Pokaż wyniki od 1 do 10 z 51

Wątek: Tamron 70-300mm po sprzedaży i wysyłce, uszkodzony AF- czyj teraz jest problem?

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie Odp: Tamron 70-300mm po sprzedaży i wysyłce, uszkodzony AF- czyj teraz jest problem?

    Co by było wiarygodnym dowodem w takim razie? Tak zupełnie z ciekawości, bo pewnie za rok, czy dwa będę wymieniał coś ze sprzętu i będe chciał to sprzedać. I załóżmy, że sprzedam na Alledrogo znów. I załóżmy, ze kupujący zażyczy sobie wysyłke na drugi koniec Polski. W jaki sposób mam sie zabezpieczyć, na wypadek właśnie takiej sytuacji? Wkładam do pudełka i wysyłam sprzęt sprawny, kupujący wyciąga niesprawny. Jaki mogę mieć inny dowód, że wysyłałem sprzęt sprawny niż własnie taki filmik? Teoretycznie mogę zamówić specjalną usługę kuriera, który będzie świadkiem tego, ze działa- tylko kto ma za to płacić?
    Dodam, że to co tu wkleiłem to tylko fragment całego filmiku. Podczas całego filmiku pokazuję numer seryjny, odczytuję go, mówię nazwisko kupującego, kwotę za jaką sprzedałem, mówię datę kiedy sprzedałem. Nie chciałem tego tu podawać, no bo po co?

    Tak już zupełnie abstrahując... Z Jimmibuttonem jestem już dogadany, nie kłócimy się o nic. Obiektyw idzie do wyceny naprawy. I o taką kwotę wystąpimy do UPSu.

  2. #2
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie Odp: Tamron 70-300mm po sprzedaży i wysyłce, uszkodzony AF- czyj teraz jest problem?

    Cytat Zamieszczone przez lokowaty Zobacz posta
    Film nagrany przed wysyłką nie jest wiarygodnym dowodem. Na szczęście kupujący ma prawo na zwrot kupionego przedmiotu w internecie w ciągu 7 dni od daty zakupu na niezgodność...
    Nie ma takiego przepisu przy zakupie od osoby prywatnej.

    --- Kolejny post ---

    Cytat Zamieszczone przez Peter87 Zobacz posta
    Co by było wiarygodnym dowodem w takim razie? Tak zupełnie z ciekawości, bo pewnie za rok, czy dwa będę wymieniał coś ze sprzętu i będe chciał to sprzedać. I załóżmy, że sprzedam na Alledrogo znów. I załóżmy, ze kupujący zażyczy sobie wysyłke na drugi koniec Polski. W jaki sposób mam sie zabezpieczyć, na wypadek właśnie takiej sytuacji? Wkładam do pudełka i wysyłam sprzęt sprawny, kupujący wyciąga niesprawny. Jaki mogę mieć inny dowód, że wysyłałem sprzęt sprawny niż własnie taki filmik? Teoretycznie mogę zamówić specjalną usługę kuriera, który będzie świadkiem tego, ze działa- tylko kto ma za to płacić?
    Dodam, że to co tu wkleiłem to tylko fragment całego filmiku. Podczas całego filmiku pokazuję numer seryjny, odczytuję go, mówię nazwisko kupującego, kwotę za jaką sprzedałem, mówię datę kiedy sprzedałem. Nie chciałem tego tu podawać, no bo po co?

    Tak już zupełnie abstrahując... Z Jimmibuttonem jestem już dogadany, nie kłócimy się o nic. Obiektyw idzie do wyceny naprawy. I o taką kwotę wystąpimy do UPSu.
    Jedyny sposób, to wysyłka Kurierem POCZTEX ze sprawdzeniem przed zapłatą i protokołem zgodności towaru. Ja zawsze tak robię przy towarach znacznej wartości i nie ma żadnego ale ...........
    Ostatnio edytowane przez Bolek02 ; 03-11-2013 o 23:10
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

  3. #3

    Domyślnie Odp: Tamron 70-300mm po sprzedaży i wysyłce, uszkodzony AF- czyj teraz jest problem?

    Cytat Zamieszczone przez Bolek02
    Jedyny sposób, to wysyłka Kurierem POCZTEX ze sprawdzeniem przed zapłatą i protokołem zgodności towaru. Ja zawsze tak robię przy towarach znacznej wartości i nie ma żadnego ale ...........
    G.... prawda!
    Większość kurierów nie ma czasu i nie może czekać aż klient rozpakuje paczkę i pomaca sprzęt.
    Na chleb by nie zarobili.
    Nie robią za to żadnego problemu, żeby spisać protokół szkody, nawet po 2-3 godzinach, po przekazaniu/przejęciu paczki.

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    3 225

    Domyślnie Odp: Tamron 70-300mm po sprzedaży i wysyłce, uszkodzony AF- czyj teraz jest problem?

    Cytat Zamieszczone przez miki450 Zobacz posta
    G.... prawda!
    Większość kurierów nie ma czasu i nie może czekać aż klient rozpakuje paczkę i pomaca sprzęt.
    Na chleb by nie zarobili.
    Nie robią za to żadnego problemu, żeby spisać protokół szkody, nawet po 2-3 godzinach, po przekazaniu/przejęciu paczki.
    Prawda, prawda - kupuje tak prawie zawsze i Pan Kurier z Poczty zawsze ma dla mnie czas - mówi, że to jego praca Co do protokołu to łaski nie robi, bo za to płacę. Takie są obecnie standardy na POCZCIE.
    Co do innych Kurierów, to możesz paczkę otworzyć, ale dopiero jak zapłacisz
    Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •