5d | 40d | tokina 10-17 fish | canon 24/1.4L | canon 85/1.8 | canon 135/2L | canon 400/5.6L
430ex | 2 x sunpak 555 | metz 60 ct-4 | 2 x elfo 500 | elfo 1200 | PW plus II | sekonic L-758DR
adam chrabąszcz | extreme sport | galeria CB
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
Ostatnio edytowane przez lamerok ; 11-12-2009 o 03:43
Obejrzałem Twoją galerię i widzę ten argument na Twoich fotkach wykonanych tym szkłem.
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Oto jest pytanie.
Uniwersalność zooma przemawia za, szczególnie w dość dynamicznych scenach i przecież jakością też nie grzeszy.
Ostatnio edytowane przez Pedro44 ; 11-12-2009 o 04:25 Powód: Automerged Doublepost
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
wiecie. ja uzywam tego szkla rowniez do sportu (dynamicznego), rowniez w halach. nie zauwazylem braku stabilizacji, czy jego malej uniwersalnosci. ale pracuje na dwa aparaty, na samych stalkach no i nigdy nie mialem szkla ze stabilizacja, wiec pewnie nie wiem co tracelepiej nie wiedziec czasem
a i pomijam fakt, ze to szklo (pewnie jak wiekszosc elek) jest mocno wytrzymale. Przejechane przez poloneza po upadku na jezdnie hula az milo. nic sie mu nie stalo![]()
Ostatnio edytowane przez merger ; 11-12-2009 o 12:14
5d | 40d | tokina 10-17 fish | canon 24/1.4L | canon 85/1.8 | canon 135/2L | canon 400/5.6L
430ex | 2 x sunpak 555 | metz 60 ct-4 | 2 x elfo 500 | elfo 1200 | PW plus II | sekonic L-758DR
adam chrabąszcz | extreme sport | galeria CB
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
5d | 40d | tokina 10-17 fish | canon 24/1.4L | canon 85/1.8 | canon 135/2L | canon 400/5.6L
430ex | 2 x sunpak 555 | metz 60 ct-4 | 2 x elfo 500 | elfo 1200 | PW plus II | sekonic L-758DR
adam chrabąszcz | extreme sport | galeria CB
Mam pytanko: czy zdarza Wam się wymieniać obiektyw np. w kościele kiedy czas nagli przy włączonym aparacie? jeśli tak to co może się w najgorszym przypadku wydarzyć?
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...
ja zawsze zmieniam obiektywy na wlaczonym body
no ja robie sport wiele lat i nie do konca to co piszesz jest prawda, np koszykowke spod samego kosza robie czesto na 50mm na cropie 1.3, jesli cos dzieje sie dalej to musze duzo kadrowac ale ja dzieki temu ze robie na ISO 640-800 mam i tak swietna jakosc, bo z F/2.8 ludzie sie mecza na ISO 1600 majac czesto niedoswietlone fotki jeszcze
Powracając do tematu.
Zważywszy, że ostatnio dość mocno rozbudowałem (rozbuduje) swoją stopkę, mam pytanie: jakiej konfiguracji używać - jakie szkło na jakim body?
Chodzi mi o kościół i wesele.
Żebym nie popadł w manie wymieniania szkieł... i zajął się najważniejszym - czyli foceniem.
Wiem, nikt mi tu gotowej recepty nie poda - do tego z czasem dojdę samemu, ale może chociaż coś w przybliżeniu. Chcę poznać Wasze zdanie.
Będę miał do dyspozycji (wymieniam tylko te, które wg. mnie mogą się nadawać):
- C5D i C40D
- stałki C28 1.8; C50 1.4; C50 1.8; C85 1.8;
- zoomy S10-20 4-5,6; T17-50 2.8; T28-75 2.8.
Wiadomo S10-20 4-5,6 i T17-50 2.8 tylko 40D.
Lamp nie biorę pod uwagę, bo mam 2szt i w razie czego mogę na oba body założyć.
Ps. Stopka w przebudowie![]()
Ostatnio edytowane przez Pedro44 ; 12-12-2009 o 13:48
6D|5D+BG-E4|7D|40D+BG-E2|S14 f2.8 EX HSM|C 24L MkI|35L|C 50 f1.4|C 85 f1.8|C 100 f2.8 USM Macro|C 24-70 f2.8 L|C 70-200 f2.8 L IS|C 100-400 IS L|T 17-50|S 10-20 f4-5.6|C 18-200IS|C 580EXII|C 580EX i tyle...