Pokaż wyniki od 1 do 10 z 489

Wątek: Ostrzeżenie - ZPK Mastiff i Tom01

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szyplinski Zobacz posta
    Witam

    Zarejestrowalem się na forum bo nie moge scierpiec ze próbuje się jeździć na porządnym człowieku jak na łysej kobyle. Miałem przyjemność zarówno zaopatrywać się w Mastifie jak i poznać osobiście Toma. Mało jest ludzi na takim poziomie. Imponująca wiedza i doświadczenie, do tego chęć bezinteresownej pomocy i kultura osobista. Zreszta kupowałem monitor z polecenia i ani ja ani nikt kogo znam nie miał żadnych problemów. Z ciekawostek dodam, ze kiedy koledze padł kalibrator I1 Display to na czas naprawy dostał od Toma zastępczy ColorMunki. Przyjemny gest. Ja przed i po zakupie meczylem Toma o tysiąc rzeczy i jest to jedyny znany mi sprzedawca, który po transakcji udzielał pomocy z taka sama aktywnością jak przed.

    Nie chce wyglądać na adwokata mastifa, ale uważam ze trzeba bronić ludzi którzy nie zasługują na taka krytykę. Mastiff jest jedym z najbardziej znanych sklepów w Polsce i normalne jest ze każde potknięcie jest uważnie obserwowane i staje się głośne. Zreszta i konkurencja nie śpi i posuwa się do swinskich numerów. Znam to ze swojej branży. Kiedy czytam post kogoś kto zrejestrowal się i napisał tylko po to aby obsmarowac, mam dziwne odczucia.
    Zapewne na myśli masz mój "pierwszy "wpis. Otóż zarejstrowałem się na forum już wcześniej i to nie po to aby "jeździć na porządnym człowieku jak na łysej kobyle" jak to określiłeś. Na to co napisałem mam dowody (maile, fv, listy przewozowe, które bardzo precyzyjnie określają "profesjonalizm" mastiff)
    Uważam, że widząc dziwne praktyki sprzedawcy i systematyczne problemy z dostawą opłaconego sprzętu warto opisać swój przypadek, aby ludzie z forum mieli wiedzę co ich może spotkać.
    Jeżeli uważasz mój wpis za mało wiarygodny zignoruj go.
    Wróć do korzeni
    1. skorzystaj z googla i poszukaj opinii o mastiff
    2. poczytaj fora foto (znajdziesz dużo opinii osób z dużą ilością komentarzy)
    3. zadzwoń do dystrybutora.

    Jeżeli nawet dystrybutor nie będzie dla Ciebie niewiarygodny
    to chyba jesteś jednak adwokatem.

    Ps.Nie kwestionuje wiedzy tom01 i jego rad na forum ,jednak (jak napisałem w poprzednim poście) mogę czytać jego wpisy ale nauczony doświadczeniem powtórnego zakupu w mastiff nie dokonam.

    pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sum Zobacz posta
    3. zadzwoń do dystrybutora
    Tak się właśnie składa ze filtrujac rynek, kontakt do Mastiff dostałem tez od Alstora. Kontaktowalem się z człowiekiem zajmującym się kanałem monitorów specjalistycznych i wg jego opinii (mam nazwisko jakby co) Mastiff to najlepsze miejsce do zrealizowania dostawy. Rownież co ciekawe zadeklarował ze ewentualne reklamacje pikselowe odbywają się przy współpracy Mastiffa z Alstorem. Rzucilem okiem przed chwila na strony eizo.pl i Mastiff jest wciaz w polecanych. Poza tym znalazłem informacje ze Mastiff jest partnerem przy organizacji warsztatów foto odbywających się w siedzibie Alstora. Czy takie działania maja znamiona ze firma nie ma zaufania dystrybutora, albo zalega z platnoscami? Sorry, ale się to nie trzyma kupy.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szyplinski Zobacz posta
    Tak się właśnie składa ze filtrujac rynek, kontakt do Mastiff dostałem tez od Alstora. Kontaktowalem się z człowiekiem zajmującym się kanałem monitorów specjalistycznych i wg jego opinii (mam nazwisko jakby co) Mastiff to najlepsze miejsce do zrealizowania dostawy. Rownież co ciekawe zadeklarował ze ewentualne reklamacje pikselowe odbywają się przy współpracy Mastiffa z Alstorem. Rzucilem okiem przed chwila na strony eizo.pl i Mastiff jest wciaz w polecanych. Poza tym znalazłem informacje ze Mastiff jest partnerem przy organizacji warsztatów foto odbywających się w siedzibie Alstora. Czy takie działania maja znamiona ze firma nie ma zaufania dystrybutora, albo zalega z platnoscami? Sorry, ale się to nie trzyma kupy.
    No widzisz, mamy skrajnie różne doświadczenia. Na szczęście informacji w sieci nie brakuje i każdy świadomy użytkownik może je zweryfikować. (nasze wpisy i ich wiarygodność również).

  4. #4
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    809

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szyplinski Zobacz posta
    Kontaktowalem się z człowiekiem zajmującym się kanałem monitorów specjalistycznych i wg jego opinii (mam nazwisko jakby co) Mastiff to najlepsze miejsce do zrealizowania dostawy. .
    tak jednoznaczne postawianie sprawy przez dystrybutora, mającego poza mastifem jeszcze kilkudziesięciu innych partnerów handlowych - a wiem z doświadczenia, iż są świetnymi fachowcami od monitorów i koloru - stawia pod wielkim znakiem zapytania czyjąś wiarygodność. Tylko teraz zastanawiam się czyją - Twoją czy Twojego rozmówcy z Alstoru...

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nowart Zobacz posta
    tak jednoznaczne postawianie sprawy przez dystrybutora, mającego poza mastifem jeszcze kilkudziesięciu innych partnerów handlowych - a wiem z doświadczenia, iż są świetnymi fachowcami od monitorów i koloru - stawia pod wielkim znakiem zapytania czyjąś wiarygodność. Tylko teraz zastanawiam się czyją - Twoją czy Twojego rozmówcy z Alstoru...
    Pytałem o bardzo konkretne rzeczy, czyli gwarancje na piksele, kalibrację itd. Z udzielonych mi informacji w Alstorze i samodzielnym poszukiwaniu, Mastiff jest JEDYNĄ firmą w Polsce, ktora daje takie możliwości przy wsparciu przestawicielstwa Eizo. Zresztą o czym wiele pisać. Kolega trafił na monitor z pikselem. Zamianę na drugi załatwiał Mastiff, monitor kazał wysłać do Alstora, bez żadnych RMA i jakichkolwiek formalności i z powrotem za 2 dni z Alstora przyjechał nowy. Świadczy to o ścisłej współpracy firm i wydaje mi się ze posadzenia o degradacji pozycji Mastiffa są mocno przesadzone.

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szyplinski Zobacz posta
    Pytałem o bardzo konkretne rzeczy, czyli gwarancje na piksele, kalibrację itd. Z udzielonych mi informacji w Alstorze i samodzielnym poszukiwaniu, Mastiff jest JEDYNĄ firmą w Polsce, ktora daje takie możliwości przy wsparciu przestawicielstwa Eizo. Zresztą o czym wiele pisać. Kolega trafił na monitor z pikselem. Zamianę na drugi załatwiał Mastiff, monitor kazał wysłać do Alstora, bez żadnych RMA i jakichkolwiek formalności i z powrotem za 2 dni z Alstora przyjechał nowy. Świadczy to o ścisłej współpracy firm i wydaje mi się ze posadzenia o degradacji pozycji Mastiffa są mocno przesadzone.
    a widzisz i tu ja np. ci nie wierzę - bo kupowałem monitor właśnie u Tom01.. opisywałem tu to na forum.. generalnie temat był załatwiony dłużej niż miałoby być na początku (jakieś kilka tygodni obsuwy) - ale na to byłem trochę przygotowany.. tyle że mimo ogólnej oceny pozytywnej był jeden mały zgrzyt czy coś co pozostawiło jakiś niesmak (i o tym nie pisałem ale skoro wysuwasz takie argumenty to opiszę):

    monitor musiał być kupiony w określonym terminie (na dotację z UP) - tu p. Tomek okazał się być dosyć elastyczny - urząd pracy wymagał jakiś dziwnych potwierdzeń itp. - wszystko załatwione ok, ale monitor który dostałem był faktycznie nowy, sprawdzany i "zmierzony" (raczej na pewno bo dostałem wygenerowane pod niego pliki z profilami których daty zgadzały się mniej więcej z terminami w których monitor miał być oprofilowywany) i - o czym zostałem ostrzeżony przez p. Tomasza PRZED wysyłką - miał jeden martwy piksel. poza tym panel bez wad - praktycznie oprócz tego piksela parametry jak w serii SpectraView (piszemy o NECu).. szczerze mówiąc gdyby p. Tomasz nie powiedział mi o tym pikselu to pewnie bym go nie znalazł.. Wiadomo było że monitor jest mi potrzebny na konkretny termin - ten był wyznaczony kontrolą dotacji z UP - i mogłem wziąć ten lub żaden.. z tym że p. Tomasz zadeklarował się że przy następnej dostawie wybierze mi taki bez piksela i zamienimy sztuki.. mój egzemplarz będzie stał w tym czasie w pudle itp. kontrola z UP oczywiście odbyła się ok, monitor stał sobie w pudełku - akurat był koniec lipca i na parę tygodni jechałem na wakacje - więc spokojnie myślałem że po powrocie coś się tam wyjaśni, i tu niestety jeśli chodzi o pozytywy to koniec, bo tak ze 2 razy się przypomniałem i odzewu nie było, potem (około października) dostałem informację że NEC już nie będzie dostarczał tego modelu i w związku z tym nie zostanie on wymieniony.. faktycznie za niedługi czas monitor zniknął z dystrybucji (firma w której pracuję kupuje sprzęt w 2 dużych hurtowniach więc tak było). Ogólnie z monitora jestem zadowolony, bo główna funkcja czyli obróbka wychodzi super - jeden piksel na to nie ma wpływu więc nie "kruszyłem kopii" bo monitora nie zamierzam sprzedawać.. Ale w tą współpracę z dystrybutorem, bezproblemowe wymiany na nowy egzemplarz (a jeszcze przez kilka miesięcy monitor był jeszcze w sprzedaży) to z racji moich osobistych doświadczeń można włożyć między bajki..

