Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 113

Wątek: 24mm 1.4 II prośba o wyjaśnienie problemu

  1. #61
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 461

    Domyślnie

    A ten obiektyw kupiłeś nowy w sklepie czy nowy od TIP-a czy używany? W jakim był pudełku, czarno-czerwono-białym czy białym w paski z napisem "refurbished"?

  2. #62
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2009
    Miasto
    Mikołów
    Wiek
    44
    Posty
    49

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    To nie ma co płakać...
    A czy ja płaczę??? Poprosiłem tylko grzecznie kolegów o wyjaśnienie problemu i tyle.

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    No wybaczcie, a skąd O-T ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 3miesięcy szkło nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy rozregulowano obiektyw? No ŻADNĄ.
    Tak można podważać każdą gwarancje na usługę czy towar. Jak Ci padnie 5 to będziesz chciał naprawy gwarancyjnej czy nie??? No bo skąd serwis będzie wiedział co przez np. 10 miesięcy użytkowania z nią robiłeś. No bo wybacz, ale skąd serwis ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 10 miesięcy aparat nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy coś popsuto? No ŻADNĄ. Jeszcze trochę i trzeba będzie zmienić temat tego wątku... POWTARZAM WSZEM I WOBEC, ŻE MAM GDZIEŚ FAKT, ŻE O-T NIE CHCIAŁA ZROBIĆ PONOWNEJ DARMOWEJ KALIBRACJI, TYLKO PODZIELIŁEM SIĘ MOJĄ OPINIĄ, ŻE ŹLE WYKONALI KALIBRACJĘ I PROSIŁEM O WYJAŚNIENIE PROBLEMU, CO TEŻ NA POCZĄTKU ZOSTAŁO WSTĘPNIE ZROBIONE. Niestety potem się zaczęło to, co trwa do teraz.

    Cytat Zamieszczone przez Przemek_PC Zobacz posta
    A ten obiektyw kupiłeś nowy w sklepie czy nowy od TIP-a czy używany? W jakim był pudełku, czarno-czerwono-białym czy białym w paski z napisem "refurbished"?
    Kupiłem go w sklepie mięsnym, był zapakowany w papier z napisem refurbished. Wszelkim detektywom i spiskowcom dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

  3. #63
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    No bo skąd serwis będzie wiedział co przez np. 10 miesięcy użytkowania z nią robiłeś. No bo wybacz, ale skąd serwis ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 10 miesięcy aparat nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy coś popsuto? No ŻADNĄ.
    Mogę się założyć, że są jakieś plomby, które wskażą, czy aparat był rozkręcany. A co do innych wydarzeń, to pewnie też idzie jakieś cięższe przypadki odfiltrować - jak znajdą osad od wyschniętej wody w środku, to raczej mogą orzec, że aparat został zalany. Jak będzie kawał plastiku ułamany/pogniecony, to mogą wywnioskować, że aparat zaliczył ostrego dzwona i też odmówić naprawy gwarancyjnej.

    Różnica jest taka, że ty tej gwarancji NIE MASZ. Jakbyś miał gwarancję Canonową to byś mógł za darmo oddawać obiektyw na Żytnią miljart razy i to wszystko za darmo i z uśmiechem na twarzy. A to czy O-T daje gwarancję na kalibrację, czy nie i na jakich zasadach, to już ich prywatne widzimisię.
    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    PODZIELIŁEM SIĘ MOJĄ OPINIĄ, ŻE ŹLE WYKONALI KALIBRACJĘ I PROSIŁEM O WYJAŚNIENIE PROBLEMU, CO TEŻ NA POCZĄTKU ZOSTAŁO WSTĘPNIE ZROBIONE.
    Zatem wyjaśniam : twoja opinia stanowi dla mnie tyle co informacja, że właśnie w Australii gdzieśtam sobie kangur skoczył 5 razy. Nie poparte żadnymi dowodami, wada zauważona po 3 miesiącach(!), znikoma "renoma" na forum - nie kupuję tego. I nie tylko ja.

  4. #64
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 461

    Domyślnie

    Nie rozumiesz, że obiektyw może mieć wadę fabryczną z którą nic nie da się zrobić i dlatego pytam gdzie go kupiłeś? Twojego problemu to nie rozwiąże ale może pomóc innym chcącym kupić to szkło.

  5. #65
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2009
    Miasto
    Mikołów
    Wiek
    44
    Posty
    49

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemek_PC Zobacz posta
    Nie rozumiesz, że obiektyw może mieć wadę fabryczną z którą nic nie da się zrobić i dlatego pytam gdzie go kupiłeś? Twojego problemu to nie rozwiąże ale może pomóc innym chcącym kupić to szkło.
    Jak tylko dostanę go z serwisu dam znać czy to wada fabryczna.

