Witam Wszystkich. Zabieram sie za wniosek do UP o dofinansowanie i potrzebuje porady w kilku kwestiach od odsób które popełniły tak wniosek:
1. Czy można we wklad wlasny wpisać posiadany sprzet np. aparat, komp i czy fakt ze sprzed mam od jakiegos czasu i nie mam faktur/rachunkow na to ma znaczenie?
2. Mam już sprzęt, potrzebuję dotację na uzupełniene np dodatkowe szkła, nowy laptop, software. Czy radzicie przyznawać sie we wniosku do calego posiadanego sprzetu i czy w ogóle? Czy wpisać np puszke + jakiś obiektyw jao juz posiadany wkład, a prosic od dotacje na reszte sprzetu?? czy to ma sens?
3. Jaką forme działalności radzicie na początek zakładakjąc że klientami będą głównie osoby prywatne (sluby sesje rodzinne itp)? Doradzano ksiazke przych/rozchod i że nie ma co sie na początek pakować w VAT. Chętnie wysłucham opinii. Czy koś z was (Vatowców) rozlicza sesje np slubne na 8% jesli daje tylo pliki i co np z albumem slubnym?? jak to rozwiazac zeby nie trzeba bylo rozliczc tego w 23%??
4. Czy do wniosku dołączaliscie takie rzeczy jak porfolio?
5. Mam już stronę. Czy pisać to we wniosku aby nie przedobrzyć
Z góry Dzięki. Pozdrawiam.