    Cytat Zamieszczone przez Tom01 Zobacz posta
    Tak, mam specjalne względy. Jestem bardzo zaangażowany w rynek monitorów profesjonalnych, generuję*liczący się obrót i swoim klientom mogę załatwić więcej. Nie jest to nic nadzwyczajnego. W każdej branży są firmy o różnym stopniu "wtajemniczenia".

    Nie. Zastosuje po prostu ogólne warunki. Proszę zadzwonić do Cortlandu i zapytać o to co się stanie jak wyskoczy piksel 1 cm od ramki. Albo zafarb w narożniku mieszczący się w normie fabrycznej. Jeśli handlowcowi będzie się chciało to może pomogą, jak nie to nie. Z doświadczenia wiem że raczej nie. Nie będą się bawić w takie duperele. To bolączka wszystkich dużych firm.
    No.. to poproszę o odniesienie się do mojego przypadku - nie mam pretensji czy coś - tylko poproszę o komentarz jak ma się sytuacja opisana przeze mnie powyżej do Pana powyższej wypowiedzi ? Dla ułatwienia przypomnę że chodzi o NEC2190UXi kupiony w lipcu 2009 roku
    Ostatnio edytowane przez arturs ; 29-04-2011 o 01:05 Powód: Automerged Doublepost
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar Tom01
    Dołączył
    Feb 2007
    Miasto
    Białystok-Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    2 600

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturs Zobacz posta
    No.. to poproszę o odniesienie się do mojego przypadku - nie mam pretensji czy coś - tylko poproszę o komentarz jak ma się sytuacja opisana przeze mnie powyżej do Pana powyższej wypowiedzi ? Dla ułatwienia przypomnę że chodzi o NEC2190UXi kupiony w lipcu 2009 roku
    Doskonale pamiętam Pański 2190UXi i do dziś mi nie daje spokoju, że nie byłem w stanie wymienić go na idealny. Z NEC'em mam dużo trudniej niż EIZO. Dystrybucja boi się tych monitorów. Uważa, że lepiej kupić 10 Samsungów, które sprzedadzą się na pniu, niż jeden który może zostać "półkownikiem". Teraz jest trochę lepiej, ale parę lat wcześniej była masakra. W całej Polsce w magazynach nie było ich wcale lub śladowe ilości. Do tego zero wsparcia producenta przy "trafionych" sztukach. Robiłem niezłe ekwilibrystyki żeby zdobyć fajne egzemplarze i jednocześnie nie utopić w wadliwych. Lepiej żebyście nie wiedzieli jakie. Pomimo trudności wymieniłbym go na wolny od tego piksela, ale NEC zakończył produkcję krótko po Pańskiej dostawie i nie miałem już ich w ogóle. Trafiło co prawda do mnie jeszcze ze dwie sztuki, jak spoglądam w notatki, ale za bardzo idealne nie były i summa summarum odesłałem je. 2190UXi na tle pozostałych profesjonalnych NEC'ów miał dużo mniejsze problemy z powtarzalnością, ale ostatki tego co było do kupienia chyba były jakimiś niedobitkami.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    I jeszcze jedno. Pański przykład doskonale odpowiada na często stawiane mi zarzuty, że ja tylko EIZO i EIZO. A fakty są takie, że to towar bezpieczny, bardzo powtarzalny i mam o niebo lepsze wsparcie Alstora. Nie strach dostarczać monitory za 10 tys zł/szt bo jeśli się trafi nawet minimalny defekt, mieszczący się w normie ale przeszkadzający użytkownikowi, to bez problemu i od ręki go mogę wymienić. Dostarczam różne monitory, NEC jest na drugim miejscu, Apple, nawet jakieś DELL'e i HP się zdarzają. Poza EIZO ze wszystkimi bywają jakieś problemy. Czasem się ktoś naczyta peanów w "testach", zamówi "gwiazdę ubiegłego sezonu", P221W, bez sprawdzania, sztuka z magazynu a potem ma do mnie pretensję, że pół ekranu czerwone, pół zielone. Jakie jest prawdopodobieństwo trafienia losowo na dobry, jak 3 na 4 ma tego typu defekty? Tylko patrzeć jak się ktoś taki w wątku ujawni i wyleje żale, że nie chciałem go wymienić. Albo którykolwiek inny model z trafionym pikselem. Jak mam zapłaconą selekcję, mam dodatkowe środki na "pozbycie się" takiego a i tak cuda muszę robić, żeby go gdzieś*upchnąć i to tak, aby nie skrzywdzić kogoś innego.
    Ostatnio edytowane przez Tom01 ; 29-04-2011 o 08:00 Powód: Automerged Doublepost
    Masz problem z kolorem, wal śmiało!
    e-mail: color@mastiff.pl

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •