Firma działa od 1994r. To normalne, choć niepożądane, że się coś "nazbiera". Już to tłumaczyłem. W ub roku dostarczyłem ponad 400 monitorów, głównie profesjonalnych i drogich. W znakomitej większości przypadków mam kontakt w użytkownikami, piszą nawet z zupełnie innymi sprawami niż dotyczyła transakcja, czuje się że człowiek jest zadowolony, ja wówczas też i to bardzo. Parę transakcji jednak się nie udało. Niestety. Z różnych przyczyn, również błędów w firmie. I te parę nieudanych będzie się za mną ciągnąć latami. To też normalne, choć też niepożądane.
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl
NIe, to NIE JEST NORMALNE, zwłaszcza że mając tak skalane "konto" robiłbym wszystko, żeby w przypadku zwrotu towaru już nigdy żaden klient nie miał problemu ze zwrotem pieniędzy. NIGDY. A "u Was" jak widać po komentarzach zrobiliście z tego stałą praktykę.To normalne, choć niepożądane, że się coś "nazbiera". Już to tłumaczyłem. W ub roku dostarczyłem ponad 400 monitorów, głównie profesjonalnych i drogich.
To Pan powinien być profesjonalistą i nawet jeśli klient czegoś nie dopilnował to Pan powinien zadbać, żeby uzupełnił on brakujące dane tak żeby można było jak najszybciej załatwić sprawę bez włócznia się po sądach.
Ostatnio edytowane przez kaindox ; 27-03-2014 o 23:20