mój rekord czasu oczekiwania na polaczenie wynosi ponad trzydzieści minut
Ale wypowiedzieć umowę (jeśli ta na czas określony się już skończyła) zawsze warto.Z drugiej strony, od wielu lat korzystam i raczej ich nie zmienię, bo w PL nie ma jednej porządnej firmy.
Na pewno Netia nie jest godną polecenia alternatywą, a Vectra niestety w Krakowie nie jest obecna.
I don't pretend to understand Brannigan's Law. I merely enforce it