    Cytat Zamieszczone przez micles Zobacz posta
    Zatem wyjaśniam : twoja opinia stanowi dla mnie tyle co informacja, że właśnie w Australii gdzieśtam sobie kangur skoczył 5 razy. Nie poparte żadnymi dowodami, wada zauważona po 3 miesiącach(!), znikoma "renoma" na forum - nie kupuję tego. I nie tylko ja.
    Oj chyba nieuważnie czytasz. Wróć kilka postów wyżej i przeczytaj jeszcze raz co ci napisałem odnośnie tego czy masz wierzyć czy nie. Zdjęcia oczywiście nie stanowią żadnego dowodu na złą pracę obiektywu. No i oczywiście!!! Zapomniałem!!! Renoma!!! Pozdrawiam.

  6. #66
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Aż sobie zobaczyłem w historię postów :
    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    Witam. 01.12.09 kupiłem obiektyw 50mm 1.2 L Ostatnio zrobiłem test obiektywu czy wszystko gra i okazało się ze niestety AF ma ogromny problem z trafianiem w punkt. Testowałem na 1,2 1,4 1,6 1,8 2,2 2,5 i 2,8. Body 5D punkt AF centralny. Praktycznie w większości focus nie trafia. Obiektyw kupiony w sklepie internetowym. Zgłosiłem to sprzedawcy i kazał odesłać na kalibrację do serwisu. Czy w razie czego mogę domagać się zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny egzemplarz??? Teoretycznie obiektyw przyszedł wadliwy. Posiadam jeszcze 16-35 L II i 135 L i problemów z focusem nie mam. Proszę o odpowiedź. Dziękuje.
    50L nie działa? Może uda się oddać?

    Udało się oddać. To teraz spróbujemy szczęścia z 24L
    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    Tzn. nie ma dobrych egzemplarzy tego obiektywu działających na 5D??? Czytałem na forum o tej 50-ce i wiem jakie są opinie, ale jakoś ciężko mi uwierzyć, że nie znajdę egzemplarza, który by działał poprawnie??: Teraz kupuję 24mm 1.4 II i myślę, że takich problemów nie będzie. Chciałem zapełnić lukę między 24 a 85. Oprócz 50-ki nie ma nic. Jeżeli jest tak jak piszesz, to luka pozostanie :-(
    Ok, kupione. Niestety...
    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    dopiero teraz okazało się, że przy robieniu zdjęć "dalszym" obiektom AF totalnie się gubi czego na pewno nie było wcześniej. Nie robię zdjęć zawodowo tylko hobbystycznie i niestety dopiero teraz to zauważyłem.
    Kupiłem 24L i znowu problemy...

    http://canon-board.info/search.php?s...5377359&pp=100
    Poza psioczeniem pozostałe posty to galeria użytkownika i kilka wpisów w Kursy Liturgiczne.

    Aczkolwiek po zdjęciach wygląda, że niby znasz się na rzeczy. Może faktycznie masz cholernego pecha do sprzętu?
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    ...





    A, byłbym zapomniał, była jeszcze Sigma :

    Cytat Zamieszczone przez emte Zobacz posta
    Witam,

    Chciałbym prosić o kontakt Pana Marcina. Mam podobny problem ze sklepem Pasaż Foto Michał Jędrzejewski w Łodzi. Ja nabyłem obiektyw poprzez stronę internetową Pana Jędrzejewskiego (www.pasazfoto.pl) bojąc się ewentualnych problemów z zakupami porzez allegro.
    Otrzymałem obiektyw Sigma z kartą gwarancyjną, której nie może uznać serwis gwarancyjny Sigmy w Gdyni. Niestety dowiedziałem się o tym dopiero od serwisu, gdy obiektyw trafił tam celem usunięcia wady ostrości.
    Pan Jędrzejewski nie wyraził jak do tej pory zgody na wydanie pełnej karty gwarancyjnej (okazuje się nią być dodatkowa "książeczka") ani zwrot pieniędzy.
    Uważam, iż wprowadzono mnie w błąd w momencie zakupu (mam na myśli zapis na stronie obiektywu - "dwuletnia gwarancja realizowana w Polsce" oraz punkt III.2 regulaminu sklepu mówiący o warunkach gwarancji załączonych wraz ze sprzedawanym produktem).
    Bardzo proszę osoby, którym przydarzyła się podobna sytuacja o kontakt.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    .....


    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    Moje doświadczenia z tym sklepem również są negatywne. Opisywałem już kiedyś przypadek jak Pan M.J. nie chciał wymienić obiektywu, który u nich zakupiłem i okazało się, że ma wadę. Robił bardzo duże problemy, do tego stopnia, że musiałem osobiście z Katowic jechać do Łodzi bo Pan M.J. powiedział, że przyjmie w końcu obiektyw, ale jak dostanie go dzisiaj do godziny 18. Powiedział, że jak wyślę kurierem to go nie przyjmie. Nawet jeżeli ma trochę taniej niż inne sklepy, to osobiście uważam, że nie warto za kilka stówek potem się szarpać i dochodzić swoich podstawowych praw, tylko kupić w innym sprawdzonym sklepie.
    Ostatnio edytowane przez micles ; 07-03-2011 o 00:39 Powód: Automerged Doublepost

  7. #67
    Pełne uzależnienie Awatar Goomis
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Posty
    1 893

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    A czy ja płaczę??? Poprosiłem tylko grzecznie kolegów o wyjaśnienie problemu i tyle.
    Płacze, wylewam żale, jak kolwiek nazwać wychodzi na to samo.

    Cytat Zamieszczone przez mbiesiadnik Zobacz posta
    Tak można podważać każdą gwarancje na usługę czy towar. Jak Ci padnie 5 to będziesz chciał naprawy gwarancyjnej czy nie??? No bo skąd serwis będzie wiedział co przez np. 10 miesięcy użytkowania z nią robiłeś. No bo wybacz, ale skąd serwis ma mieć pewność, że np. w ciągu tych 10 miesięcy aparat nie było w jakimś innym serwisie na innej naprawie i tam przy okazji tejże naprawy coś popsuto? No ŻADNĄ. Jeszcze trochę i trzeba będzie zmienić temat tego wątku... POWTARZAM WSZEM I WOBEC, ŻE MAM GDZIEŚ FAKT, ŻE O-T NIE CHCIAŁA ZROBIĆ PONOWNEJ DARMOWEJ KALIBRACJI, TYLKO PODZIELIŁEM SIĘ MOJĄ OPINIĄ, ŻE ŹLE WYKONALI KALIBRACJĘ I PROSIŁEM O WYJAŚNIENIE PROBLEMU, CO TEŻ NA POCZĄTKU ZOSTAŁO WSTĘPNIE ZROBIONE. Niestety potem się zaczęło to, co trwa do teraz.
    Różnica jest taka, że na Żytniej zapewne zakładają jakieś plomby itp. w końcu to autoryzowany serwis. Może ingerencja serwisowym sprzętem pozostawia też jakiś ślad w elektronice/oprogramowaniu obiektywu.
    Poza tym Żytnia daje na pewno gwarancję przy naprawach na części. Nie wiem jak z usługami, ale raczej wątpię żeby którykolwiek serwis przyjął roszczenia co do usługi po 3miesiącach...
    Skądinąd wiem, że nowe szkła żadnych plomb nie posiadają.
    W O-T nie sądzę, żeby coś zakładali...

    I nie chodzi, że żądałeś bezpłatnej ponownej kalibracji. Chodzi o to, że oskarżasz kogoś(serwis O-T) o to, że jest niesumienny i źle wykonał naprawę jako argument podając, że wykryłeś to po 3miesiącach...
    Bądź poważny...
    5DmkIII + S14/2.8 + C35/1.4LmkII + C85/1.2LmkII + C70-200/2.8L + 600EX-RT & 580EXII + Think Tanki (Retro30, Shapeshifter, Skin Set v2) + NEC EA274WMi + Sandisk

  8. #68
    Zablokowany
    Dołączył
    Nov 2006
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    35
    Posty
    4 359

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Goomis Zobacz posta
    Skądinąd wiem, że nowe szkła żadnych plomb nie posiadają.
    Na bardziej kluczowych śrubkach jest farba - nie wiem czy to po to żeby się nie odkręcały, czy jako plomba, ale można po tym poznać, czy ktoś mieszał:rolleyes:

  9. #69
    Pełne uzależnienie Awatar MC_
    Dołączył
    Oct 2009
    Miasto
    Torun/Slupsk
    Posty
    3 444

    Domyślnie

    Gwarancji serwis może nie dawać, ale swoich praw i tak można dochodzić na zasadach ogólnych.

  10. #70
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 461

    Domyślnie

    Micles, jeżeli "farba" jest na gwincie i ma kolor niebieski to jest to tzw. thread lock czyli klej do gwintów. Kolor może być inny ale najczęściej jest niebieski. Oczywiście jest po to żeby śrubka się nie odkręciła.

Strona 7 z 12 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •