5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...
poluje na sigme 30 1.4 teraz, tez sie trzyma ceny bestia no
5Dmk2,300D,S8,S85,Tokina12-24,c17-40,c50/1.4, c580mk2, c580mk1,Nissin di622,Kit
mam prośbę, mógłbyś wrzucić tutaj albo w temacie
http://canon-board.info/showthread.p...993#post892993
kilka swoich fotek na 2.8 w połączeniu z 50D z ustwieniem wyostrzania 0-7 na 0?
Z góry dzięki.
50D + 17-55/2.8 IS USM
To wszystko prawda, tylko różnica w cenie powalająca i dla wizjera raczej nieuzasadnionapoza tym tak jak napisałes ergonomia zbliżona.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Raczej nie, 60D to będzie przykład jak f-ma Canon traktuje swoich klientów![]()
Ostatnio edytowane przez Bolek02 ; 11-11-2010 o 18:40 Powód: Automerged Doublepost
Canon 6D i 5D2 + Canon 24-70L/4,0 + Canon 16-35L/4,0 + Canon 17-40L/4,0 + Canon 70-200L/4,0 + Canon 40/2,8 + szkła M42 i lampa EXII
Dla potencjalnych klientów segmentu xx Canon oferuje teraz 7D a dla klientów segmentu xxx jest dedykowany 60D.
I to jest cała polityka tej firmy a jak ktoś jeszcze nie wie o co chodzi, to chodzi o pieniądze![]()
No i nie ma się co frustrować, że powstał 60D. Jeśli miałeś 40 lub 50, to masz teraz patrzeć w kierunku siódemki a jeśli miałeś 450 lub wyższy model tej serii, to masz patrzeć w kierunku 60D - takie są cele marketingowe naszych żółtych braci.
C R5m2; C RF 24-70 L; C RF 100-500 L
ja z tego zrozumiałem, że Canon chce aby jego użytkownicy przechodzili na coraz to wyższe półki. Miałeś xxxD? Teraz, jeśli nie chcesz spaść niżej (a nikt chyba nie chce), musisz pójść wyżej, kupić xxD. Drogi użytkowniku xxD, jeśli i ty nie chcesz się cofnąć wstecz (a chyba nikt by nie chciał), musisz pójść po xD. Drogi profi, jeśli chcesz zmienić puszkę xD, to zostało Ci wybrać wersję xD II albo xDs
tak ja to rozumiem
i czuję, że wkrótce dobiorą się za porządkowanie jedno-cyfrowych serii, może jakiś low-end'owe FF? Prędzej czy później będą amatorskie FF, myślę, że to kwestia czasu.
50D + 17-55/2.8 IS USM
bardzo prawdopodobne... wystarczy prześledzić poziom rozwoju tego typu modułów i jego zastosowanie - czyt. marketingowe chwyty.. podobnie jak z tematyką komputerową - coś co już dawno "odkryto" długo siedziało i będzie siedzieć w szufladzie zanim dotrze do grona szarych userów..
#
5D+BGE4 | 5DII+BGE6 | 28/1.8 | 50/1.4 | 85/1.8 | 135/2L | Helios 2/58 | Metz58AF2.. kupa stafu i brak czasu... przerobiłem: 40D | 50D+BGE2N | 24-105/4L | 18-55 IS | 55-250 IS | 17-55/2.8 IS | 100-400L | S150-500 OS | S300-800HSM | 430EXII...
to trochę takie ich "zabezpieczenie" na brak dalszych innowacyjnych pomysłów.. oraz na to, żeby co jakiś czas czymś "zaskakiwać", zdobywać nowych klientów, mieć powody do wprowadzania i sprzedaży kolejnych modeli, czyli taka strategia przetrwaniaCóż by to dzisiaj było gdyby 5 lat temu wsadzili w lustro za 2,5k.zł filmy FullHD, migawke na 150k.shotów, LCD 3.0"/920pkt., panorama swap, hdr, liveview, 7kl/s, pierdylionowo-polowy AF.. musieli by albo coś wymyśleć, albo.. ujawnić to, co wymyślili obecnie a chcieli wdrożyć za kilka lat.. Takie downgrade'y widać nie tylko w lustrzankach ale i kompaktach, szczególnie w jakości produkowanych przez nie zdjęć, większość nowych modeli robi raczej słabsze zdjęcia niż wybitne wcześniejsze modele, mimo, że te obecne są kolejnymi z tych serii. Jedyne co widocznie idzie do przodu do prędkość softu, AF'a i prężący się rozmiar plików na karcie..
50D + 17-55/2.8 IS USM