Wszystko zależy od tego, jak rozbudowaną masz firmę, ile faktur miesięcznie wystawiasz, jaką księgowość prowadzisz, ile osób zatrudniasz...Sądząc po tym ile płacisz (122zł miesięcznie) to wydaje mi się, że masz 1-osobową działalność i księgujesz około 10 faktur miesięcznie, może jeszcze samochód rozliczasz ("kilometrówka").
Ta Twoja kuchnia to jakiś ekstremalny przykład, który nie ma nic wspólnego z prowadzeniem księgowości, bo do księgowości potrzeba tylko ruszyć trochę głową i napisać sobie dobrą formułkę w excelu.
Ale jeśli chcesz, to podążając Twoim tokiem myślenia lepiej dać komuś kasę, żeby na przykład za Ciebie napisał pracę magisterską, a Ty sobie spokojnie złożysz gotowca bez większego wysiłku. Może i to też skrajny przykład ale oddający sedno sprawy.
Kończąc ten OT, jak każdy mam prawo wyrażać to swoją opinię a Ty możesz się z nią zgadzać lub nie. Kompletnie nie interesuje mnie to co robisz ze swoją kasą.