Strona 419 z 1000 PierwszyPierwszy ... 319369409417418419420421429469519919 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4 181 do 4 190 z 9993

Wątek: Sprzęt do ślubów

  1. #4181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marekb Zobacz posta
    piszecie, że chcecie miec szeroką stakę i jakis zoom z szerokim jako backup. A nie lepiej zamiast takiego 24-70 czy 24-105 kupic stałkę nieco węższą za podobne pieniądze..?? mniej do noszenia i lepiej pod każdym względem i jako backup ..
    ja bym jednak wolał jako "back up" coś dużo szerszego... sigma 14, C 16-35, itd...
    mamy wtedy bardzo szeroko, a także back up jak nam padnie podstawowe szkło (35, 28, 24 itp.)

    uważam że "szerokość" na ślubie-weselu jest niezbędna, natomiast "wąskość" nie jest niezbędna.

  2. #4182
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    no a ja np mam zupelnie odmienne zdanie ,najwiecej najlepszych zdjec mam ze 135mm , bo sa to zdjecia ktore w wiekszosci lapia pewne chwile , czego szerokim katem sie nie da , imho ta szerokosc dopiero duzo daje w plenerze kiedy mozna poszalec nieco ;]

    edit

    oproznij skrzynke
    Ostatnio edytowane przez MM-architekci ; 10-01-2010 o 11:09
    no comment...

  3. #4183

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MM-architekci Zobacz posta
    no a ja np mam zupelnie odmienne zdanie ,najwiecej najlepszych zdjec mam ze 135mm , bo sa to zdjecia ktore w wiekszosci lapia pewne chwile , czego szerokim katem sie nie da , imho ta szerokosc dopiero duzo daje w plenerze kiedy mozna poszalec nieco ;]

    edit

    oproznij skrzynke
    ja też lubię łapać sytuacje na 85 1.8, ale bez "szerokości" pewnych rzeczy po prostu nie zrobisz, dlatego musi być jednak zapasowe, szerokie szkło - takie moje zdanie.

    mały pokój i błogosławieństwo - bez "szerokości" nie da rady...

  4. #4184
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    ale ile tych zdjec z blogoslawienstwa robisz ? ;] i czy wszyscy maja male pokoje w blokach ? ;]

    sie uciepiliscie tego przykladu jak nie wiem co

    to chyba piorytet nie jest , a jest to faktycznie jedyna sytuacja kiedy tak naprade szerokosc ma znaczenie ( bez podtekstow ;] )
    Ostatnio edytowane przez MM-architekci ; 10-01-2010 o 12:01
    no comment...

  5. #4185
    Zablokowany
    Dołączył
    Mar 2009
    Wiek
    49
    Posty
    618

    Domyślnie

    oj szerokość to podstawa-zwłaszcza jak chcesz złapać pannę Młodą w całości-jedynie w kościele nie potrzeba mega szerokiego szkła-a tak to musisz stać blisko -żeby w kadr Ci nikt nie wchodził

  6. #4186
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2009
    Wiek
    46
    Posty
    66

    Domyślnie

    Więc moje rozterki sprzed kilkudziesięciu postów, 24 czy 35mm, rozwiewam na rzecz 24. Przynajmniej jako pierwsze. 35mm będzie musiało poczekać, ale też chciałbym je kiedyś mieć, choćby przez tą słynną "legendarność" i uniwersalność. Szukam teraz ofert na 24. Póki co, gdzie nie spytam, to mimo że w ofertach widnieją, w rzeczywistości 24mm LII od ręki nie mają :neutral:
    5D, 350D, 35L, 17-40, 70-200 f4, 50 f1.4, 85 f1.8, 580 EX II

  7. #4187
    Uzależniony Awatar arrow
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    637

    Domyślnie

    spotykam się raczej z trendem ze fotografowie na wszelkiego rodzaju imprezy tachają ze sobą szereg lamp studyjnych wspomagając się tym światłem podczas reportaży ślubnych prócz kościoła gdzie stosują wymyślne dyfuzory na lampę, efekt pracy naprawdę ładny
    Canon FF

  8. #4188
    Początki nałogu
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    Dąbrowa Górnicza
    Wiek
    47
    Posty
    378

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arrow Zobacz posta
    spotykam się raczej z trendem ze fotografowie na wszelkiego rodzaju imprezy tachają ze sobą szereg lamp studyjnych wspomagając się tym światłem podczas reportaży ślubnych prócz kościoła gdzie stosują wymyślne dyfuzory na lampę, efekt pracy naprawdę ładny
    Raczej lampy reporterskie --> strobist.
    EOSy, 17-40/4L, 24-70/2.8L, 50/1.8, 85/1.8, 100-300/4.5-5.6, Raynox 250, manfrotto, 420EX, 580EX I, II, elinchrom+ skyport.
    www.magaczewski.blogspot.com
    www.fotogaleria.magaczewski.pl

  9. #4189
    Zablokowany
    Dołączył
    Mar 2009
    Wiek
    49
    Posty
    618

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez magart Zobacz posta
    Raczej lampy reporterskie --> strobist.
    ja zabieram dwie błyskowe żarówki
    z wczorajszych wypocin-na 24mm
    to samo na 50mm
    i ostatnia fotka na 135mm
    Ostatnio edytowane przez mieszko_1vp ; 10-01-2010 o 18:15

  10. #4190
    Pełne uzależnienie Awatar Mad_Mac
    Dołączył
    Jan 2009
    Miasto
    UK
    Posty
    1 458

    Domyślnie

    Tak czytam i czytam i sie zastanawiam czy nie zamienic mojej s20 i c28 na 24L mkI. Tylko czy nie lepiej zachowac 2 ogniskowe?

    5DmkIII | BG-E11 |5DmkII | BG-E6 | 16 | 24-35 F2 | 50 | 85 | 135L | 2x430 EX II | 2xJ360 AFD | YN662C | NX2000 | 16-50 | 30 | 50-200
    Google: Precious-moment photography UK

Strona 419 z 1000 PierwszyPierwszy ... 319369409417418419420421429469519919 ... OstatniOstatni

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •