a to zalezy. jakbym klepal jakis szanujacy sie rodzaj reportazu, no albo chociaz do kotleta, to wolalbym ciezsza cegle w lapie. zwlaszcza gdyby w gre wchodzily jasne, niestabilizowane stalki. tam duza cegla ma wyrazna zalete "stabilizowania" lapy. no przynajmniej przez pierwsze 15 minut trzymania, albo do czasu przypakowania na fitnessieponiekad przecietny kotleciarz nie zaczyna dyskusji bez gripa i lampy (potem widac takich na Sokolicy jak nap* widoki z fleszem
) wiec tam nawet jakby 100D byl, to i tak koniec koncow grzmot w lapie...
przy pracy ze statywu wiekszy gabaryt jest raczej lepszy. podobnie w studio.
waga ma znaczenie przy targaniu gratow. z tym ze przy 5 szklach na plecach (17-40, 24-105, 70-300L, Zupiter 135, Samyang 14) ja nie widze specjalnie wielkiego zysku z 6D. w lapie mi lepiej lezy, GPS sobie bardzo chwale, a i te dodatkowe eurasy w kieszeni nie smierdza![]()