Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS
Imho Maver trochę:-D żartobliwie napisał.Kartonik pozwala na skierowanie większej ilości światła do przodu niż tylko w przypadku ful w sufit.Ale cieni nie usuwa.
Nie ma jednego kąta który jest zalecany.Czasem 90 stopni ale za plecy,a czasem w przód .To extrema,a między nimi miejsce na Twoją ocenę kadru, miejsca, pomieszczenia w którym fotografujesz i decyzje.
Sugeruję " bracketing " ustawienia kąta lampy na początek.
Ostatnio edytowane przez janmar ; 27-07-2011 o 07:16
Że się wtrace:
http://cgi.ebay.ie/Blue-Yellow-White...#ht_1698wt_907
To kosztuje grosze i za darmo wysyłaja do PL
Ja właśnie podobne zamówiłem dla mojego Nissina.
Tu masz zestaw kolorowych co przyda się przy ciekawych zdjęciach późno-wieczorowych czy w pomieszczeniach z jarzeniówkami.
Jak używać tych kolorowych dowiedz się tu na forum (poszukaj) albo kup po prostu dobra ksiżkę np. S.Kelbiego.
Zepsuty Canon 500D + Grip czekający na upgrade | C17-55 2.8 IS, C75-300 USM, C50mm 1,8 | Nissin Di622 Mark II, 2x YN460 + Phottix Aster | Benro A1980F + B-00+PU-40 M8 | Garść filtrów kolorowych dla Cokin P |
A tu do 430:
http://cgi.ebay.ie/Blue-Yellow-white...item1c1afb51d1
Jak bym wiedział, to olałbym "stefana" i kupił to. Tym bardziej, że już kiedyś stwierdziłem, że docieplacz i oziębiacz by się też przydał w sytuacjach, gdy ma się inną temperaturę światła gdzie flesz dociera (np. pokój) a inną poza tym obszarem (np. świat za oknem).
Tryton
--------------------------------------------------------------
5DmkIII, 40D, 17-40L f4, 24-105L f4 IS, 50 f1.8 II, 85 f1.8, 100 f2.8L IS macro, 100-400L f4.5-5.6 IS