Mad_Mac - bo tu jakaś lampofobia panuje - nie masz stałek co najmniej f/1.4 to jesteś amator![]()
Mad_Mac - bo tu jakaś lampofobia panuje - nie masz stałek co najmniej f/1.4 to jesteś amator![]()
"Jeśli słuchałeś swojej matki, ojca, księdza i jakiegoś gościa z telewizji, a teraz wiedziesz nudny marny żywot, to w pełni sobie na to zasłużyłeś." - Frank Zappa
Pewne jest jedno 50mm 1.2 nie oplaca sie kupowac.. bo roznica pomiedzy 1.4 prawie zadna.. nijak sie to ma do szkiel takich jak 85 1.2 czy 85 1.8 bo tu roznica kolosalna..
standardowo na weselach uzywam 24 1.4 II to naprawde fajny obiektyw.. no i po szerokosci 16-35 chodz na pelnej klatce trzeba uwazac bo straszna dystorsja po rogach..
2x 5D Mark III : 15mm fish, 14 2.8 II,; 24L 1.4 II ; 35 1.4 ; 85 1.2 II ; 100 2.8 Macro IS ; 135L 2.0 70-200 2.8 IS II 2x600EX ST-E3 www.fotoroko.pl
Zdecydowanie 24/1.4. Jak dla mnie to podstawowe szkło reportażowe.
Widzę, że masz 85L i 135L, więc tym bardziej zakupiłbym 24L.
Pozdrawiam!
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Też tak myślałem, kupując to szkło na 5d. Jest dość szeroko, szkiełko fajne, ale niestety za wąskie. 24 jest jak dla mnie czasem za wąskie :-)
Ostatnio edytowane przez Blindseeker ; 01-09-2010 o 22:27 Powód: Automerged Doublepost
Dla tego trzymam moja 20stke :-D
Nie mniej jednak dalo by rade z 28, moze nie tak efektownie ale dalo by.
Ja mialem kupowac 35L ostatnio na slubach spory odsetek zdjec zrobilem na 20 i zaczynam sie zastanawiac czy nie kupic 24L. Ciezka decyzja...
20+35l czy tylko 24L ehhh
5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
Google: Precious-moment photography UK
Dla mnie 35mm to za wąsko... dlatego kupiłem 24 L
... a do szerokich kadrów 14![]()
EOS 5DMkII + BG-E6; C 14 L II; C 24 L II; C 50 1.4; C 85 1.8; C 135 L; C 580 EX II; Sherpa 450 R; Kata D-3N1-30; Crumpler Master Delhi 620 i drobiazgi...