w cywilizacji to raczej normalne, w Polsce oczywiście nie
dla mnie szokujące było jak polski autoryzowany serwis marki Canon potraktował użytkownika
tego forum w kwestii czyszczenia matrycy... gdybym był właścicielem takiego serwisu natychmiast
poprosiłbym o dostarczenie body i pozwolenie na naprawę błędu (wykonanej usługi) oczywiście
na koszt firmy - bo dobre imię jest warte o wiele więcej...
To są kwestie kulturowe, oraz lata tradycji. My w Nibylandii po raz kolejny zaczynamy od początku - taka karma. Winni są oczywiście wszyscy wkoło, broń Boże nikt z nas. I to, że u Nich jest lepiej niż u Nas, to też nie nasza wina..
Sorry za lekki OT.
Nie upatrywałbym tutaj winy natury kulturowej.
Sytuacja jest taka, a nie inna bo Żytnia to jedyny autoryzowany serwis.
Więc jako monopolista może mieć wszystkich głęboko w 4 literach (jak np. kiedyś TPSA - dla wyjaśnienia: Telekomunikacja Polska Sp*******j Abonencie)
Chcesz naprawić na gwarancji? Musisz to zrobić u nich. Niektóre naprawy poza gwarancją tez tylko oni mogą wykonać. Płać, płacz, sp*******j i nie waż się narzekać.
5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk
Miałem szczęście być w sklepie B&H w Nowym Jorku, a w zasadzie zwiedzać go, ogromniasty i sporo ludzi.
Inna organizacja sprzedaży, dużo stanowisk doradców/sprzedawców do których się "stoi w kolejce".
Ale gdy ogladałem eksponaty, w ciągu 20 mniut, podeszły do mnie 3 osoby z pytanie w czym może mi pomóc.
Po powrocie, byłem w sklepie MediaMarkt.
I pierwszy widok to 4 sprzedawcy, rozbawieni rozmawiają ze sobą, a wokół mnóstwo ludzi.
jp
To prawda. Chciałbym mieć jednak pewność, że w przypadku wystąpienia tego typu problemu w mojej puszce, serwis chociażby w DE upora się z nim. Alternatywą dla mojej fotografii amatorskiej jest D800 ale tam chyba jeszcze gorzej... mam na myśli również serwis AF-u.
Przed lub zaraz po świętach chciałbym kupić body, 2 dobre jasne szkła, 2 lampy reporterskie + sterownik radiowy i dlatego każda opinia użytkowników Mark III na plus lub minus będzie dla mnie cenna