Witam,
Chciałbym prosić o kontakt Pana Marcina. Mam podobny problem ze sklepem Pasaż Foto Michał Jędrzejewski w Łodzi. Ja nabyłem obiektyw poprzez stronę internetową Pana Jędrzejewskiego (
www.pasazfoto.pl) bojąc się ewentualnych problemów z zakupami porzez allegro.
Otrzymałem obiektyw Sigma z kartą gwarancyjną, której nie może uznać serwis gwarancyjny Sigmy w Gdyni. Niestety dowiedziałem się o tym dopiero od serwisu, gdy obiektyw trafił tam celem usunięcia wady ostrości.
Pan Jędrzejewski nie wyraził jak do tej pory zgody na wydanie pełnej karty gwarancyjnej (okazuje się nią być dodatkowa "książeczka") ani zwrot pieniędzy.
Uważam, iż wprowadzono mnie w błąd w momencie zakupu (mam na myśli zapis na stronie obiektywu - "dwuletnia gwarancja realizowana w Polsce" oraz punkt III.2 regulaminu sklepu mówiący o warunkach gwarancji załączonych wraz ze sprzedawanym produktem).
Bardzo proszę osoby, którym przydarzyła się podobna sytuacja o kontakt.